SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • [DT] koniec wymówek ! :D

    Post
    Dzienniki Juniorów

    atnie 3 miesiące masy( 01.01.15-01.04.15) Wykąbinowałem coś takiego: Pon:Klatka i Triceps Wtorek: Brzuch Środa:Plecy Czwartek: Trening wytrzymałościowy ( tutaj będzie różnie pompki, skoki na skrzynie,jakieś stacje.....) Piątek:Barki i Biceps Sobota:Nogi Niedziela:Wolne(ale napewno nie będę leżał cały dzień na brzuchu ) :P Jak to oceniacie?? Dieta

    Odpowiedzi: 119 Ilość wyświetleń: 8173 Data: 2014-12-25 19:16:23 Liczba szacunów: 0
  • [DT] koniec wymówek ! :D

    Post
    Dzienniki Juniorów

    05.01.15 Maksym, możliwe nagram filmiki na następnym treningu wstawie i zobacze jak to idzie :) Dobra dzisiejszy TRENING: Klata+Triceps 1.Wyciskanie sztangi na płaskiej 5s 2.Wyciskanie na skosie 6s 3.Rozpiętki 3s 1.Wyciskanie wąsko 4s 2.Pompki na poręczach 3s 3.Uginanie sztangi do czoła 3s Dieta: ok 3000 kcal Dzisiaj zrobiłem zarąbistą paste z łos

    Odpowiedzi: 119 Ilość wyświetleń: 8173 Data: 2015-01-05 20:27:03 Liczba szacunów: 0
  • [DT] koniec wymówek ! :D

    Post
    Dzienniki Juniorów

    03.02.15 Dzisiaj miały być plecy, wyszło że były łapy :) Zrobiłem taki trening że każda seria do oporu(odcięcia) i na końcu treningu puściła krew z nosa xD Ale skatowanie niesamowite :) TRENING: Biceps+Triceps 1.Uginanie ramion ze sztangą 3s 2.Uginanie z supinacją 3s 3.Modlitewnik 3s 1.Pompki na poręczach 3s 2.Uginanie sztangi do czoła 3s 3.Wyciska

    Odpowiedzi: 119 Ilość wyświetleń: 8173 Data: 2015-02-03 18:52:28 Liczba szacunów: 0
  • [DT] koniec wymówek ! :D

    Post
    Dzienniki Juniorów

    (FAJKI) . Złapali moją klase na fajkach 20 osób na 28 pali u mnie faje xD (JA NIE JARAM) i poszliśmy za kare nad jakieś jezioro i napierdzielaliśmy kółka i co jedno kółko to pompki i tak całą lekcje w mundurach i tych butach z plecakami :D a na drugim wf biegaliśmy jakiś test bieg wahadłowy czy coś takiego wszyscy odpadli tylko ja z kolegą z siłki

    Odpowiedzi: 119 Ilość wyświetleń: 8173 Data: 2015-02-26 19:35:19 Liczba szacunów: 0
  • Trening by Szczep

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1 dzien Klatka Wyciskanie sztangi płasko 4 serie po 10-6 powtórzeń ( kazda seria coraz wiecej kg) czyli PROGRESJA Wyciskanie sztangi na skosie 4 serie po 10-6 powtórzeń ( kazda seria coraz wiecej kg) Rozpiętki na płaskiej 4 serie po 10 2 dzien Bic i Tric Uginanie ramion ze sztangą stojąc 3 x 10-6 Uginanie ramion ze sztangą na modliwtewniku 3 x 10-6

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 673 Data: 2005-08-19 22:19:41 Liczba szacunów: 0
  • DT dla początkującego 14-latka

    Post
    Trening dla początkujących

    y w dziale odżywianie - szczególnie 10 zasad i w dziale treningi. 3. Ćwicz trening domatora lub ewentualnie jakieś ćwiczenia wytrzymałościowe, jak skakanka, drążek, bieganie, pompki, wiosłowanie, możesz spokojnie zrobić cały trening siłowy z tym sprzętem, pamietaj żebyś nie schodził poniżej 12 powtórzeń, dojdziesz do tego z czasem. 4. Poprawnie się

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 453 Data: 2010-05-08 11:40:08 Liczba szacunów: 0
  • Split po skończonym cyklu FBW.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Poniedziałek: Klatka: - Wyciskanie sztangi płasko 15 12 8 - Wyciskanie na skosie górnym z hantelkami 15 12 8 - Rozpiętki na płasko z hantelkami 12 10 8 OK Triceps: - Wyciskanie sztangi wąskim uchwytem 12 12 10 - Pompki w podporze tyłem 12 12 10 - Wyciskanie francuskie jednorącz w siadzie hantelkami 12 12 10 dalbym z barkami Wtorek: Plecy : - Ściąga

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 802 Data: 2012-03-03 15:34:43 Liczba szacunów: 0
  • FBW by georgu

    Post
    Trening dla początkujących

    1. Podciąganie na drążku najsilniejszym chwytem 2. Wyciskanie sztangi stojąc 3. Pompki klasyczne z dłońmi trzymanymi na hantlach bądź podestach 4. Przysiady ze sztangą na barkach 5. RDL 6. Wiosłowanie ze sztangą w pochyleniu tułowia Czyli zaczac cwiczyc takim planem ? hmm moge sprobowac na ten cykl. Jednak jestescie pewni ? :D bez bicepsa

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1082 Data: 2012-11-18 12:03:58 Liczba szacunów: 0
  • FBW by georgu

    Post
    Trening dla początkujących

    Wlasnie nie. Dlatego mowie, ze kiepska kolejnosc. Ja bym dal np. 1. Przysiad 2. Drazek 3. MC 4. pompki 5.Wioslo 6. Zolnierskie. Mysle, ze klasyk MC sie lepiej sprawdzi niz RDL tymbardziej, ze autor pisze o opanowaniu techniki MC.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1082 Data: 2012-11-18 12:30:00 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu i ewentualne porady

    Post
    Trening dla początkujących

    FBW 1 zestaw? Na każdej sesji treningowej to Ćwiczysz. Nogi: Przysiad tylni 3s Klata: Wyciskanie leżąc 3s Plecy: Wiosłowanie lub podciąganie na drążku 3s Barki: Wyciskanie z przed klatki 2s Bic: Sztanga stojac 2s Tric: francus lub pompki na poręczach 2s Zmieniony przez - spaiter w dniu 2010-04-03 15:57:49

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 666 Data: 2010-04-03 15:57:06 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do korekty.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Klatka: wyciskanie sztangi na ławce płaskiej (progresja) 12 10 8 8 wyciskanie sztangi na ławce skośnej głową w górę- 4 x 8 staly ciezar rozpiętki 4 x 10 stały ciężar Triceps: pompki w podporze tylem 4 x max francuskie jednorącz za głowy 4 x 10 stały ciężar DALBYM JESZCZE 1 CW ALE NIE KONIECZNIE Środa: plecy biceps Plecy: podciaganie na drazku 4 x m

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 666 Data: 2006-07-12 22:20:07 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny (masa)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzien I Klatka- biceps- przedramiona- lydki Wyciskanie sztangi na lawce skosnej do gory 12 10 10 8 (zostawilem sztange bo lepiej mi wychodzi, jak robie sztangielkami to mi za bardzo na barki idzie) Wyciskanie sztangi na lawce poziomej 12 10 10 8 Rozpietki na lawce poziomej 4x12 Uginanie ramion ze sztanga (chwyt normalny) 12 10 10 8 Uginanie ramion

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 735 Data: 2006-09-22 15:10:08 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny - MASA

    Post
    Trening dla początkujących

    1) wyciskanie na płaskiej sztangą 4 serie 2) wyciskanie na ławce skośnej hantle .5 serie 3) rozpiętki na płaskiej .5 serie Triceps 1) francuskie wyciskanie leżąc .5 serie 2) pompki w podporze tyłem .5 serie Pt Nogi 1) przysiady ze sztangą 4 serie 2) przysiady wykroczne 3 serie 3) martwy ciąg na prostych nogach 3 serie 4) bez 4 Barki 1) Wyciskanie

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1135 Data: 2009-02-22 16:15:01 Liczba szacunów: 0
  • Trening do sprawdzenia

    Post
    Trening w domu

    Z tą alternatywą do drążka też może być problem, chociaż z ekspanderem już nie. Jednak póki co ułożyłem plan bez tego. Trening według zasad ACT (AREOBIC CIRCULIT TRAINING): 1) Brzuszki (m. brzucha) 20 powtórzeń 2) Wspięcia na palce obunóż (m. łydek) 20 powtórzeń 3) Przysiady klasyczne bez obciążenia (m. ud) 20 powtórzeń 4) Wiosłowanie (m. pleców

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 910 Data: 2011-08-13 16:24:48 Liczba szacunów: 0
  • Trening do sprawdzenia

    Post
    Trening w domu

    Mniej izolowane czyli żeby nie tylko triceps pracował np. pompki w podporze tyłem, albo normalne z wąskim rozstawem rąk. 7. Stoisz przed sobą trzymasz sztangę oburącz nachwytem i podnosisz na wysokość klatki piersiowej 10. stoisz i uginasz nadgarstki na początku najlepiej podchwytem albo to samo tylko siedzisz i trzymasz przedramiona oparte o kolan

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 910 Data: 2011-08-16 18:53:53 Liczba szacunów: 0
  • Trening na wyciskanie - do uzupelnienia

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Tydzień <1-5>: PON) Wyciskanie leżąc (rozpiska kg) Wyciskanie hantli na skosie w górę 8,8,8 Rozpiętki na płaskiej 8,8,8 BRZUCH ŚR) - moja propozycja MC 10,8,6,5,4 Szrugsy 10,10,10 Drążek 8,8,8 Bic sztangą 10,10,10 Bic młotki 8,8,8 BRZUCH PT) Wyciskanie leżąc 45/8 55/6 62,5/4 70/4,4,4 Wyciskanie wąsko 8,6,6,6 Wyciąg górny(tric) 8,8,8 Przysiady

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1399 Data: 2007-06-30 12:45:15 Liczba szacunów: 0
  • ulozylem sobie nowy trening- zajrzyjcie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    kark 4x10 Martwy ciag 12-10-8-8 sroda:wolne czwartek: triceps, biceps uginanie ramion za glowy ze sztanga w lezeniu 12 10 8 6 prostowanie reki z jednym hantlem 12-10-8-8 pompki na poreczach badz tez opuszczanie sie przy uzyciu 2 krzesel 3x10 ugnianie ramion ze skretami hantli 12-10-8-8 uginanie ramion ze sztanga 12-10-8-8 uginanie ramion pod

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 762 Data: 2005-03-25 12:22:06 Liczba szacunów: 0
  • ulozylem sobie nowy trening- zajrzyjcie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    .biceps - nie stosuj zasady wstepnego zmeczenia, sztange daj jako 1 cwiczenie (i progresje do niego), i zostaw tylko jedno cwiczenie izolowane .triceps - ostatnie cwiczenie (pompki) zastosuj jako rozgrzewke (ale bez dodatkowego obciazenia) .barki - nie potrzbne 2 wyciskania (zdecyduj ktore chcesz zostawic- zza czy z przed glowy), dodaj podciaganie

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 762 Data: 2005-03-25 12:30:09 Liczba szacunów: 0
  • Jakie suplementy na redukcji i budowaniu mięśni? BCAA + CLA + xxx ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    jak taka waga moze rozpoznac skład ciała??? nie zrobisz jednoczesnie tak ze schudniesz i zrobisz mase, te pompki odpusc skoro trenujesz juz na siłowni, to czy potrezbujesz odzywki zalezy od diety tym sie najpierw zajmij

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1032 Data: 2012-01-27 13:10:07 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ławce skośnej (głową w górę) 4s 12 Triceps: 4. Wyciskanie francuskie 4s 12 5. Francuskie wyciskanie sztangielki trzymanej nachwytem 4s 12 zrob po 3 serie i dodaj jeszcze pompki w podporze tylem Wtorek: nogi + barki 1. Uginanie na maszynie siedzac 4s 12 2. Uginanie nóg na maszynie lezac 4s 12 3. Przysiady ze sztangą na barkach 4s 12 Łydki:

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 656 Data: 2006-09-03 13:21:37 Liczba szacunów: 0