SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • mk127/start str.29

    Post
    Trening dla początkujących

    zajęć nie pozwolił mi. 22.10.2011 DZIEŃ 19 Sobota czyli udało się zrobic trening. Niestety odczuwalny spadek mocy..;/ 1. MC 40/60/70 2. podciąganie 5/3/3+ 3 opuszczania 3. wycisk skos 10/14/21 4. wycisk barki 10/13/17 5. pompki 7/5/5 23.10.2011 DZIEŃ 20 tutaj odpoczynek 24.10.2011 DZIEŃ 21 Tutaj tez dzień nietreningowy jutro pocisnę na siłownie.

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 13940 Data: 2011-10-24 14:46:57 Liczba szacunów: 0
  • mk127/start str.29

    Post
    Trening dla początkujących

    +ryż+warzywa myśle że jeszcze wpadnie twaróg jakieś orzechy i masło orzechowe Trening: MC 35/55/70 podciąganie 5/3/3 wycisk-skos(hantle) 10/16/21 wycisk barki(hantle) 6/12/14 pompki na poręczach 7/7/7 Trening dobry strasznie mi prostowniki spompowało po MC az miło;-). Na koniec treningu wpadło jeszcze 15 min aero. Ogólnie jak już się wróci z zajęć

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 13940 Data: 2011-11-30 22:35:47 Liczba szacunów: 0
  • mk127/start str.29

    Post
    Trening dla początkujących

    9.12.2011 DZIEŃ 39 Dziś był trening MC 35/55/70 podciąganie 5/4/3 wycisk-skos 10/16/21 wycisk-hantle-barki 10/12/16 (+2) pompki 10/8/7 (+3) Trening dobry dużo siły można było już dołożyć cos w MC. Jutro będzie zaległy trening ze środy. Po treningu było 20 min aero. Co do diety było dobrze do wieczora...%-) Obecnie piwko i zapowiada się pizza ale ju

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 13940 Data: 2011-12-09 20:07:56 Liczba szacunów: 0
  • mk127/start str.29

    Post
    Trening dla początkujących

    -barki-triceps B - nogi-plecy-biceps A1(cięzko) wyciskanie sztangi płasko 3s wyciskanie sztangielek skos 3s rozpiętki 3s wycisk sztangielek 3s unoszenie sztangielki bokiem 3s pompki na poręczach 3s wyciskanie francuskie 3s B1 (lekko) uginanie nóg na maszynie 3s uginanie nóg na maszynie leżąc 3s wspięcia na palce 2s unoszenie tułowia z opadu 3s wios

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 13940 Data: 2012-01-21 22:09:01 Liczba szacunów: 0
  • mk127/start str.29

    Post
    Trening dla początkujących

    szyny RAMPA 10 100/100/120 (+20) 3. wspięcia na maszynie RAMPA 20 30/40/40 4 WL RAMPA 10 55/65/70X7 5. wyciskanie hantli-skos RAMPA10 14/16/21 6. rozpiętki RAMPA10 10/10/12 7.pompki na poręczach 6/3/3 8. wycisk francuski RAMPA10 19/21/21 Trening strasznie męczący coś mało mocy miałem. Wystarczyło tylko trochę zmniejszyć odstępy między seriami a ju

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 13940 Data: 2012-02-08 21:04:18 Liczba szacunów: 0
  • mk127/start str.29

    Post
    Trening dla początkujących

    nogi- klatka-triceps B - plecy-barki-biceps A1(cięzko) przysiady 3s wypychanie maszyny 3s wspięcia 3s wyciskanie sztangi płasko 3s wyciskanie sztangielek skos 3s rozpiętki 3s pompki na poręczach 3s wyciskanie francuskie 3s B1 (lekko) unoszenie tułowia z opadu 3s wiosło sztangielką 3s wyciskanie sztangi 3s unoszenie sztangi do brody 3s uginanie szta

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 13940 Data: 2012-07-07 22:09:46 Liczba szacunów: 0
  • mk127/start str.29

    Post
    Trening dla początkujących

    maszyny 80/100/120(+30) RAMPA 12 3. wspięcia 25/30/35 RAMPA12 4. WL 40x12/50/x12/60x8 5. wycisk sztangielek - skos 12/15/17(+7) RAMPA12 6. rozpiętki 10x12/12x10/12x10(+3) 7. pompki na poręczach 5/5/4(+2) 8. francuz 12x12/17x12/22x8(+5) Trening mega. Przed trenem wciągnąłem kolejną przedtreningówkę i coś mnie tam pokopała. Na treningu o mało co paw

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 13940 Data: 2012-07-16 23:11:08 Liczba szacunów: 0
  • mk127/start str.29

    Post
    Trening dla początkujących

    tka-triceps B - plecy-barki-biceps A1(cięzko) przysiady 3s wypychanie maszyny 3s wspięcia 3s wyciskanie sztangi płasko 3s wyciskanie sztangielek skos 3s rozpiętki 3s pompki na poręczach 3s wyciskanie francuskie 3s B1 (lekko) unoszenie tułowia z opadu 3s wiosło sztangielką 3s wyciskanie sztangi 3s unoszenie sztangi do brody 3s uginan

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 13940 Data: 2012-12-13 01:54:01 Liczba szacunów: 0
  • Lemoniadowy Dziennik Treningowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dziś zrobiłem pierwszy trening po 4 dniach choroby. Poszło bardzo dobrze, siła jak i samopoczucie na wysokim poziomie jak po tej przerwie, jedynie w sylwetce zauważyłem efekt zalania, sporo wody zgromadziło się pod skórą. Z rana poszło BCAA po przebudzeniu po czym: 1 Posiłek 200g piersi z kury, 30g makaronu pełnoziarnistego, 25ml oleju lnainego 2 P

    Odpowiedzi: 165 Ilość wyświetleń: 14740 Data: 2012-12-19 14:20:56 Liczba szacunów: 0
  • Lemoniadowy Dziennik Treningowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Na dzisiejszym treningu widać było że wypocząłem w trakcie świąt. Każde ćwiczenie robione z zapasem. Klatka: Wyciskanie leżąc 5x12-8 70kg, 80kg, 90kg, 95kg, 100kg - każdy ruch z zapasem, w ostatniej serii również zapas 1-2 ruchów Skos ujemny do szyi 4x12-10 40kg, 50kg, 60kg, 70kg Skos dodatni hantle 4x12-8 Rozpiętki na maszynie 2x drop seria Trice

    Odpowiedzi: 165 Ilość wyświetleń: 14740 Data: 2012-12-27 14:48:04 Liczba szacunów: 0
  • Lemoniadowy Dziennik Treningowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wrzuciłem od razu do zamrażarki tak więc mam nadzieję że przetrwa to do 10 :) Sylwestra spędziłem w suchej beskidzkiej, tak o siłownie cięzko więc wybrałem się do Wadowic, fajna siłownia, dobry klimat i genialny sprzęt, maszyny na jakich nigdy nie trenowałem, zrobiłem plecy i biceps, większość na maszynach z głównych ćwiczeń to tylko Podciaganie sz

    Odpowiedzi: 165 Ilość wyświetleń: 14740 Data: 2013-01-02 17:53:02 Liczba szacunów: 0
  • mk127/start str.29

    Post
    Trening dla początkujących

    yciskanie żołnierskie uginanie ramion z sztanga stojac B. martwy ciag podciaganie na drazku wyciskanie sztangi na skosie wyciskanie sztangielek /lub/ unoszenie na boki pompki na poreczach Ćwiczył będę trzy razy w tygodniu narazie beż aero. Pomiary i ewentualne zdjęcia jutro. pozdr. Zmieniony przez - mk127 w dniu 2013-01-02 23:51:15 Zmieni

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 13940 Data: 2013-01-02 23:50:26 Liczba szacunów: 0
  • Lemoniadowy Dziennik Treningowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wrzucam fotki z dzisiaj http://imageshack.us/a/img838/8828/zdjcie011u.jpg http://imageshack.us/a/img15/6577/zdjcie009co.jpg Z diety wyrzucone już około 25ml tłuszczy. Zostało ich 75ml na dzień, 50g ww, reszta do 1800kcal białko z kurczaka, jajka, ryby wędzone. Trening z dziś: Barki: Wyciskanie sztangi zza głowy siedząc + rozpiętki stojąc 6x12-8 Wyc

    Odpowiedzi: 165 Ilość wyświetleń: 14740 Data: 2013-02-17 16:19:37 Liczba szacunów: 0
  • Lemoniadowy Dziennik Treningowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    słabsza ale na redukcji nie szaleje tak z ciężarami, wiosłowanie hantlem zauważyłem zdecydowanie słabiej mi idzie, przysiad również. Martwymi nigdy się nie forsowałem, za to pompki na poręczach z obciążeniem i podciąganie na drążku z obciążeniem na tym samym poziomie jak nie lepiej. Ściąganie drążka wyciągu górnego myślę że na tym samym poziomie.

    Odpowiedzi: 165 Ilość wyświetleń: 14740 Data: 2013-02-28 20:56:40 Liczba szacunów: 0
  • Siła, masa w chu* ciężaru i to wszystko bez towaru. Blog Sphinksus'a ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    pull 3x 15 8 sztabka x 15r 9 sztabka x 15r 9 sztabka x 15r (stara brama) Triceps: Wyciskanie wasko 4x 8-10 67,5kg x 9r 67,5kg x 8r 67,5kg x 8r 60kg x 8r -> Odwrotne pompki 3x 10 30kg x 10r 50kg x 10r 70kg x 6r (FILM!!!) 30kg x 15r Prostowanie przeramion z hantlą w opadzie 3x 15 7kg x 15r x 3s Biceps: Podciąganie na drążku podchwytem 4x

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 5456 Data: 2012-08-28 20:22:48 Liczba szacunów: 0
  • Siła, masa w chu* ciężaru i to wszystko bez towaru. Blog Sphinksus'a ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    Siemanko! Zaniechałem prowadzenie dziennika z braku czasu. Cały czas ćwiczyłem, trzymałem jakąś tam dietę. Trenowałem 3x w tyg splitem. Wrzucam filmik z pozowania (nie chciało mi się robić zdjęć): FILM Z POZOWANIA!!! Cel na najbliższy czas: możliwie beztłuszczowa masa na 105kg. Trening na najbliższy okres zaczerpnąłem z PROJEKTU MASA krisking12 g

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 5456 Data: 2013-04-01 20:32:36 Liczba szacunów: 0
  • Siła, masa w chu* ciężaru i to wszystko bez towaru. Blog Sphinksus'a ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    12.04.2013 Dobry trening, barki mocno oberwały (głównie dzięki podciąganiu sztangi). Tak jak wspominałem, żołnierskie dalej stoi w miejscu. Triceps też ok, dzisiaj czuje jak bardzo jest zmęczony. Bary + Tric 1. Wyciskanie żołnierskie RAMPA 12 40kg x 12r 42,5kg x 10r 45kg x 9r 45kg x 7r 45kg x 5r FILM!! 40kg x 8r Wkur*iam się strasznie przy tym ćwi

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 5456 Data: 2013-04-13 19:39:23 Liczba szacunów: 0
  • [Lady] Yosis / Fit for life / tygodnik

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Hello w Crossficie i Paleo ;-) Jedziem dalej 2. dzień 03.05 TRENING zapożyczony z konkursu Ladies, zmodyfikowany dla domowych warunków - 800m sprintu - 3 min sprintu przez 4 piętra - 25 przysiadów ATG (bez obciążenia)  - 25 CurtisP - 10 kg ketlla, zarzut jednoracz, wypady na każda mogę, wycisk jednoracz, zmiana ręki po każdym curtisP ------------

    Odpowiedzi: 193 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-04 00:34:42 Liczba szacunów: 0
  • [Lady] Yosis / Fit for life / tygodnik

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    uszki ze zwisu x 15. Dzień 2: 1. Wiosłowanie sztangą w opadzie, szeroki nachwyt 4 x 6-8 tempo 2020 (90 sek.) 2. Superseria 3x a) Wyciskanie sztangielek płasko x 12-15, b) pompki szeroki rozstaw rąk x 10-12, c) Wycisk sztangielek skos 45 x 8-10 (60sek.) 3. Obwód 4x (1 i 2 tydzień), 5x (3 i 4 tydzień): - wznosy tułowia w opadzie x15, - Russ

    Odpowiedzi: 193 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-27 23:37:46 Liczba szacunów: 0
  • [Lady] Yosis / Fit for life / tygodnik

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    / 5x29,5 2. Superseria 3x a) Wyciskanie sztangielek płasko x 12-15, było:12x12kg / 12x10 / 14x10 - na rękę teraz: 15x12kg / 12x12 / 15x10 - na rękę w 2 i 3 serii na 2 razy b) pompki szeroki rozstaw rąk x 10-12, było:5+5 męskie / 2 męskie +8 damskich / 2 męskie +7 damskich teraz: 3m +9d / 2m +10d / 2m +10d robie damskie by cokolwiek zrobić, po wycis

    Odpowiedzi: 193 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-13 21:24:24 Liczba szacunów: 0