SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Klatka piersiowa

    Post
    Trening dla początkujących

    typ aushwitz komando Za siłownię się bierz a nie pompki i a6w

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 6777 Data: 2008-06-08 11:56:14 Liczba szacunów: 0
  • HST do oceny

    Post
    Trening w domu

    Skoro prosisz o poprawki to ja proponuje tak: Nogi -Przysiady/MC Klatka - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośnej/Pompki na poreczach Plecy - Podciąganie sztangi w opadzie/Na drazku Barki - Wyciskanie sztangi sprzed głowy Biceps - cos na biceps Triceps - cos na triceps Ja Ci radze robic jedno cwiczenie na grupe ale w wiekszej ilosci serii. Na

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1407 Data: 2006-08-31 16:51:12 Liczba szacunów: 0
  • Crossfit + split - REDUKCJA ;)

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Łapiesz za słówka ;) Próby się odbyły ;) Wczoraj plecy + bic. Po zrobiłem bear +pomki + brzuch 5 serii z dość dobrym ciężarem. Dziś podciąganie x5 push press x8 burpees x8 Ogólnie chyba zrobię, że w dni treningowe dorzucać będę : na zmianę - Angie, Barbara oraz Annie Dni czysto crossfitowe połączenia Bear/Push press + burpees/pompki + brzuch ;)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1747 Data: 2012-06-18 19:22:48 Liczba szacunów: 0
  • Plan do sprawdzenia

    Post
    Trening w domu

    pompki to wbrew pozorom całkiem dobre ćwiczenie. Potrafi być też ciężkie, wieć jeśli 2 rodzaje pompek są dla Ciebie niewystarczajace to: -źle je robisz -wykonujesz zbyt łatwą wersję -stosujesz za mały cieżar dodatkowy w stosunku do swoich możliwości to samo de facto dotyczy łap. Pamiętaj że są ona angażowane podczas ćwiczenia większych partii,np bi

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1087 Data: 2016-07-20 20:33:11 Liczba szacunów: 0
  • Lipomastia czy ginekomastia

    Post
    Zdrowie i Uroda

    ym treningu to nie jest dobry pomysł. Bierz pod uwagę regenerację, zmęczenie...Polecam stosowanie ćwiczeń wielostawowych oraz na wolnych ciężarach - wiosłowanie, martwy ciąg, pompki, drążek, wyciskanie hantli. Pamiętaj, że nie palisz tłuszczu miejscowo tylko "globalnie", z całego ciała. Na każdym treningu ćwicz wszystkie/kilka partii - nie tylko je

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2766 Data: 2015-03-01 17:11:59 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase dla początkującego

    Post
    Trening dla początkujących

    1 zestaw 1. Wyciskanie sztanga płasko 3 serie (klatka piersiowa) 2. Wyciskanie sztangi z klatki 2 serie (naramienne) 3. Francuskie wyciskanie sztangi 2 serie (triceps) 4. Wiosłowanie hantą 3 serie (najszerszy grzbietu) 5. Przysiady ze sztangą 3 serie (czworogłowe) 6 martwy ciąg na prostych nogach 3 serie (dwugłowe) 7.Uginanie ramion ze sztangą 2 se

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 813 Data: 2008-11-02 17:38:45 Liczba szacunów: 0
  • Boks trening przed zapisem na sekcję. Pomocy.

    Post
    Sztuki Walki

    tylko do noszenia ręczników i ich głowa w tym żeby z leszcza zrobić fajtera ;) Także nie martw się nic tylko zapisuj się jak najszybciej. A jak będziesz miał siły poza treningami w klubie to bardzo pomoże każda aktywność - bieganie, skakanka, ćwiczenia z ciężarem własnego ciała jak pompki, dipsy czy podciąganie. Stretching również. Powodzenia :-)

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1348 Data: 2011-12-07 17:12:54 Liczba szacunów: 0
  • Plan FBW ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    Masz jakieś problemy zdrowotne ? Nie kombinuj. Skoro nie możesz robić wyciskania sztangi stojąc to: A: Przysiad Wiosłowanie Wyciskanie poziomo Uginanie na biceps B: MC Wyciskanie skos Wyciskanie sztangielek siedzac Pompki na poręczach/wyciskanie wąsko/wyciskanie francuskie 3 serie po 10 powtórzeń. Technika wyznacza ci ciezar. Każde powtórzenie na

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 398 Data: 2011-12-17 11:07:30 Liczba szacunów: 0
  • Plan Treningowy FBW

    Post
    Trening w domu

    Po krótkim namyśle ułożyłem coś takiego, proszę o komentarze co ewentualnie zmienić. Podzieliłem plan na dwa zestawy, dla urozmaicenia ćwiczeń. Schemat ćwiczenia poszczególnych partii ciała: NOGI -> PLECY -> KLATKA -> NARAMIENNE -> RAMIONA Plan A: 1. Przysiady ze sztangą 3x12 2. Wyciąg dolny (kierownica/szeroki) gryf 3x12 3. Wyciskanie sztangi płas

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1928 Data: 2013-07-31 23:15:45 Liczba szacunów: 0
  • Kick-boxing a trening siłowy

    Post
    Sztuki Walki

    watpie ze bez silowni cos zrobisz ale sa tu madrzejsi ode mnie to ci moze poradza a jak nie to, pompki, brzuszki, przysiady i inne cwiczenia silowe ktore mozna robic bez sprzetu i full jedzenia SFD FIGHT CLUB "Cukierki są słodkie ale seks nie popsuje ci zębów." http://www.kungfu.z.pl

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 5206 Data: 2003-09-10 15:11:17 Liczba szacunów: 0
  • FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Na taki wiek porponowałbym Trening Domatora. Ale jeśli mamy ocenić to tak: kolejnosc nogi,plecy,klata,barki,bic,tric w A daj francus na trica na nogi przysiad tylni na plecy podciąganie na drążku lub wiosło w B na trica pompki na nogi przysiad przedni na plecy mc zdr

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 431 Data: 2010-06-08 18:08:07 Liczba szacunów: 0
  • Jaki trening po FBW 5x5?

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek: Klatka piersiowa + Triceps 1. Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 4s. 10/8/6/6 2. Wyciskanie hantli na skosie 4s. 10/10/10/10 3. Rozpiętki na skosie 4s. 12/12/10/10 4. Pompki na poręczach 4s. 12/10/8/6 5. Wyciskanie francuskie leżąc 4s. 10/10/10/10 __________________________________________________________________________________ Śr

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2441 Data: 2012-03-29 19:25:55 Liczba szacunów: 0
  • Jaki trening po FBW 5x5?

    Post
    Trening dla początkujących

    Muszę się skonsultować przed rozpisaniem: 1. Jaką ilość serii na duże grupy mięśniowe proponujesz? Mam z tym problem, gdyż... mówisz o 5 ćwiczeniach maksymalnie na dzien w tym brzuch i łydki. W myśl tego w poniedziałek planuję zrobić klatę z plecami (najlepsze wg mnie połączenie), w którym znajdą się dwa ćwiczenia na klatę i dwa na plecy + jedno na

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2441 Data: 2012-03-29 21:58:24 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase 3dniw tygodniu

    Post
    Trening dla początkujących

    A: Przysiad 4s(mam problem z pachwina i robie taki przysiad z sztangielka ,zawsze cos...) 12/10/10/8 Wiosłowanie 3s 12/10/8 Wyciskanie sztangi poziomo 3s 12/10/8 Wyciskanie siedzac 2s 10/8 Uginanie ze sztanga 2s 10/8 Wspiecia na palcach 3s 15/15/15 B: MC 4s 12/10/10/8 Drazek 3s 12/10/8 Wyciskanie sztangielek skos 3s 12/10/8 Arnoldski 2s 10/8 Pompki

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 471 Data: 2013-10-10 14:22:26 Liczba szacunów: 0
  • Jak utyc??

    Post
    Odżywki i suplementy

    o czasu troche sportu - bieg, pilka nozna, koszykowka Do profesjonalnego sprzetu dosptepu nie mam - postaralem sie stworzyc sobie w miare mozliwosci najelszpe warunki w domu. Hantle Laweczka . Oprocz tego pompki, brzuszki, cwiczenia rozciagajace Zmieniony przez - Drogu w dniu 2003-10-17 15:14:53 Zmieniony przez - Drogu w dniu 2003-10-17 15:23:10

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2190 Data: 2003-10-17 15:04:09 Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    nywac nadmiaru powtórzeń. 1.nastepna sprawa na plecy odrzuć maszyny. jeżeli nie możesz sie podciagnac sie to właśnie podciagaj sie podłóż sobie coś pod nogi i jedziesz 2.przysiad na nogi musi byc to złote ćwiczeni które rozwija całe ciało - podstawa w każdym treningu 3.na triceps daj sobie pompki na poreczach 4.a na biceps daj sobie sztange prosta

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 545 Data: 2011-05-20 19:46:04 Liczba szacunów: 0
  • Klatka lejkowata?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Dzięki. Jeśli chodzi o ćwiczenia, to nie wyciskam sztangi, albo coś w tym stylu. Robię zwykłe pompki z różnym rozstawem rąk.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 4450 Data: 2015-02-19 22:48:23 Liczba szacunów: 0
  • plan treningowy dla zielonego studenta

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    , piątek Plecy wystarczy raz w tyg, nie rób z klatka: 1. zawieszasz sobie drazek i nachwytem najlepiej szerokim podciągasz się(na poczatku może iśc trudno! 2. no i oczywiście pompki(zajbiste ćwiczenie na klatke, Plecy, triceps) Biceps: Tu jedynie przychodzi mi do głowy ugnanie przedramion! Triceps: Tak samo możesza jednorącz zza głowy w siedzeniu i

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 963 Data: 2007-01-15 20:52:14 Liczba szacunów: 0
  • HST do sprawdzenia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    choć w HST specjalistą nie jestem: * wywal wyciskanie 1 i rób naprzemian co trening np. pon - pł, śr - skos itd. * plecy ok * przedramie wywal * na barki unoszenie wywal * kaptury wywal * uginanie o kolano wywal * sztange na bica rób naprzemian z sztangielkami * wywal pompki * w małych partiach na 15-stkach po 1 seri starczy * wspięcia x2 /pozdro

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 725 Data: 2007-01-28 18:58:42 Liczba szacunów: 0
  • Osiągnięcia :)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    :-D Biceps: 31cm Udo: 55 cm Łydka: 38cm Teraz: Waga : 95kg (zalany trochę ;/ ) Wzrost : 191cm Klatka : 110cm Wyciskanie : nie wiem może coś koło 75kg nie lubię tego ćw wolę pompki na poręczach Przysiad: pewnie coś koło 110-120kg MC: wczoraj 110kg na 4 razy z zapasem, robił bym dalej ale wywalili mnie z siłki bo pod takim linoleum były kafelki i t

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 10075 Data: 2011-11-10 20:57:58 Liczba szacunów: 0