SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Ocena planu FBW- poprawy etc.

    Post
    Trening dla początkujących

    Po pierwsze: nie potrzebne dwa plany, jeden wystarczy Po drugie: wywal MC Po trzecie: dodaj cos na triceps, np: Wyciskanie wąsko 2s, albo pompki na poręczach 2s. Po czwarte: zamiast 3 rób 2 serie na biceps

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1399 Data: 2009-03-26 20:27:24 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu FBW- poprawy etc.

    Post
    Trening dla początkujących

    e: wywal MC Nie do końca - z MC klasycznego zrób MC na sztywnych nogach, dzień dobry albo rumuński martwy ciąg Po trzecie: dodaj cos na triceps, np: Wyciskanie wąsko 2s, albo pompki na poręczach 2s. Bzdura. Jedyne co można dodać do 5 pierwszych ćwiczeń to podciąganie podchwytem, bo akurat biceps dostaje w tym planie mniej niż triceps. Reszta do wy

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1399 Data: 2009-03-26 20:56:19 Liczba szacunów: 0
  • Plan siłowy do oceny !

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    est planem który wysłałem wam w celu sprawdzenia. Obecnie od 12 miesięcy robię masówke. Podstawowy plan, ten sam ciężar 12,10,8 po 3 ćwiczenia na partie, włączony drążek oraz pompki na poręczach. CAŁE CIAŁO. :) A chciałbym zrobić siłowy ponieważ słyszałem że po zrobieniu treningu siłowego, robiąc następnie masę, mięśnie napotykają większy opór i ma

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 848 Data: 2011-11-20 15:42:20 Liczba szacunów: 0
  • FBW - Masa

    Post
    Trening dla początkujących

    zza kark 8powt 4spodciaganie sie na drazku,potem mc po 3s biceps - uginanie ramion sztanga szeroko 21powt 4s hantle chwyt mlotkowy 2s triceps - prostowanie na wyciagu 8powt 4spompki na poreczach 2s przedramie - to co w A 4s 15powtwywal nogi - wyciskanie na sownicy 8powt 4swykroki i uginanie lezac po 3s pomiedzy kazda seria 1min przerwy?czy wiecej2,

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 723 Data: 2008-07-14 21:49:00 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    ten plan będzie dobry na mase ? Poniedziałek: Nogi,Barki Nogi: 1. Przysiady ze sztangą na barkach 4 * 15-12 2. Przysiady wykroczne 4x12 3. Wspięcia na palcach stojąc 3 * 20 4. Wspięcia na palcach siedząc 3 * 25 Barki: 1. Wyciskanie sztangi zza karku 3x10 2. Unoszenie hantli bokiem w górę 3x10 3. Unoszenie ramion ze sztangą przodem w górę 3x10 4. W

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1691 Data: 2009-03-26 16:59:36 Liczba szacunów: 0
  • Ocena Planu Ćwiczeń

    Post
    Trening dla początkujących

    iej - 3s 4)Wiosłowanie w opadzie - 3s 5)Wyciskanie w staniu sprzed klatki - 2s Dorzuciłem do tego wymiennie raz na bic raz na tric 6)Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc/pompki w podporze z tyłu 3s Ćwiczę 2 serie na rozgrzewkę 50% i 75% ciężaru właściwego oraz 2 serie docelowe. Przy 5) 75% + 1 seria właściwa Liczba powtórzeń: 10-12 Nie mam drą

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 791 Data: 2011-07-14 14:38:10 Liczba szacunów: 0
  • FBW do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    No to tak: A Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na skosie 3s Barki: - Wyciskanie hantli 2s Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s Plecy: - Martwy ciąg 2s - Podciąganie na drążku 2s Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 2s - Uginanie nóg w leżeniu 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 2s B Plecy: - Wiosłowanie sztanga 2s - Unoszenie

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 479 Data: 2011-03-12 13:24:22 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w poprawie/ulepszeniu planu .

    Post
    Trening w domu

    Wtorek: Triceps Wyciskanie Francuskie w siadzie 3 * 12 Wyciskanie Francuskie w siadzie 3 * 12 Prostowanie ramienia w opadzie tułowia 3 * 12 Pompki w podporze tyłem 3 * MAX Plecy Podciąganie na drążku szerokim uchwytem 3 * MAX Podciąganie na drążku podchwytem 3 * MAX Wiosłowanie w opadzie 3 * 12 Wznosy braków 3 * 12 Przedramię Uginanie nadgarstkó

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 764 Data: 2012-05-02 11:51:12 Liczba szacunów: 0
  • Trening 4x w tygodniu

    Post
    Trening dla początkujących

    Więc tutaj zamieszczam nowy plan 3 dniowy ( ściągnięty trochę od matata z forum- domowa siłownia , więc nie mogę sobie pozwolić na zrobienie różnych ćwiczeń) . Proszę o ocenę i ewentualne poprawki. Pon: Klatka: płaska 4x8 skos dodatni 4x8 rozpiętki już stały cieżar po 4 X 10-12 razy W SUPERSERI Z PRZENOSZENIEM na dopompowanie Biceps sztanga łam

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 663 Data: 2010-06-01 07:43:58 Liczba szacunów: 0
  • TRENING DO SPRAWDZENIA/PRZEROBIENIA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Bic mala partia 9 wystarczy. Nie rozumiem 2 i 3 ćw. na trica? Pompki zbędne. Trening zmieniaj co 6-8 tygodni. Cwiczenia co trening tez mozesz, ale nie do konca . Rob np. Wyciskanie na skosie na klatkę caly czas ,a rozpiętki zamieniaj z przenoszeniem hantla nad głowę.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 947 Data: 2009-03-14 00:04:35 Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    ylko ja w 3 zestawie zamiast francuskiego wrzuciłbym np. wyciskanie wąsko tak aby pobudzić triceps trochę pod innym kątem. W klatce dorzucił coś na jej dolną część ( np dipy- pompki na poręczach). W barkach zamiast robić uginanie z linkami zrób właśnie lepiej żołnierskie. Jeśli chodzi o plecy to polecałbym w I - wiosłowanie, II- martwy ciąg, III- p

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 752 Data: 2016-02-04 02:36:27 Liczba szacunów: 0
  • Ułożenie Planu, 15 lat / 8 miesięcy ćwiczeń/ Prośba/ Klata

    Post
    Trening w domu

    ale napisałeś ze efekty osiagnąłeś i że progres jest w porównaniu z początkiem. Jak chcesz to możesz robić ten sam plan z tym że każde ćwiczenie lekko zmodyfikować, np jeśli pompki robiłeś klasyczne to teraz porób na 3-ech taboretach o nieco innej szerokości,jeśli podciąganie robiłeś podchwytem to teraz porób nachwytem itd. Osobiscie też zmieniłb

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1680 Data: 2011-09-22 19:58:12 Liczba szacunów: 0
  • Ułożenie Planu, 15 lat / 8 miesięcy ćwiczeń/ Prośba/ Klata

    Post
    Trening w domu

    Pompki z wąskim rozstawieniem rąk proponowałbym zastąpić pompkami z nogami wyżej, reszta może być.

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1680 Data: 2011-09-23 18:50:49 Liczba szacunów: 0
  • FBW dla kobiety

    Post
    Trening dla początkujących

    czne (jw) - wyciskania na ławce poziomej / dodatniej (jw - masz sztangę, hantle, ławkę poziomą, dodatni skos, ujemny skos, podłogę) - wyciskanie żołnierskie / arnoldki (jw) - pompki na poręczach PULL - MC / RDL (jw) - podciąganie na drążku nachwyt / podchwyt (jw) - wiosłowanie (jw - masz sztangi, hantle... ławeczkę też można wykorzystać) - face pul

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 969 Data: 2017-12-03 14:43:53 Liczba szacunów: 0
  • FBW dla kobiety

    Post
    Trening dla początkujących

    220. Dobrze jest przećwiczyć mięśnie przynajmniej ze 2 razy w tygodniu. Jeszcze mi chodzi po głowie coś takiego (przynajmniej ja bym coś takiego rozważył mając brak czasu i maks. 2 treningi/tydzień): - przysiady - MC np rumuński - podciaganie na drążku - wiosłowanie w opadzie - pompki na poręczach Zmieniony przez - SzeA w dniu 2017-12-03 19:05:21

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 969 Data: 2017-12-03 18:54:04 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase (FBW)- ocena, poprawki

    Post
    Trening dla początkujących

    Staż treningowy 18miesięcy ale chodziłem nie systematycznie. Na początku przez około pół roku cwiczyłem jak leci:( Następnie miałem przerwe juz sam nie wiem ile, później cwiczyłem planem: Wszędzie po 4serie i 8powtórzeń Pon. (Klatka) 1. Płasko (65kg) 2. Skos (głową w góre) (62kg) 3. Hantlami na skosie (głową w góre) (1hantla- 20kg) 4. Rozpiętki na

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1414 Data: 2011-10-09 14:16:12 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy split po FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek Klatka: -wyciskanie sztangi prosta 4s progres - Wyciskanie sztangi na ławce skośnej góra 4s progres - Wyciskanie hantelek na ławce prostej 3s stały - Rozpiętki 3x max stały Triceps: - Pompki na poręczach 3s to na koniec zeby dopompowac trica - Francuskie leżąc 3s - Ściąganie linki wyciągu górnego 3s Środa: Plecy: - Drążek 3s max pod

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1308 Data: 2008-03-10 20:38:47 Liczba szacunów: 0
  • plan FBW do oceny + pytania

    Post
    Trening dla początkujących

    t%5D_FBW%2D_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html i tam masz bardzo dobre gotowe plany wiec na pewno i ty możesz się dostosować,co do twojego dawnego "stażu"to jest kompletne nic.Robiłeś tylko biceps,brzuch i pompki a to tak naprawdę to o wiele za mało.A jak sie odżywiasz?miałeś już jakieś cykle?odżywki?coś poważniejszego? Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1088 Data: 2008-03-31 18:59:57 Liczba szacunów: 0
  • Trening do korekty

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    laskiej 12/10/10/8 wyciskanie na skosie (glowa w gore) 12/10/10/8 rozpietki 3x12 triceps wyciskanie na lawce plaskiej w waskim uchwycie 12/10/8 wyciskanie fr. siedzac 12/10/8 pompki w podporze tylem 3x10 Sroda plecy podciaganie na drazku 4 serie wioslowanie 12/10/10/8 martwy ciag 12/10/8 szrugsy 3 serie biceps uginanie ramion ze sztanga 12/10/8 pro

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 736 Data: 2006-08-30 18:27:27 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy >> Renuszz

    Post
    Trening w domu

    Dzięki , to do klatki dorzuce jeszcze pompki z nogami wyżej ale jeśli chodzi o plecy to nie mam drążka więc odpada . Jakieś inne pomysły ? Zmieniony przez - Renuszz w dniu 2010-07-26 14:06:08

    Odpowiedzi: 127 Ilość wyświetleń: 8541 Data: 2010-07-26 14:05:58 Liczba szacunów: 0