SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • HST- plan basswood'a do oceny + kilka pytań

    Post
    Trening w domu

    Po co aż tyle ćwiczeń ? Klata: 1. wyciskanie na płaskiej ławce 2. wyciskanie na ławce skośnej Zostaw jedno wyciskanie. Jak możesz, daj pompki na poreczach. Motyl: 1. przyciąganie drążka wyciągu pionowego do klatki 2. przyciąganie drążka wyciągu dolnego w siadzie OK. Biceps: 1. uginanie ramion ze sztangą 2. uginanie ramion naprzemiennie z hantlami c

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 3803 Data: 2005-08-09 08:26:32 Liczba szacunów: 0
  • HST- plan basswood'a do oceny + kilka pytań

    Post
    Trening w domu

    Nogi 1. przysiady 2. wspięcia na palcach Klata: 1. wyciskanie na płaskiej ławce 2. pompki na poręczach Motyl: 1. przyciąganie drążka wyciągu pionowego do klatki 2. wiosłowanie sztangi w opadzie 3. martwy ciąg Barki: 1. wyciskanie sztangi sprzed klatki 2. wznosy boczne 3. szrugsy Biceps: 1. uginanie ramion ze sztangą Triceps: 1. uginanie ramion z l

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 3803 Data: 2005-08-09 09:55:53 Liczba szacunów: 0
  • HST- plan basswood'a do oceny + kilka pytań

    Post
    Trening w domu

    czyli to bedzie wygladac tak Nogi 1. przysiady / martwy ciąg ( co jeden trening zmiana) 2. wspięcia na palcach Klata: 1. wyciskanie na płaskiej ławce 2. pompki na poręczach Motyl: 1. przyciąganie drążka wyciągu pionowego do klatki 2. wiosłowanie sztangi w opadzie 3. szrugsy Barki: 1. wyciskanie sztangi sprzed klatki 2. wznosy boczne Biceps: 1. ugi

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 3803 Data: 2005-08-09 10:55:12 Liczba szacunów: 0
  • HST- plan basswood'a do oceny + kilka pytań

    Post
    Trening w domu

    oto mój plan : 1. przysiady / martwy ciąg ze szrugsami ( co jeden trening zmiana) 2. wspięcia na palcach 3. wyciskanie na płaskiej ławce 4. pompki na poręczach 5. przyciąganie drążka wyciągu pionowego do klatki 6. wiosłowanie sztangi w opadzie 7. szrugsy ( w dni gdzie przysiady) 8. wyciskanie sztangi sprzed klatki 9. wznosy boczne 10. uginan

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 3803 Data: 2005-08-12 17:45:59 Liczba szacunów: 0
  • Klata do ekspertów

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    am ci go (chodzi tylko o klatke) Płasko 8<6;6<4 tu używasz dużych ciężarów takich z którymi zrobisz tylko 8,6,4 powtórzenia i ani jedno wiecej poręcze 4x6-10 rozpętki 4x7 duzy ciężar dbaj o techinke triceps: -wyciskanie francuzkie siedząc (triceps) 2x15 -wyciskanie francuzkie leżąc (triceps) 2x15 -pompki w podporze tyłem (triceps) 1x15

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1453 Data: 2004-12-25 19:45:29 Liczba szacunów: 0
  • Klata do ekspertów

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    sprobuj tak: - wyciskanie sztangi na skośnej ławce głową w góre 15/12/10/8/6 - wyciskanie sztangielek na płaskiej ławce 12/10/8/8 - 'rozpietki' lub 'pompki na poreczach' lub 'przenoszenie zza glowy'(wybrac jedno i zmienic dopiero po 6-8 tyg) 12/12/12 bedzie to jakas odmiana dal tego wyciskania na plasko pozdrawiam Rafal

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1453 Data: 2004-12-25 20:31:02 Liczba szacunów: 0
  • Barki+biceps+triceps

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    barki: 1.Unoszenie ramion bokiem w górę z linkami wyciągu 4s 2.arnoldki 4s 3.Unoszenie ramienia ze sztangielką w leżeniu bokiem na ławce pod skosem 4s 4.Kaptur szrugsy ze sztanga 3s biceps,triceps 1.UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC PODCHWYTEM 4s naprzemian z 1.WYCISKANIE „FRANCUSKIE” SZTANGI W LEŻENIU 4s 2.UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI W SIADZI

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 8087 Data: 2012-10-08 17:52:13 Liczba szacunów: 0
  • Spotkania dot. SW

    Post
    Sztuki Walki

    wyrabia rownowage i prace nog a takze umacnia nogi... skacze okolo 5 minut polecam skakanke z zemuku bo jest ciezka chociaz nieraz boli jak sobie z niej zaciagniesz. 4. znow pompki 20, 2 minuty przerwy i tak 5 razy. brzuszki 150 ... 5. bieg bokserski hmm... nie wiem jak to wytlumaczyc na poczatku bez obciazenia przez jakis czas najlepiej az Cie ni

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2076 Data: 2005-05-09 23:12:52 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny w warunkach domowych

    Post
    Trening w domu

    ardowo 6 cwiczen, ktore najbardziej pobudza cialo do wzrostu. 1. przysiady 3x 2. RDL (rumunski MC) x3 3. wioslowanie sztanga w opadzie x3 4. szkoda ze nie masz laweczki - daj pompki z szerokim rozstawem rąk 3x 5. wyciskanie w staniu x2 6. podciaganie na drazku szerokim nachwytem 3x wykonuj plan 3x tygodniowo: T_W_T_W_T_W_W T trening W wolne np. pon

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 721 Data: 2009-03-25 14:39:22 Liczba szacunów: 0
  • shuto, palce

    Post
    Sztuki Walki

    Z mojego doświadczenia: w punkty witalne ciężko trafić precyzyjnie, milimetr różnicy i zamiast w splot słoneczny trafiamy w mocną klatę. zamiast cudować nad tętnicą wal w brodę, to szybciej znokautuje. No, chyba że taki kiler jesteś, wal w krtań albo tchawicę...;) Pompki na palcach: jak mam delikatne dłonie tak mam, ot, trochę się uścisk wzmocnił,

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1441 Data: 2014-07-21 20:07:50 Liczba szacunów: 0
  • Co wy na to ?

    Post
    Galeria Zdjęć

    wyciskanie na plaskiej 4 serie ilosc powtorzen zalezna od ciezaru zazwyczaj progres ,2 wyciskanie na skosie 4 serie tez progres ,3 rozpietasy 4 serie ciezar maksymalny,4 przenisy na sztandze łamanej ,co jakis czas zmieniam opcje cwiczen na wyciskanie sztangielek, pompki na poreczach co i na tricka dziala pozdro Piknikowiec

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 7660 Data: 2011-11-09 14:37:14 Liczba szacunów: 0
  • dieta na masę dla 15 latka

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    sztangi na ławce na wąskim uchwycie 3 serie po 10 triceps wyciskanie sztangi leżac zza głowy 3 serie po 10 powturzen triceps hantle siedząc 3 serie po 10 powturzen triceps pompki w podporze tyłem 3 serie po 10 powturzeń Plecy wiosłowanie sztangą 3 serie po 10 powturzen Plecy wiosłowanie hantla 3 serie po 10 powturzen brzuszki 5 seri po 30 pow

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 2874 Data: 2011-11-18 14:37:25 Liczba szacunów: 0
  • jegomościu wam pokaże! :)

    Post
    Trening dla początkujących

    go w ostatnią sobote się schlałem tak, że chodziłem struty do wtorku. ale już jest ok. tylko, że zaczynam niejako od nowa. no ale co tam, jedziemy! dziś trening wyglądał tak: pompki 3 x 10, 11, 12 podciąganie sztangi do brody(rozstaw rąk ok 20cm) 16 x 18kg x 2 wyciskanie sztangi zza karku 16 x 18kg podciąganie sztangi w opadzie(wiosłowanie) 16 x

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 2244 Data: 2010-10-01 18:45:04 Liczba szacunów: 0
  • jegomościu wam pokaże! :)

    Post
    Trening dla początkujących

    pompki 3 x 10, 11, 12 podciąganie sztangi do brody(rozstaw rąk ok 20cm) 18 x 18kg x 2 wyciskanie sztangi zza karku 18 x 18kg podciąganie sztangi w opadzie(wiosłowanie) 22 x 18kg uginanie rąk ze sztangą podchwytem(bicho) 20 x 18kg x 2 przedramie x 2

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 2244 Data: 2010-10-13 17:49:16 Liczba szacunów: 0
  • trening- FBW do oceny !

    Post
    Trening dla początkujących

    mogę ci pokazać plan jaki kiedyś znalazłem w necie, jest dosć wygający ale na rok stażu będzie chyba ok, mi się ćwiczyło nim fajnie Przysiad przedni 5 s Podciąganie na drążku 4s Wyciskanie leżąc 4s Martwy ciąg 4s Wyciskanie stojąc 4s Żuraw 2-3s Przysiad tylny 5s Rumuński martwy ciąg 4s Wyciskanie szt

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 693 Data: 2013-06-30 21:53:48 Liczba szacunów: 0
  • poczatkujacy - prosba o plan treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    wartki i soboty czyli na silowni cwiczylbym w poniedzialki srody i piatki pn nogi - przysiady ze sztanga 4x15 klatka - wyciskanie na laweczce plaskiej 5x15,12,12,9,9 pompki w szerokim rozstawie 4x20,15,15,15 sr barki - wyciskanie sztangi stojac - 3x10 unoszenie sztangielek bokiem - 3x10 biceps - uginanie ramion ze sztanga stojac 3x

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 4588 Data: 2007-02-02 13:49:54 Liczba szacunów: 0
  • Split na masę do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    tem post samo mi wysłało, chodzi mi o to ze w poniedziałek za bardzo meczysz klatkę na płasko zamiast kolejnych serii wyciskania na płasko mógłbyś zrobić skos dolny lub wyciskanie na poreczach ale bardzo izolujac aby nie męczyć tricepsa, a jeżeli chodzi o triceps mógłbyś najpierw robić wyciskanie wąsko a potem na sam koniec pompki w podporze tylem

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 396 Data: 2014-01-19 17:07:52 Liczba szacunów: 0
  • Mój dziennik trenigowy (czy dobrze idzie?).

    Post
    Trening dla początkujących

    Z rozpiską jest cieżko, bo na początku zacząłem trenować pod kątem jednostek mundurowych, a obecnie przygotowywuje się do następnej selekcji (w tej nie dam rady, z uwagi na kontuzję która mnie unieruchomiła na 1,5 miesiąca). A więc tak ćwicze od poniedziałku do czwartku W poniedziałek siła, wtorek wytrzymałość, środa siła, czwartek wytrzymałość, a

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 760 Data: 2010-06-14 19:10:27 Liczba szacunów: 0
  • Siłownia +basen ( Ile razy basenu a ile siłowni?)

    Post
    Trening dla początkujących

    drazku nachwytem 3*max Klatka - Wyciskanie sztangi plasko 3*12 Barki - unoszenie ramion z hantlami w bok na siedząco 2*12 biceps - unoszenie sztangi podchwytem 2*12 triceps - pompki na poreczach 2*max Brzuch: -podciąganie kolan do klaty wisząc na drążku 3*max Rozciaganie: -Zwis na drążku (ile wytrzymam) ps. Nie chcę za bardzo obciążać kręgosłupa, i

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 500 Data: 2010-01-03 19:42:21 Liczba szacunów: 0
  • Czy od razu hantle czy trening dla początkujących bez hantli?

    Post
    Trening dla początkujących

    Kup sobie ekspander (mozna nim robic wiele ciekawych cwiczen), pompki przysiady, moze basen w weekendy, a za pare lat bedziesz mial lepszy start niz polowa osob z tego forum

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1829 Data: 2009-01-03 16:05:47 Liczba szacunów: 0