SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • w drodze po mase....dziennik by rajski

    Post
    Trening dla początkujących

    a niech tak bedzie :) w trakcie cos sie pozmienia najwyzej :) dzieki ze zagladasz i cala diete mi zrobiles :) TRENING Trening A 1. wyciskanie na płaskiej 2. hack-przysiady 3. pompki francuskie 4. unoszenie nadgarstków podchwytem 5. uginanie ramienia z hantelką o kolano 6. szrugsy 7. wiosło Trening B 1. Martwy ciąg 2. francuskie wyciskanie sztangiel

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 4522 Data: 2010-10-16 15:17:51 Liczba szacunów: 0
  • w drodze po mase....dziennik by rajski

    Post
    Trening dla początkujących

    Ruina. IMO A: siady 4s uginanie lezac 2s wyciskanie lezac poziomo 3s wioslo sztanga 3s wyciskanie na barki stojac 3s uginanie na bica 2s B: MC 4s wykroki 2s pompki na poreczach 3s podciaganie na drazku 3s wyciskanie hantli siedzac 3s unoszenie hantli bokiem stojac 2s francuz sztanga 2s Ew lydki i brzuch dodaj

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 4522 Data: 2010-10-16 15:23:10 Liczba szacunów: 0
  • w drodze po mase....dziennik by rajski

    Post
    Trening dla początkujących

    ztangi płasko 3s 8-6 wyciskanie sztangi skos w górę 3s 10-8 rozpiętki ze sztangielkami płasko 3s 15 wyciskanie sztangi z klatki 3s 8 unoszenie sztangielek bokiem w gorę 3s 12 pompki tyłem 3s 10-12 wyciskanie francuskie sztangi leżąc 2s 12 B1: nogi, plecy, bicepsy (lekko). przysiad wykroczny 3s 8 na kazda noge uginanie nóg leząc 3s 12-10 wspięcia na

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 4522 Data: 2010-10-18 17:12:42 Liczba szacunów: 0
  • w drodze po mase....dziennik by rajski

    Post
    Trening dla początkujących

    ing: Poniedziałek-Klata, Barki, Tricepsy Klata: -wyciskanie sztangi płasko 37*8/39*8/42*6 -wyciskanie sztangi skos w górę 32*10/35*10/37*8 -rozpiętki płasko 10*15/10*15/10*15 Barki: -wyciskanie sztangi z klaty 20*8/20*8/20*8 -unoszenie hantli bokiem w górę 6*12/6*12/6*12 Tricepsy: -pompki tyłem 15*12/15*12/15*12 -francuzy sztangą leżąc 18*12/18*12

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 4522 Data: 2010-10-30 09:42:54 Liczba szacunów: 0
  • Porada do "za lekkiego treningu"

    Post
    Trening w domu

    jak masz utrudnić? zamienić na trudniejze wersje np przysiad tylni na przysiad bułgarski, np pompki na dipsy itd

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 577 Data: 2013-04-16 19:11:14 Liczba szacunów: 0
  • Pytania na temat sylwetki

    Post
    Trening w domu

    Niby tak, ale jak sie wyprostuje to klate mam za bardzo wypiętą, a to mi sie nie podoba. Głownie chcialbym poszerzyc klate, robię pompki z nogami wyzej i rekoma szeroko, rozpiętki, ale czy to pomoze? Ogólnie to cwiczę planem domatora lecz bez drążka i tu mam pytanko ;p czy bez drązka ciwcząc bede mial jakies "tyly" czy cos? Czy drążek mu

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 2721 Data: 2008-06-18 16:58:41 Liczba szacunów: 0
  • Ocena splitu na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    poziomej 4x - wyciskanie hantli na skosie 4x - rozpiętki w bramie 3x 2.Triceps - wyciskanie francuskie 3x - prostowanie ramienia ze sztangielkiem w opadzie tułowia 3x - pompki odwrotnie 3x ŚRODA 1. Plecy: - Martwy Ciąg 4x - wiosłowanie sztangielką w opadzie tułowia 3x - wiosło sztangą 4x 2.Biceps: - Uginanie sztangą stojąc 3x - młotki

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 476 Data: 2010-03-27 22:01:58 Liczba szacunów: 0
  • Ocena splitu na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    ławce poziomej 4x - wyciskanie hantli na skosie 4x - rozpiętki w bramie 3x 2.Triceps - wyciskanie francuskie 3x - prostowanie ramienia ze sztangielkiem w opadzie tułowia 3x - pompki odwrotnie 3x Tutaj 2 ćwiczenie dałbym wyciskanie sztangi w wąskim chwycie a 3 ćwiczenie daj właśnie prostowanie w opadzie ŚRODA 1. Plecy: - Martwy Ciąg 4x - wiosłowani

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 476 Data: 2010-03-28 13:29:01 Liczba szacunów: 0
  • Ocena splitu na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    drazek na plecy powinien byc barki do zmiany... wyciskanie sprzed x3 unoszenie na bok x3 unoszenie w opadzie x3 na triceps pompki na poreczach.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 476 Data: 2010-03-28 18:05:58 Liczba szacunów: 0
  • Zerowa siła rąk, a pompki

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeśli przeszkadza ci nadgarstek czyli odczuwasz ból podczas robienia pompek spróbuj robić na piąstkach. Pompki to nie tylko ręce tam pracuje duża grupa mięśniowa brzuch klatka ręce itp. jak teraz robisz 5 damskich to możesz mieć problem z zrobieniem w grudniu 50-70 męskich. Zmieniony przez - ~Luui~ w dniu 2017-04-26 06:42:10

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 706 Data: 2017-04-26 06:38:24 Liczba szacunów: 0
  • Zamieniam sie w potwora pomozcie...14 lat 95 kg !!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    licz. Przede wszystkim odłóż jedzenie w stylu słodycze, tłuste mięso, chipsy, lody, napoje gazowane i inne ******ły. Zacznij trenować zaczynając od najprostszych rzeczy typu pompki, brzuszki, przysiady. Dużo jeździj na rowerze, biegaj ewentualnie możesz spróbować z parkour, bo domyślam się, że przez wagę sprawność też spadła. Co do diety nie musi

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 3654 Data: 2007-08-19 13:39:51 Liczba szacunów: 0
  • Dwa problemy: brak siły, miesiączka

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Niech przerzuci sie na hantle. Tam jednak, może byc ciężko z techniką, na początku.. Więc jesli dalej bedzie mu ciężko, niech oleje siłownie i zacznie prace z własnym ciężarem - pompki, przysiady, brzuszki + troche ruchu w formie biegu/rowerka. Skoro ma az takie "zaległości" w sile, musi zacząc delikatnie i bardzo ogólnorozwojowo. zdr.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 3534 Data: 2007-10-12 17:47:50 Liczba szacunów: 0
  • Gotowe programy treningowe. Jaki system dla kogo?

    Post
    Trening w domu

    1. dobry trening, przy odpowiednim odzywianiu mozna spodziewac sie efektow 3. telepie mnie jak slysze paul wade. plan dobry jezeli wazysz 120 kg nie umiesz sie ani razu podciagnac/ zrobic pompki i nie posiadasz jakiejkolwiek sprawnosci 4. dobre jezeli kreca ci figury gimnstyczne

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1314 Data: 2012-07-27 22:08:20 Liczba szacunów: 0
  • rzeźba w masie ?? pytanie pilne !!!

    Post
    Trening dla początkujących

    to najpierw masa później rzeźba. Chyba że robić na zmianę. 3 tygodnie Tak i 3 Tak. Ale spróbuję zrobić trening po 12 12 10 8 powtórzeń bez dokładania ciężaru co serie plus co dwa tygodnie zrobię sobie tydzień tylko pompki roznego rodzaju na uchwytach 4 razy w tyg po godzinie z obciążeniem na plechach plus brzuch i drążek zobaczymy jak to bedzie.

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1498 Data: 2016-02-08 09:16:41 Liczba szacunów: 0
  • Początkujący

    Post
    Sztuki Walki

    karku-t433812.html 3. Rozciąganie http://www.sfd.pl/Jak_si%C4%99_rozci%C4%85ga%C4%87_%C5%BCeby_mia%C5%82o_to_sens_-t257887.html Możesz też sobie trening obwodowy robić na sprzęcie który posiadasz. Oprócz tego bieganie, skakanka, pompki, brzuszki, bieg bokserski(możesz kupić sztangielki 0.5 kg i z nimi robić to ćwiczenie, koszt około 7 zł sztuka).

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 692 Data: 2009-12-09 22:19:49 Liczba szacunów: 0
  • trening dzielony + siła

    Post
    Trening dla początkujących

    8 <-- daj cztery serie -wyciskanie skos w górę 12,10,8 <-- daj cztery serie -wyciskanie skos w dół 12,10,8<-- wywal -wyciskanie francuskie na ławce płaskiej 12,10,8 -pompki w podporze tyłem 12,10,8 -wyciskanie sztangi wąskim chwytem 12,10,8 <-- wywal plecy+biceps -podciaganie sie na drazku 12,10,8 <-- daj cztery serie -wioslowanie sz

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 962 Data: 2010-08-06 12:53:46 Liczba szacunów: 0
  • trening dzielony + siła

    Post
    Trening dla początkujących

    klata+triceps -wyciskanie na lawce plaskiej -rozpietki skos w dol -wyciskanie skos w dół -wyciskanie francuskie na ławce płaskiej -pompki w podporze tyłem plecy+biceps -podciaganie sie na drazku -wioslowanie sztangą -martwy ciąg -uginanie sztangielek młotek -uginanie sztangi stojąc nogi+barki -wspięcia łydek -przysiad -przysiad wykroczny -wznosy ha

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 962 Data: 2010-08-06 21:23:39 Liczba szacunów: 0
  • Przysiady czy wykroki?!

    Post
    Trening dla początkujących

    Ale to nie żaden program tylko zwykły obwodowy dla początkujących, tylko chłop mówił, żeby robić wykroki a przecież przysiady są lepsze, więc nie wiem czy robić jedne i drugie czy tylko przysiady? :o ja to robię jako normalny trening tj. rozgrzewka potem a6w (xdd) i normalnie jadę drążek, pompki, barki itp. itd.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 3296 Data: 2011-09-11 14:08:06 Liczba szacunów: 0
  • Siła Barków

    Post
    Trening dla początkujących

    PONIEDZIAŁEK: Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 9 6 4 4 Wyciskanie Wąskim chwytem na poziomej 9 9i Rozpiętki na poziomej 10 10 10 Wyciskanie sztangi w górę siedząc zza karku 12 9 6 6 Unoszenie sztangielek bokiem w górę stojąc 10 10 10 Wyciskanie francuskie sztangi siedząc 12 9 9 WTOREK: Podciąganie na drążku szerokim nachwytem MAX MAX MAX MAX Wi

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1704 Data: 2008-06-10 10:25:09 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie- 17 lat i odzywki

    Post
    Odżywki i suplementy

    no to czemu od razu nie mowiles ze masz taki sprzet? no bo napisales ze robisz brzuszki,podciagania,pompki... coz moge Ci poradzic kiedy zmieniales ostatni raz plan treningowy? jak z jedzeniem u Ciebie?

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1494 Data: 2007-06-16 12:13:17 Liczba szacunów: 0