SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • [R]Gaja - Redukcja / pods. s. 14, 20

    Post
    Ladies SFD

    trening A 1) Wznosy nóg z leżenia 15/15 2) Wspięcia na palce obunóż 15/15 3) Przysiady klasyczne z hantlami 15/15 4) wejście na ławkę z hantlami 15/15 5) wznosy z opadu 15/15 6) Pompki klasyczne max powtórzeń 4/3 7) Podciąganie obciążenia wzdłuż tułowia, oburącz 15/15 8) Pompki w podporze tyłem 12/7 Obiążenie 2x 1,5kg, bo niestety wiekszą hantlę ma

    Odpowiedzi: 244 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-12 14:03:41 Liczba szacunów: 0
  • Plan dla 16-latka na masę do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    wymyśliłem coś takiego -------Poniedziałek Klatka- wyciskanie sztangi na ławce 12x8 - przenoszenie hantli za głowę 6x8 - rozpiętki 3x8 Triceps – wyciskanie francuskie hantli 6x8 Brzuch Pompki -----Środa Plecy - szrugsy 4x8 - przyciąganie uchwytu do klatki – 8x8 Biceps – uginanie przedrami

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 504 Data: 2010-05-02 11:42:05 Liczba szacunów: 0
  • Trening masa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nie korzystałbym z francuza jako ciężkiej izolacji-kwestia łokci i błędów technicznych wielu osób. Lepszy będzie docisk, wąski tricepsowy wycisk, lub pompki na poręczach w wersji na triceps, możliwie z obciążeniem. Choć w tych ćwiczeniach też czesto pojawia się kwestia rozjeżdzających się łokci-ale tutaj nie jest to tak destrukcyjne dla stawów łokc

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1486 Data: 2010-03-11 19:20:34 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny i ewentualnych poprawek

    Post
    Trening w domu

    Myślałeś o FBW ? wtorek, czwartek, sobota 1.Przysiady 3s. 2.Podciąganie na drążku 3s. 3.Pompki 3s. 4.Pompki głową w dół 2s. (dobre na barki,tylko dość trudne) 5.Pompki odwrotne 2s. 6.Brzuszki/spięcia brzucha Zmieniony przez - Massabitt w dniu 2011-02-28 20:39:08

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 386 Data: 2011-02-28 20:34:12 Liczba szacunów: 0
  • Wytknijcie mi błędy - stagnacja - a może to rzucić?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    strem. A teraz sam plan: http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=2284 Tu jest cały, świetny artykuł o sile. "Np. poniedziałek: klatka wyciskanie 3-bojowe 5 serii lub pompki na poręczach (ciężko), przysiad ze sztangą z tyłu lub z przodu 5 serii (lekko; 10% mniej niż w piątek), wiosłowanie sztangą 5 serii (ciężko), biceps 2-3 serie (lekko

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1678 Data: 2010-02-19 18:33:20 Liczba szacunów: 0
  • Domowy trening - pompki, brzuszki, podciąganie

    Post
    Trening w domu

    A więc czy taki plan jest dobry? 3x w tygodniu. Rozgrzewka 10-15 min 2x pompki (szeroko ręce, na podłodzie) 2x pompki (nogi wysoko, ręce szeroko) 2x pompki (podłoga, wąsko ręce) 3x 15-20 przysiady 90 stopni 3x 8 podciąganie podchwyt, wąsko (bicki) 3x 8 nadchwyt, szeroko (bice, plecy) 6x 15-20 powtórzeń w serii - brzuch Rozciąganie Zmieniony prz

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 4453 Data: 2013-03-06 18:15:32 Liczba szacunów: 0
  • Domowy FBW

    Post
    Trening w domu

    angielki jednorącz 2/3x Uginanie ramion ze sztangielkami 2x Francuz stojąc 2x Plan B Przysiady wykroczne 3x Wiosłowanie sztangielką 3x Dipsy 3x /jeśli można to bym tu wstawił pompki klasyczne/ Unoszenie ramion w przód+unoszenie ramion w bok 2x Uginanie ramion w uchwycie młotkowym 2x Pompki w podporze tyłem 2x Co to są dipsy, bo niewiem czy wogule m

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1938 Data: 2008-09-30 13:42:39 Liczba szacunów: 0
  • Trening do kontroli

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ztangietki w siadzie 3x 12-lepiej hantlem jednoracz -prostowanie ramienia ze sztangietka w opadzie tułowia 3x 12-jako ostatnie -wyciskanie francuskie leżąc 3x 12-jako drugie -pompki 3x 15 - mozesz dac jako rozgrzewke do klaty -drążek 3x 5 - nie wiem o co chodzi. jesli podciaganie to raczej na plecy Tak wogole to do klaty mozesz dac po 4 serie ŚRODA

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1803 Data: 2007-01-19 15:52:21 Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny!

    Post
    Trening dla początkujących

    n B Czwartek Przerwa Piątek/Sobota: Plan A Niedziela: Przerwa PLAN A Nogi: -Przysiady ze sztangą na barkach 3s 12x12 Plecy: - Wiosłowanie sztangą 3s 12x12 Klatka piersiowa: - pompki 4s 12x12x12x12 Barki: - Podciąganie sztangi do brody 2s 12x12 Tricepsy: - Wyciskanie francuskie sztangi leżąc 3s 10x10x10 Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 4s 12x10

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 687 Data: 2011-02-24 00:35:26 Liczba szacunów: 0
  • Rzeźba brzucha i klaty

    Post
    Trening w domu

    Taki trening nie ma sensu, trzeba pracować nad wszystkimi partiami mięśniowymi a jak chodzi o podstawowe ćwiczenie na klate w domowych warunkach to tak jak radzi chkk pompki pompki pompki.....do wakacji dasz rade, ale 2012. Zmieniony przez - Massabitt w dniu 2011-02-24 23:19:30

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 5365 Data: 2011-02-24 23:17:43 Liczba szacunów: 0
  • Trening HST do oceny, poprawki

    Post
    Trening dla początkujących

    a drążku 2s Barki - Wyciskanie sztangi sprzed głowy stojąc 2s Biceps - Uginanie ramion w staniu sztanga prosta 2s - Uginanie ramion w staniu sztangielkami 2s Triceps - pompki tyłem 2s - wyciskanie francuskie sztangi w siadzie 2s B Nogi - Przysiady ze sztanga 2s Plecy - podciąganie na drążku 2s Klatka - Wyciskanie sztangi w leżeniu na

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 577 Data: 2007-12-21 12:17:11 Liczba szacunów: 0
  • problem z pompkami

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    omowy na klate chyba jednak ten plan co wybrałem jest chyba dla lepszych zawodnikow. poniewaz katuje juz brzuch i nogi to przydałby mi sie tylko jakis sensowny planik na same pompki, nie zadne cuda, tylko zwykly plan. ktos zna jakis dobry ogólny plan, ile razy trzeba cwiczyc , ile serii,powtorzen i ile zostawic na regenercje, bo to bardzo wazne, d

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1584 Data: 2006-01-25 12:07:50 Liczba szacunów: 0
  • Flacha11/ Dziennik - 10.000 pompek do końca roku

    Post
    Trening dla początkujących

    pompek na minute. Nie jest to dla mnie meczoce tak do 30-40 serii. Pozniej łokieć o sobie zaczyna przypominać. Na dodatek w niektore dni bede miał naprawde mało czasu na te pompki. Wszystko wskazuje na to że sie nie uda. Pomimo ze nie uznam porazki w tym idiotycznym dla niektorych wyczynie. Nie wiem może mnie jakoś zmobilizujecie. Ewentualnie ka

    Odpowiedzi: 135 Ilość wyświetleń: 11457 Data: 2007-12-24 23:13:50 Liczba szacunów: 0
  • Wooda - tylko bez skojarzeń :) Początki - trening, dieta itp.

    Post
    Po 35 roku życia

    Poniżej trening z wczoraj (klatka i tricpes), wpiszę recznie bo screen zajmie pewnie z jedną stronę. Całkiem konkretnie się zmęczyłem i "po" nie czułem niedosytu czyli było OK :) Wyciskanie poziome w siadzie na maszynie - 10x36,5kg 8x40,5 8x40,5 6x45 wszystko razy 2 bo dla 2 uchwytów Rozpiętki na maszynie siedząc - 10x18,5kg 8x22,5 8x22,5 6x27 wszy

    Odpowiedzi: 250 Ilość wyświetleń: 15159 Data: 2014-05-07 10:44:48 Liczba szacunów: 0
  • Wooda - tylko bez skojarzeń :) Początki - trening, dieta itp.

    Post
    Po 35 roku życia

    Trochę z opóźnieniem ale nie miałem czasu :( Czwartek Rowerek 26 minut, tętno 140-150 Piątek Dla rozgrzewki rowerek - 10 minut, tętno 140. Pompki - 20 pajacyki - 30 pompki odwrotne - 20 unoszenie nóg w leżeniu ze sztangą - 20 Zrobiłem 4 serie, chciałem pobić poprzedni wynik (19,30) i to był błąd bo w ostatniej serii wymiękłem na pompkach, mu

    Odpowiedzi: 250 Ilość wyświetleń: 15159 Data: 2014-09-22 20:48:01 Liczba szacunów: 0
  • Wooda - tylko bez skojarzeń :) Początki - trening, dieta itp.

    Post
    Po 35 roku życia

    Poniedziałek Dla rozgrzewki rowerek - 10 minut, tętno 140. Pompki - 20 pajacyki - 30 pompki odwrotne - 20 unoszenie nóg w leżeniu ze sztangą - 20 Początkowo jakoś mi nie szło ale po 2 serii jakoś złapałem odpowiedni rytm i z trudem ale zrobiłem pełne 4 serie. Nawet w krótszym niż poprzednio czasie 19,10. Wtorek Rowerek 27 minut, tętno 140-150

    Odpowiedzi: 250 Ilość wyświetleń: 15159 Data: 2014-09-24 09:35:29 Liczba szacunów: 0
  • Wooda - tylko bez skojarzeń :) Początki - trening, dieta itp.

    Post
    Po 35 roku życia

    Poniedziałek Dla rozgrzewki rowerek - 10 minut Pompki - 20 pajacyki - 30 pompki odwrotne - 20 unoszenie nóg w leżeniu ze sztangą - 20 4 serie, czas 18,50 Dzisiaj tylko rowerek a jutro służbowy wyjazd więc jedyne co będę ćwiczył to pewnie podnoszenie kufla czy kieliszka.. :)

    Odpowiedzi: 250 Ilość wyświetleń: 15159 Data: 2014-09-30 08:31:26 Liczba szacunów: 0
  • Wooda - tylko bez skojarzeń :) Początki - trening, dieta itp.

    Post
    Po 35 roku życia

    żona idąc dobrym, moim przykładem zaczęła też ćwiczyć i podpiąłem się do jej treningu). Dzisiaj Poniedziałek Dla rozgrzewki rowerek - 10 minut Pompki - 20 pajacyki - 30 pompki odwrotne - 20 unoszenie nóg w leżeniu ze sztangą - 20 4 serie, czas 17,30 min Nawet niezbyt mocno się zmęczyłem i tak się zastanawiam czy dalej zmniejszać przerwy pom

    Odpowiedzi: 250 Ilość wyświetleń: 15159 Data: 2014-10-06 21:31:06 Liczba szacunów: 0
  • Wooda - tylko bez skojarzeń :) Początki - trening, dieta itp.

    Post
    Po 35 roku życia

    Sobota i niedziela bez treningu - wyjazd. Poniedziałek Rozgrzewka 10 minut - rowerek, rozciąganie itp. Pompki - 20 pajacyki - 30 pompki odwrotne - 20 unoszenie nóg w leżeniu ze sztangą - 20 5 serii w czasie 21,00 ostatnio było 22,05 więc ciągle postęp jest.

    Odpowiedzi: 250 Ilość wyświetleń: 15159 Data: 2014-10-27 21:27:38 Liczba szacunów: 0
  • Wooda - tylko bez skojarzeń :) Początki - trening, dieta itp.

    Post
    Po 35 roku życia

    OK, wczoraj T25 a po nim jeszcze: Pompki - 20 pajacyki - 40 pompki odwrotne - 20 5 serii. W sumie razem ponad 40 min, chyba wystarczy.

    Odpowiedzi: 250 Ilość wyświetleń: 15159 Data: 2014-11-07 13:45:08 Liczba szacunów: 0