SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • DT Macek 2018

    Post
    Po 35 roku życia

    Klatka, Biceps Aeroby rano 25 Pompki 3x20 Hantle płasko 5x15,12,10,10,8 Hantle skos + 5x15,12,10,10,10 Rozpiętki 3x15 Florpress 3x15 Supinacja stojąc 3x12 Łamana modlitewnik 3x10 Prosta stojąc 3x10,10 dropset w każdej serii Młotki 3x15 Przedramię sztanga 3x talerze 3x Wznosy nóg siedząc 5x15 Komentarz: :-P

    Odpowiedzi: 410 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-24 18:16:22 Liczba szacunów: 0
  • DT Macek 2018

    Post
    Po 35 roku życia

    Plecy, Triceps Aeroby rano 25 Wiosło T sztanga 4x15 plus 1x drop 15,8,8 Wiosło sztanga szeroko 5x15,12,10,8,8+6+6 Wyciąg poziomo wąsko 5x15,12,10,8,8+8+8 Odwrotne pompki 3x12 Francuz siedząc łączony z wyprostami na wyciągu 3x12,12 Wyciskanie wąsko łączone z francuz leżąc 3x10,10 Allachy 4x12 łączone z plank 4x Komentarz: obły nadal szwankuje

    Odpowiedzi: 410 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-25 18:47:54 Liczba szacunów: 0
  • DT Macek 2018

    Post
    Po 35 roku życia

    Klatka, biceps Pompki 3x30 Hantle płasko 6x15,15,12,12,10,10 Hantle skos + 6x15,15,12,12,10,10 Florpress 3x12 Sprężyna 3x20 Supinacja stojąc 3x12 Łamana modlitewnik 3x10 Prosta stojąc 2x21 Młotki sztanga 3x12 Allachy 5x wałek 3x talerze 3x Komentarz: 8-)

    Odpowiedzi: 410 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-01 17:27:49 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Czysta maso przybywaj

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 1 Trening Piątek: Barki + triceps 1.Wyciskanie żołnierskie 3 serie 12/10/8 2.Podciąganie sztangielek wzdłuż tułowia 3 serie 12/10/10 3.Odwodzenie ramion w tył na wyciągu 3 serie 16/12/12 4.Wzniosy sztangielek na boki 3 serie 12/10/8 1.Wyciskanie francuskie leżąc 3 serie 2.Pompki w podporze tyłem 3 serie 3.Prostowanie ramion na wyciągu stojąc

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 831 Data: 2014-12-05 22:27:19 Liczba szacunów: 0
  • Jak przybrać na wadze?

    Post
    Trening w domu

    więc efekty niesamowite klate ma tyle co ja prawie ale on miał wcześniej 99 cm więc rużnica ogromna ten 10 kilowy hantel wystarczy by zbudować figure ćwicz częściej klate bo ćwicząc klate ćwiczysz też bicepsy i tricepsy rub pompki z kreatynom wypijaj duzo wody jeżeli chcesz urosnąć w zwysz kup tak jak ja hgh i ćwicz na drążku sorki za błendy narq

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-05 22:36:24 Liczba szacunów: 0
  • Początek z siłownią. Prosze o pomoc ; )

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    a początek przykładowy plan treningowy: Nogi-Przysiady ze sztangą 3s 12-10-8 Plecy-Podciąganie się na drążku szerokim uchwytem 3s 16,14,12 Klata-Wyciskanie hantli na skosie w góre 3s 12-10-8-6 Barki-Wyciskanie hantli 3s 12-10-8 Biceps-Uginanie ramion na modlitewniku 2s 12-10 Triceps-pompki tyłem 3s12 Łydki-Stawanie na palcach ze sztangą 2s 12-10

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1123 Data: 2013-04-08 21:35:21 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny//Problem: /

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam, potrzebuje pomocy. Od pewnego czasu mam problem z klatką.... Siła rosła w zaskakującym speedzie w ciągu 2 miechów podskoczyło ponad 20kg a teraz stoje w miejscu mimo iż od tygodnia biore nitro 3 ćwiczy mi sie co raz ciężej a z ciężarem stoje w miejscu ( albo nawet i sie cofam ) narazie tylko klatka piersiowa stoi w miejscu. Jaka może być teg

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 598 Data: 2010-03-03 23:16:38 Liczba szacunów: 0
  • ### FAQ : TRENING W DOMU ###

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    SebushkoX: Wiec nastepny trening: KLATA, BICEPS I TRICES: 1)POMPKA IZOMETRYCZNA SZEROKO: poloz sie na ziemi i popros by Cie przygniotl np noga pomiedzy lopatkami. Podobnie jak w znanych juz ci cwiczeniach zadanie polega NA PROBIE PODNIESIENIA SIE TRWAJACEJ 30 SEKUND. ZROB 3 TAKIE "SERIE". 2)UGINANIE RAMION IZOMETRYCZNE: CHWYT MLOTKOWY.

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-12-30 21:25:56 Liczba szacunów: 0
  • ### FAQ : TRENING W DOMU ###

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ok trening zrobiony mam kilka pytan: KLATA, BICEPS I TRICES: 1)POMPKA IZOMETRYCZNA SZEROKO: poloz sie na ziemi i popros by Cie przygniotl np noga pomiedzy lopatkami. Podobnie jak w znanych juz ci cwiczeniach zadanie polega NA PROBIE PODNIESIENIA SIE TRWAJACEJ 30 SEKUND. ZROB 3 TAKIE "SERIE". / Czy to cwiczenie mozna by bylo czasami zasta

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-01-02 15:20:32 Liczba szacunów: 0
  • ### FAQ : TRENING W DOMU ###

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    by wyciagnac tyle powtorzen ile napisalem. najczesciej nie ma juz zapasu sil ;] a sztangielke 20 kg to moze max 10 razy podniose na biceps, ale potem juz nic nie zrobie... te pompki to tez z trudnoscia wyciagam, ale nei przez klate, tylko triceps za szybko siada. EDIT: wspiecia na palcach moim zdaniem dobrze mi wchodza na lydki, tez ciezko pozniej

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-01-13 11:35:37 Liczba szacunów: 0
  • ### FAQ : TRENING W DOMU ###

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    LukaszNBA: PRZENIOSLEM TO PYTANIE WE WLASCIWE MIEJSCE.... przewertowalem caly post i zaberam sie do pracy :) co prawda niechetnie jakos zamulenie mnie zlapalo ale mam nadzieje ze bedzie dobrze;) 1dzien BARY: rozgrzewka: wyciskanie na bary 15powt. wyciskanie sztangielki?? MOZE BYC, JESLI MASZ SZTANGE TO MOZE BYC SZTANGA. 1: Wyciskanie Framugi: st

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-01-28 23:43:13 Liczba szacunów: 0
  • ### FAQ : TRENING W DOMU ###

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Mój trening jakim trenuje dotychczas: Każda grupa trenowana 3 razy w tygodniu: Pompki na rękach przy ścianie(barki) 3x4 Podciąganie podchwytem na drążku(plecy) 3x10 Przysiady na jednej nodze 3x3 Pomki z podwyższeniem na nogi 3x20 Prostowanie tułowia z opadu na stojąco z cieżarem w rękach(pufa) 3x30 Spięcia 3x30 Unoszenie kolan w leżeniu 3x20

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-02-03 15:07:40 Liczba szacunów: 0
  • ### FAQ : TRENING W DOMU ###

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    quot; POWIADASZ ? A MOZE UWZGLEDNIJ W TYM WLASNA WINE ? Teraz można powiedzieć, że jest ze mnie kaleka, nie podciągnę się ani razu na drążku, ani nie zrobię ani jednej pełnej pompki. IZOMETRYCZNE... Z tym też przydało by się coś zrobić. Przydało by się też złapać trochę masy, ale oczywiście mięśniowej. MASY? RACZEJ SILY I WYTRZYMALOSCI, MASA SAM

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-02-26 18:13:16 Liczba szacunów: 0
  • ### FAQ : TRENING W DOMU ###

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    SeBuskoX OK bosco podpinam swoj post rzucilby ktos na to okiem? moze WODYN Wiesz co? Pod sztuki walki pompki i reszta zabawy sluzy na poczatku, pozniej musisz mocniej. chcesz robic sile... ale nie zrobisz jej w taki sposob jak opisales.. Ekspander moze byc.. ale dluuugi Powiedz co Ci nie pasuje w planie z tego posta(??), zmodyfikuj go niec

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-02 19:57:02 Liczba szacunów: 0
  • ### FAQ : TRENING W DOMU ###

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    WIEC wykonaj najpierw : - rozgrzewke: walki z cieniem, lekkie cw np 30 siadow albo 20 pompek - izometryczne (czytaj w temacie) - na koniec pliomeryczne; np pompki z klasnieciem/kilkoma klasnieciami - jesli Ci malo to boxing ze sztangielkami i z ekspanderem. - stretching. nie reygnuj z pliomerykow czy cw techniznych bo se mozna ich "oduczyc&qu

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-03 18:59:54 Liczba szacunów: 0
  • ### FAQ : TRENING W DOMU ###

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    witam;) post skopjowany z mojego "dziennika treningowego" postanowilem zakonczyc obecny cykl bo juz w ciczeniach nie ialem sily ;) wiec teraz tydzien/poltora odpoczynku i znow zaczne w domu ciwiczyc;) rezultatem nie jest jakies mocne przytycie itp lecz zawsze do przodu cos 1 DZIEN BARKI+NOGI 1: Wyciskanie Framugi 3 x 30 sek. 2: unosze

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-16 21:37:03 Liczba szacunów: 0
  • Split partia 2x/tydz

    Post
    Trening dla początkujących

    30 st nie więcej, ale możesz dac ławkę poziomą na przykład 3. Można dorzucić jako ostatnie ćwiczenie biceps/triceps na zmiane co trening np uginanie ramion stojąc ze sztangą/pompki na poręczach na triceps czyli plan widziałbym tak: 1.Przysiad 2.Martwy 3.Wiosłowanie lub podciaganie na drązku 4.klatka 5.barki 6.biceps/triceps na zmiane co trening pó

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1325 Data: 2013-11-14 15:21:20 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/ Martucca, czyli zmagania mamuśki %-), podsumowanie strona 103

    Post
    Trening dla początkujących

    Marta super ta 40stka co do Venoma to ja też kiedyś jadłam starego i pamiętam tylko suchosć w ustach nieziemską...ale i tak lepszy był Phenandrine i Yellow Gaze,co mi Patka na spróbę dała...zamknęłam się w pokoju i z nikim nie gadałam,a po chwili wstałam i zaczęłam robić pompki Zmieniony przez - vena84 w dniu 2010-05-30 09:38:47

    Odpowiedzi: 1089 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-30 09:38:29 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/ Martucca, czyli zmagania mamuśki %-), podsumowanie strona 103

    Post
    Trening dla początkujących

    zamknęłam się w pokoju i z nikim nie gadałam,a po chwili wstałam i zaczęłam robić pompki myslisz, ze moglabym to wziac przed egzaminem z biostatystyki?

    Odpowiedzi: 1089 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-30 11:00:13 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/ Martucca, czyli zmagania mamuśki %-), podsumowanie strona 103

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam na moim podsumowaniu To było niesamowitych 13 tygodni. Był pot, ból, łzy, ciekła krew dosłownie. Była MOC i triumfy: życiówki w ciężarach, tętno w HIIT szybujące pod niebiosa, ukończenie burpee challenge, rekordy w wytrzymałościówkach. Były upadki (przy podciąganiu), porażki treningowe, niemoc całkowita, mdłości i nawet wymioty potreningowe

    Odpowiedzi: 1089 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-12 14:33:38 Liczba szacunów: 1