SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Bialko a "nieletni"

    Post
    Odżywki i suplementy

    nie nie nie ja nie chce nic cwiczyc oprocz pakowac "lezac" nic wiecej oraz pompki :) nie chce zadnych cwiczen np. ile biore w przysiadzie, ile na martwy ciag :) po prostu same cwiczenia na lawce na klate z niewielkim ciezarem (chodzi o serie w ktorej nie podnosze wiecej niz 10kg po ponad 10 razy , brzuszki i pompki :) a 10kg mi nie przeci

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1882 Data: 2010-06-12 21:29:43 Liczba szacunów: 0
  • Czuć się dobrze w swoim ciele- Garfieldka

    Post
    Ladies SFD

    press 3x 10 60sek przerwy 2a. wejście na ławkę ze sztanga lub sztangielkami (10xnogą słabszą + 10xmocniejszą) 2b. wiosłowanie sztangielka w oparciu o ławkę 3a. wypady 3b. pompki jak dajesz rade 4a. plank 3x max 4b. woodchoper 3x 10 Trening B. wszystkie ćwiczenia 3x10 1. Martwy ciąg Sumo 2a. wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 2b. ścią

    Odpowiedzi: 179 Ilość wyświetleń: 10005 Data: 2013-09-29 20:14:24 Liczba szacunów: 0
  • Czuć się dobrze w swoim ciele- Garfieldka

    Post
    Ladies SFD

    a :-) 1)przysiad przedni push press 20kgx10/20kgx7/20kgx6 2a)wejście na ławkę ze sztangielkami 5/6/7 2b)wiosłowanie sztangielką w oparciu o ławkę 5/6/7 3a)wypady 10/10/10 3b)pompki 6/4/5 4a)plank 40/40/40 4b)woodchoper 6/6/7 Komentarz: Jestem średnio zadowolona. Chciałam iść do trenera, żeby mi pokazał ćwiczenia z A i B, których nigdy nie robiłam.

    Odpowiedzi: 179 Ilość wyświetleń: 10005 Data: 2013-09-30 22:07:02 Liczba szacunów: 0
  • Czuć się dobrze w swoim ciele- Garfieldka

    Post
    Ladies SFD

    20 20x10/20x7/20x6 2a-wejście na ławkę ze sztangielkami 10/11/13,5 8/9/10 5/6/7 2b-wiosłowanie sztangielką 10/10/11 11/11/11 5/6/7 3a-wypady 11/11/11 10/10/10 10/10/10 3b-pompki 7/6/4,5 5/5/5 6/4/5 4a-plank 46/50/42 41/41/32 ok 40/40/40 4b-woodchoper 7/7/7 6/7/7 6/6/7 Komentarz: 1-ostatnia seria ciężko, ale ok:-) 2a-nie spojrzałam na rozpisk

    Odpowiedzi: 179 Ilość wyświetleń: 10005 Data: 2013-10-08 22:55:36 Liczba szacunów: 0
  • Czuć się dobrze w swoim ciele- Garfieldka

    Post
    Ladies SFD

    ami 11/11/13,5 10/11/13,5 8/9/10 5/6/7 2b-wiosłowanie sztangielką 10/11/13,5 10/10/11 11/11/11 5/6/7 3a-wypady ze sztangielkami 11/11/13,5 11/11/11 10/10/10 10/10/10 3b-pompki 8/5/2,5 (nie wstałam%-) 7/6/4,5 5/5/5 6/4/5 4a-plank 45/42/33 46/50/42 41/41/32 ok 40/40/40 4b-woodchoper sztangielką 7/7/7 7/7/7 6/7/7 6/6/7 Komentarz: 1-2,5 kg

    Odpowiedzi: 179 Ilość wyświetleń: 10005 Data: 2013-10-12 20:51:25 Liczba szacunów: 0
  • Czuć się dobrze w swoim ciele- Garfieldka

    Post
    Ladies SFD

    5 8/9/10 5/6/7 2b-wiosłowanie sztangielką 11/13,5/13,5 10/11/13,5 10/10/11 11/11/11 5/6/7 3a-wypady ze sztangielkami 11/11/11 11/11/13,5 11/11/11 10/10/10 10/10/10 3b-pompki 3+3/3/3,5 8/5/2,5 (nie wstałam 7/6/4,5 5/5/5 6/4/5 4a-plank 47/50/40 45/42/33 46/50/42 41/41/32 ok 40/40/40 4b-woodchoper sztangielką 7/7/8 7/7/7 7/7/7 6/7/7 6/

    Odpowiedzi: 179 Ilość wyświetleń: 10005 Data: 2013-10-18 23:13:11 Liczba szacunów: 0
  • Czuć się dobrze w swoim ciele- Garfieldka

    Post
    Ladies SFD

    oscylowało w granicach 150. Chciałam mega przycisnąć na koniec, ale czułam jak mi się robi odcisk na prawej dłoni. (czułam jak przesuwa mi się skóra :)) Zupełnie pierwsze 3 pompki były męskie, reszta damskie @-| (ale cycami do ziemi!) |-) czas: 00'24'29 :-D Miska: +tran, Mg, żeń-szeń, wiesiołek, skrzyp, pokrzywa, zielone, kawa, do tej pory 2l wo

    Odpowiedzi: 179 Ilość wyświetleń: 10005 Data: 2013-10-19 18:27:27 Liczba szacunów: 0
  • Czuć się dobrze w swoim ciele- Garfieldka

    Post
    Ladies SFD

    5/13,5 11/13,5/13,5 11/13,5/13,5 10/11/13,5 10/10/11 11/11/11 5/6/7 3a-wypady ze sztangielkami 11/11/11 10/10/10 11/11/11 11/11/13,5 11/11/11 10/10/10 10/10/10 3b-pompki 6/5/4,5 4/4/4 3+3/3/3,5 8/5/2,5 (nie wstałam 7/6/4,5 5/5/5 6/4/5 4a-plank 60/45/45 55/45/50 47/50/40 45/42/33 46/50/42 41/41/32 ok 40/40/40 4b-woodchoper sz

    Odpowiedzi: 179 Ilość wyświetleń: 10005 Data: 2013-10-27 19:12:31 Liczba szacunów: 0
  • Czuć się dobrze w swoim ciele- Garfieldka

    Post
    Ladies SFD

    1/13,5/13,5 11/13,5/13,5 10/11/13,5 10/10/11 11/11/11 5/6/7 3a-wypady ze sztangielkami 10/10/10 11/11/11 10/10/10 11/11/11 11/11/13,5 11/11/11 10/10/10 10/10/10 3b-pompki 7,5/6/5 6/5/4,5 4/4/4 3+3/3/3,5 8/5/2,5 7/6/4,5 5/5/5 6/4/5 4a-plank 60/50/40 60/45/45 55/45/50 47/50/40 45/42/33 46/50/42 41/41/32 ok 40/40/40 4b-woodchope

    Odpowiedzi: 179 Ilość wyświetleń: 10005 Data: 2013-11-09 21:31:13 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Wtorek : Nogi:Przysiad z hantlami 6 serii Plecy:Wiosłowanie hantlą 5 serii Klata:Wyciskanie hantli na taboretach lezac 4 serie Barki:Wyciskanie hantli 4 serie Triceps:Wyciskanie francuskie jednorącz 3 serie Biceps:Uginanie hantli uchwyt młotkowy 3 serie Brzuch Piątek: Nogi:Przysiad z hantlami 6 serii Plecy:Wiosłowanie hantlą 5 serii Klata:Pompki na

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 565 Data: 2010-04-01 22:03:50 Liczba szacunów: 0
  • Trening w warunkach domowych

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Pompki, przysiady, wznosy na lydkach, krzeselko, cwiercskoski; te cwiczenia mozesz wykonywac w roznych rodzajach. np. pompki na 1 rece, wznosy na 1 nodze czy tez siedzac ta sa ogolnie podstawowe cwiczenia ale bardzo skuteczne.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 977 Data: 2007-05-02 15:02:59 Liczba szacunów: 0
  • Trening w domu vs trening na siłowni

    Post
    Trening w domu

    Ok, wiem że publiczna siłownia jest lepsza, ale ja mówię o takiej siłowni w domu typu atlas za 1000 zł i tyle, Dobra doszedłem do wniosku że do wiosny będę robił trening w domu, a później coś wymyślę. Zrobiłem taki plan: Głównie mi chodzi o spalenie tkanki tłuszczowej, mam 15lat, 174cm wzrostu (rano) wieczorem ok 172 i 90 kg wagi. 1: Pompki na kost

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1492 Data: 2015-01-26 20:43:07 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia na klatke piersiową.

    Post
    Trening dla początkujących

    da ze masz drążek więc mozesz sie podciągać do bólu. Zacznij od wąskiego podchwytu a jak dasz rade to przejdz na szeroki nachwyt i podciągaj sie jak najwiecej. A na klate rób pompki z szeroko rozstawionymi rekami albo pompki z nogami uniesionymi na taborecie czy na czyms na czym mozesz je położyc. Hantlami mozesz sobie machać na biceps. Innych cwic

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 2696 Data: 2011-01-10 21:24:26 Liczba szacunów: 0
  • mma i silka

    Post
    Trening dla początkujących

    twy ciąg 2s - Podciąganie na drążku 2s Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 2s - Uginanie nóg w leżeniu 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 2s B Klatka piersiowa: - pompki na poreczach 3s -rozciagajace na maszynie 2s Barki: - unoszenie ramion bokiem 2s -tyl barkow 2s Tricepsy: - Prostowanie ramion na wyciągu 2s Plecy: - Wiosłowanie

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1016 Data: 2012-09-16 14:42:09 Liczba szacunów: 0
  • Pompki na porawę klatki piersiowej.

    Post
    Trening w domu

    1. Pompki klasyczne 4x10 2. Pompki z nogami wyżej 4x10 3. Rozpiętki 4x12 hantle 2x3,5kg

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 831 Data: 2011-09-17 13:53:24 Liczba szacunów: 0
  • Ból podbrzusza przy robieniu pompek.

    Post
    Trening dla początkujących

    Pompki nie pomogą Ci w tym by skóra nie zwisała. Moze być tak że masz słabe mięśnia brzucha i np robiąc pompki nie jesteś w stanie utrzymać prostej postawy i wyginasz się w odcinku lędźwiowym.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 584 Data: 2017-11-06 19:33:01 Liczba szacunów: 0
  • Ból w nadgarstkach przy uderzaniu

    Post
    Sztuki Walki

    witam to znow ja . tak w 4 tygodniu moglbym dodac takie wybicia z pompki do gory i ladowanie do pompki.

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 1862 Data: 2011-02-24 10:42:02 Liczba szacunów: 0
  • Cwiczenia na mase dla 16sto latka

    Post
    Trening dla początkujących

    rnym, do tego jakieś hantelki i cały dzień na trasie DH. Obecnie gdy już w miarę wyszczuplałem, trenuję co drugi dzień. Trening wygląda tak : Rozgrzewka 1. Pierwsza Seria 14x pompki na kostkach 24x podnoszenie hantelek 5kg nad głowę 24x unoszenie hantelek do klatki stojąc 100 brzuszków (ręce za głową) 24x unoszenie hantelek nad głowę leżąc (ręce tr

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1062 Data: 2008-10-20 01:50:49 Liczba szacunów: 0
  • czym zastąpić pompki na poręczach ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    y? Pompki na poręczach robi się głównie na triceps, ale pracuje też cała grupa mięśni klatki piersiowej i przednie aktony mięśni naramiennych. Opierasz się rękami na poręczach, podnosisz nogi, uginasz ramiona i podnosisz się. Jeżeli zaś chodzi o pompki głową w dół, to poręcze nie są Ci potrzebne. Dajesz nogi na krzesło, stół, cokolwiek i ładujesz

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 4739 Data: 2006-02-10 07:41:41 Liczba szacunów: 0
  • Co robic?

    Post
    Trening w domu

    Na masie przybierzesz po poprawnie skonstruowanej diecie - zapraszam do działu Odżywianie. Pompki są na klatę b. dobre, ale chyba jakoś szczególnie jej nie rozbudujesz. Na pewno bardzo dobrze ją ukształtujesz. Możesz kombinować pompki z obciążeniem. Pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 824 Data: 2008-01-02 15:19:15 Liczba szacunów: 0