SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Zmiana planu

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Ok. ogarnąłem sobie coś takiego: A Klatka piersiowa: - Motylki na ławeczce 12-12-12-12 3s Barki: - Wyciskanie hantli 12-12-12-12 2s Tricepsy: - Prostowanie ramion w podparciu 12-12-12-12 2s - Pompki tyłem 10-10-8-8 2s Plecy: - Martwy ciąg 12-12-12-12 2s Nogi: - Przysiady 12-12-12-12 Bicepsy: - Uginanie ramion chwyt młotkowy 12-12-12-12 2s

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1007 Data: 2013-07-07 23:13:54 Liczba szacunów: 0
  • Trening - głównie redukcja (do oceny)

    Post
    Trening dla początkujących

    ny mc) 2. hip dominant (np: pozostale formy mc; "dzien dobry";unoszenie tulowia z opadu), 3. wyciskanie w plaszczyznie horyzontalnej(np.: rozne formy wyciskania "na klatke";pompki na poreczach) 4. ciag w plaszczyznie horyzontalnej(np. rozne formy wioslowania) 5. wyciskanie w plaszczyznie wertykalnej(np.rozne formy wyciskania "na barki") 6. cia

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 497 Data: 2014-02-04 18:56:47 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy

    Post
    Sztuki Walki

    arnoldy to pompki w podporze tyłem, a foczki to spięcia tułowia w leżeniu na brzuchu

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 5106 Data: 2004-03-10 20:07:20 Liczba szacunów: 0
  • trening? pomocy

    Post
    Trening w domu

    ten plan zatytuowane "siła" z siłą nie ma nic wspólnego. ćwicz w nim całe ciało. Czemu robisz tylko klatke i ze dwa ćwiczenia na barki? plany typu pompki.pl czy podciaganie.pl nie są najlepszymi planami. w postach podwieszonych masz przykładowe plany na całe ciało... plan zatytuowany "wytrzymałość" również nie powala. Przysiady

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 501 Data: 2011-06-27 10:37:55 Liczba szacunów: 0
  • Testosterone propionate

    Post
    Doping

    ak: I trening 1. Wyciskanie klasyczne: x/10 x2; x/8; x/6; x/5; x/4 x2 2. Wyciskanie skos głową w górę: x/8; x/6; x/4 x2 3. Wyciskanie wąsko: x/8; x/6; x/4 x2 4. Tricepsy- pompki: x/10; x/8; x/6 x2 5. Tricepsy wyciskanie francuskie leżac x/10; x/8; x/6 x2 6. Mięśnie brzucha x/10 x4 II trening 1. Wyciskanie zza karku: x/10; x/8; x/6 x2 2. Wz

    Odpowiedzi: 115 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-04-24 12:39:17 Liczba szacunów: 0
  • 3 dniowy plan treningowy, do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Wobec tego co piszesz rozpiętki będą na ławce lekko uniesionej w górę. Jeśli chodzi o sztangę nie uwzględniłem tego aczkolwiek śiódemkowanie gryfem miało być na wstępie dorzucam do tego jeszcze jedną serie czyli już 4 z racji tego że mam słabo rozwiniętą klatkę piersiową i robię lekkimi ciężarami (40 max). Na modlitewniku robię jedno ćwiczenie, rob

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 514 Data: 2014-11-21 21:37:17 Liczba szacunów: 0
  • szczupła gruszka -> wysportowana sylwetka

    Post
    Ladies SFD

    Planuję trening na jutro. A. Martwy ciąg - ma być z uginaniem nóg czy na prostych? B1. Wyciskanie sztangi stojąc B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem - czy zamiast tego mogę robić podciąganie na drążku? C1. wypady C2. uginanie nóg leząc D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń 20 min orbitrek po.

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 5189 Data: 2015-04-22 15:46:32 Liczba szacunów: 0
  • Dieta + trening - ocena i pomoc

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Mam ostatnie pytanie odnośnie mojego tematu: czy podany niżej plan treningowy jest prawidłowy dla mojego przypadku? Niestety wcześniej ułożony plan po wprowadzeniu w życie okazał się zbyt napięty w stosunku do pozostałych zajęć typu szkoła, obowiązki w domu itp. dlatego musiałem go nieco podmienić. Wcześniej miałem podział na górę i dół, teraz zrob

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 573 Data: 2013-01-30 19:06:11 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania dotyczące IF

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    em 6) biegam i robię treningi siłowe (bardziej FBW). Schemat ćwiczeń mam praktycznie taki sam cały czas, zmienia się ilość powtórzeń i serii. Ale ostatnio postanowiłem zrobić pompki ile dam rady i przy 35 miałem już dość (robiłem 50). Wychodzi na to chyba, że się przetrenowałem. Z uwagi na to zamierzam zrobić taką tygodniową przerwę ( tym bardziej

    Odpowiedzi: 1392 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-08 18:25:20 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania dotyczące IF

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Da się jakoś skutecznie przyspieszyć wchłanianie skóry? bo po zrzuceniu blisko 30kg przez ok.7 miesięcy to jak się pochylę (powiedzmy do pompki) to skóra wisi jak u dziadka 190lat :-(

    Odpowiedzi: 1392 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-27 15:20:09 Liczba szacunów: 0
  • MagdaLenka88 DT

    Post
    Ladies SFD

    Tydzień 6 piątek i sobota DNT Dziś DT Pompki 8serii x4 powt 4seriex5powt, 4seriex4powt Wznosy hantli przodem siedząc chwyt neutralny ---> Zamienione na wznosy hantli przodem siedząc,ławka skośna 15x2kg/10x3kg/10x3kg Wznosy hantli bokiem 10x4kg/10x4kg/6x4kg+4x3kg 10x4kg/10x4kg/10x4kg Wznosy hantli w opadzie tułowia 10x2kg/10x1,5k

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 5112 Data: 2014-11-02 18:10:15 Liczba szacunów: 0
  • MagdaLenka88 DT

    Post
    Ladies SFD

    x5kg/10x5kg/10x5kg 10x6kg/8x6kg/10x5kg 10x6kg/10x6kg/8x6kg 10x6kg/10x6kg/10x6kg Wyciskanie hantli franc. 10x5kg/10x5kg/10x5kg 10x5kg/10x5kg/10x5kg 12x5kg/12x5kg/10x5kg pompki odwrotne 10x/8x/8x Prostowanie przy wyciągu-tric 10x4sztabki/10x4sztabki+3kg/10x4sztabki+3kg 10x11kg/10x11kg/10x11kg 10x13kg/10x13kg/10x11kg + brzuch Od rana zasta

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 5112 Data: 2014-11-18 21:36:06 Liczba szacunów: 0
  • MagdaLenka88 DT

    Post
    Ladies SFD

    tem na 8kg 2min przerwy 2) 5x obwód lina 20sec burpees 10x przeskoki z nogi na nogę , step z przodu 40sec 2 min przerwy 3) 5x obwód PP 20x/15x.../15x przysiad z wyskokiem x20 pompki popki 2 min przerwy Brzuch 3 obwody[ turlanie piłki pod siebie opuszczanie nóg z piłką spięcia z piłką lekarską 3kg Zajęło mi to wszysko ok 50min , 60min z rozciągani

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 5112 Data: 2014-11-20 21:45:00 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy - Affro

    Post
    Trening w domu

    Dzień #11# Nietreningowy 1)Napinanie m. brzucha leżąc 2 serie >15 powt 2)Przysiady klasyczne bez obciążenia 2 serie < 15 powt 3)Napinanie m. plecow w leżeniu przodem 2 serie > 15 powt 4)Podciąganie na drążku nachwyt 1 seria 10 , 2 seria 5+3+2n 5)Pompki klasyczne z nogami na podwyższeniu, 2 < 15 powt 6)Unoszenie ramion bokiem wysoko nad

    Odpowiedzi: 230 Ilość wyświetleń: 13362 Data: 2009-04-24 20:39:32 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy - Affro

    Post
    Trening w domu

    Affro jaki gainer?;) pompki rzymskie? jak to idzie?;p robilem kiedys japonskie ale nie rzymskie ;) bys jakies foty zarzucił ;P

    Odpowiedzi: 230 Ilość wyświetleń: 13362 Data: 2009-05-13 19:33:18 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy - Affro

    Post
    Trening w domu

    twa ciąg dalszy. Dietka z dziś zwalona na maksa ; D 1.Śniadanie musiałem zjeść na mieście - KEBAB : DD 2.Ryż z jabłkami 3.Ryba + bułka 4.Kurczak 5.Twaróg I sporo ciasta - mama zrobiła takie pyszne ,mniam. Colin - gainer - Monster mass . Rzymskie - ja tak nazywam pompki(odwrócone) w podporze tyłem. Nie ma czego robić zdjęć ,dopiero za 2 tygodnie.

    Odpowiedzi: 230 Ilość wyświetleń: 13362 Data: 2009-05-13 22:34:57 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy - Affro

    Post
    Trening w domu

    Dzień 57 Treningowy Trening A Nogi, barki, triceps 1.Wykroki bez obciążenia 3x15 2.Przysiady ze sztangą na karku 3x 20-25 (17kg) 3.Martwy ciąg na prostych nogach 3x15 (17kg) + wpięcia na palce 3x30 (seria łączona) 4.Pajacyki z talerzami 3x15 (2,5kg) 5.Wyciskanie sztangi z klatki stojąc, wąski chwyt (na szer. barków) 3x8 (12kg) 6.Podciąganie sztan

    Odpowiedzi: 230 Ilość wyświetleń: 13362 Data: 2009-06-08 16:22:37 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy - Affro

    Post
    Trening w domu

    Dzień 58 Treningowy Trening B (klatka,plecy przeplatany, biceps) Pompki na poręczach, głęboko z pochyleniem do przodu, łokcie mocno na zewnątrz 3x max (9,7,6 - z czasem będzie lepiej) - Podciąganie na drążku na przemian (podchwyt,nachwyt,podchwyt - 9,6,6 - tutaj jakiś regres ;o - postaram się następnym razem) - Wyciskanie sztangi do linii obojczyk

    Odpowiedzi: 230 Ilość wyświetleń: 13362 Data: 2009-06-09 17:04:47 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy - Affro

    Post
    Trening w domu

    Dzień 61 Treningowy Trening A Nogi, barki, triceps 1.Wykroki bez obciążenia 3x15 2.Przysiady ze sztangą na karku 3x 20-25 (17kg) 3.Martwy ciąg na prostych nogach 3x15 (17kg) + wpięcia na palce 3x30 (seria łączona) 4.Pajacyki z talerzami 3x15 (2,5kg) 5.Wyciskanie sztangi z klatki stojąc, wąski chwyt (na szer. barków) 3x8 (17kg) 6.Podciąganie sztangi

    Odpowiedzi: 230 Ilość wyświetleń: 13362 Data: 2009-06-12 15:33:10 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy - Affro

    Post
    Trening w domu

    Dzień 65 Treningowy Trening A Nogi, barki, triceps 1.Wykroki bez obciążenia 3x15 2.Przysiady ze sztangą na karku 3x 20-25 (22kg) 3.Martwy ciąg na prostych nogach 3x15 (22kg) + wpięcia na palce 3x30 (seria łączona) 4.Pajacyki z talerzami 3x15 (2,5kg) 5.Wyciskanie sztangi z klatki stojąc, wąski chwyt (na szer. barków) 3x8 (17kg) 6.Podciąganie sztang

    Odpowiedzi: 230 Ilość wyświetleń: 13362 Data: 2009-06-16 20:28:06 Liczba szacunów: 0