SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • partia 2x w tygodniu do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    W takim razie zamiast prasy 4x10 hack przysiad ze sztangą. Na biceps 3x8 uginanie sztanga 2x10 uginanie hantla z supinacja na triceps 3x10 pompki na poręczach 2x8 francuskie w leżeniu Jak dam jeszcze żuraw w B to plan nie będzie zbytnio przeładowany w stosunku do A? Planowałem dać jeszcze brzuch do B to już w ogóle. Chyba że biceps przełożę do A...

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 590 Data: 2013-01-12 21:51:19 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase do oceny i poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    I DZIEŃ: KLATA + BICEPS + PRZEDRAMIONA 1.Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej (12,10,8,8) 2.Wyciskanie sztangi/hantli w leżeniu na ławce skośnej głową w górę(12,10,8,8) 3.Przenoszenie hantli w leżeniu w poprzek ławki poziomej(12,10,8,8) 4.Rozpiętki(4x10) 1.Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem(12,10,8,8) 2.Uginanie ramion z hantlam

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 662 Data: 2010-01-03 17:27:37 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc radę . Poczatkujący.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    -Wyciskanie siedząc 4x 10x 55-60-65-70 kg Sobota: Brzuch: - przestudiuję Legendary ABS II i zacznę jak radziłeś. Czy w trakcie takiego cyklu mogę np. popołudniu w domu podciągać się na drązku i robić pompki ,czy raczej uniknąc zbędnego wysiłku i oszczędzac się do czasu pobytu na siłowni? Zmieniony przez - Master1986 w dniu 2004-09-12 20:48:14

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 938 Data: 2004-09-12 20:41:45 Liczba szacunów: 0
  • Bedii8/PROJEKT MASA

    Post
    Trening dla początkujących

    Trójbój: Martwy 145x1, Wyciskanie leżąć: 75x1, Przysiad 125x1 Obecnie plan robię tak: Martwy ostatnia seria 6x110, Pompki na poręczach +5kg do pasa, Przysiad ostatnia seria 6x97,5, Wyciskanie stojąc 6x40kg Zmieniony przez - Bedii8 w dniu 2012-11-18 21:17:52 Ćwiczę tym planem od 4 tygodni i jak na razie waga wzrosła tylko o ~1.5kg(bodyfat z 7.9 na

    Odpowiedzi: 106 Ilość wyświetleń: 7066 Data: 2012-11-18 21:16:33 Liczba szacunów: 0
  • Bedii8/PROJEKT MASA

    Post
    Trening dla początkujących

    pic choć 5 kg. Wyciskanie - za wąsko prowadzisz sztangielki - popatrz: http://www.youtube.com/watch?v=r9Q5vQqJ6TE Łokcie bardziej flaruj czyli prowadź prostopadle do tułowia. pompki w miare ok, bardziej usztywnij tułów. Ściąganie - zrób pól kroku w przód i mocno wypchnij klatke, nie chowaj jej między barkami. Ściągaj linki maksymalnym spięciem pier

    Odpowiedzi: 106 Ilość wyświetleń: 7066 Data: 2012-11-21 18:38:57 Liczba szacunów: 0
  • Bedii8/PROJEKT MASA

    Post
    Trening dla początkujących

    Strasznie nieczytelnie to jest rozpisane, musze zgadywac o co chodzi. Dipsy tak samo, walcz o wiecej powtórzeń. wyciskanie na skosie 12,5/15/17,5/20 kg pompki jw, dobij do 4 x 10 powt linki 2 sztabki/3/3/3 Zmieniony przez - Hubert81 w dniu 2012-12-05 15:36:43 Zmieniony przez - Hubert81 w dniu 2012-12-05 15:37:07

    Odpowiedzi: 106 Ilość wyświetleń: 7066 Data: 2012-12-05 15:34:20 Liczba szacunów: 0
  • HST do Binia jesli mozna :)

    Post
    Trening w domu

    wole zza karku - technike mam bardzo dobra wiec nie mam sie czego obowiac - przynajmniej jesli chodzi o kontuzje.Wiem rowniez ze to cwiczenie jest bardzo obciazajace ale za pierwszym razem robilem z przodu i teraz raz chociaz chcez robic zza karku. TU NIE CHODZI O TECHNIKE, JEST TO CWICZENIE KTORE STAWIA W NIEKORZYSTNYM UKLADZIE CALA OBRECZ BARKOW

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 9180 Data: 2002-10-28 14:35:01 Liczba szacunów: 0
  • Jabłuszko na redukcji

    Post
    Ladies SFD

    am mniej powtórzeń z cięższym obciążeniem) 3. uginanie nóg leżąc 2x15 40kg 4. sciąganie drążka górnego do klatki stojąc 2x15 25 kg 5. wykroki 2x15 + w rękach kettle 6 kg 6. pompki ile dam radę (2 x 10) No i jako, że czułam niedosyt były jeszcze ćwiczenia grzbietu, dolne partie brzucha na koniec 10 minut orbiter (zwykle staram się więcej ok 20 min

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1670 Data: 2015-04-01 21:43:42 Liczba szacunów: 0
  • Nieogarne kolejny Dziennik Lafayowca

    Post
    Trening w domu

    A2 wg mnie dobrze, jaką masz odległość pomiędzy dłońmi ? Taki trik, że robiąc pompki patrz się do przodu, nie pamiętam dokładnie co, ale coś wtedy działa lepiej

    Odpowiedzi: 417 Ilość wyświetleń: 17023 Data: 2011-08-24 12:03:57 Liczba szacunów: 0
  • Nieogarne kolejny Dziennik Lafayowca

    Post
    Trening w domu

    przeciez to sa zwykłe pompki tyle ze z niskim opuszczeniem wiec co w tym trudnego nie wiem

    Odpowiedzi: 417 Ilość wyświetleń: 17023 Data: 2011-08-26 15:18:44 Liczba szacunów: 0
  • Nieogarne kolejny Dziennik Lafayowca

    Post
    Trening w domu

    w piątek myślałem właśnie o takim czymś :) ale na obozie jakieś pompki czy coś w 3 seriach po 10 będę robić nie ma co :) Szybko chyba stagnacja mnie złapała nie?

    Odpowiedzi: 417 Ilość wyświetleń: 17023 Data: 2011-09-08 19:54:37 Liczba szacunów: 0
  • Nieogarne kolejny Dziennik Lafayowca

    Post
    Trening w domu

    27.01.12i 28.01.12 raz 100/105/110 3x10 przysiadów zwykłych a raz 3x10 pompki B. 8/8/8/8/6/6 A12. 5/5/5 A8. 5/5/5 A4. 8/8/8/8/8/8 A2. 8/8/8/8/8/6 C3. 7/7/4/4/4/3 E2. 8/8/8/8/8/8 F. 9/9/9/9 G. 13/13/13/13/13/13 N.3/3/3 H. 6/6/6/6/6/6 k2. 10x3 krzeslo Najgorzej z C3 i już B trudniej wchodzi. A i najważniejsze, na dniach kupuje turbodoładowanie.:) Zm

    Odpowiedzi: 417 Ilość wyświetleń: 17023 Data: 2012-01-28 17:36:47 Liczba szacunów: 0
  • HST- plany użytkowników + teoria

    Post
    Trening w domu

    1)Ćwiczymy 3 razy wtygodniu podstawowe grupy mięsniowe i tu pytanie po ile ćwiczeń na każdą grupę i oco chodzi z tą przemiennością ćwiczeń? Przeważnie po 2 serie choć można też robić 1 RACZEJ POLECANE JEST CWICZENIE DUZYCH GRUP MIESNIOWYCH (LUB TYCH PRIORYTETOWYCH) W 2 SERIACH MNIEJSZYCH W JEDNEJ SERII I JEST TU OBOJETNE CZY BEDZIE TO JEDNO CWICZE

    Odpowiedzi: 857 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2002-08-28 11:29:53 Liczba szacunów: 0
  • HST- plany użytkowników + teoria

    Post
    Trening w domu

    pomysl tam gdzie mozesz np podciaganie sie lub pompki na poreczach o ruchach negatywnych, tam gdzie nie da rady np przysiad wykonuj 5 maks przez wszystkie treningi w dwutygodniowym cyklu (nie stosuj progresji ciezaru) pomijajac faze neg, (nawet w formie opisanej powyzej) eliminujesz mozliwosci organizmu na najwieksze przyrosty Pytaj gdy uslyszales

    Odpowiedzi: 857 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2002-10-01 09:19:36 Liczba szacunów: 0
  • HST- plany użytkowników + teoria

    Post
    Trening w domu

    j/w - dodaj sztange - wychodza wtedy wieksze ciezary maxymalne a co za tym idzie - wieksze skoki chyba ze rzeczywiscie masz az taki problem z ciezarami na silowni ... ale sprobuj. Nogi: Przysiady x2 27,5 30 31,5 33 35 35 M.C. na pr. nog. x2 22,5 24 25,5 27 28,5 30 ALE 1 SERIE MCNPN ZAMIENILBYM NA UGINANIA (PROSTOWNIKI GRZBIETU DOSTAJA ZA BARDZO

    Odpowiedzi: 857 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-09-08 16:19:13 Liczba szacunów: 0
  • HST- plany użytkowników + teoria

    Post
    Trening w domu

    Tak wygląda mój cykl HST, niedawno skończyłem 15tki... Biniu/Kanar jak możecie to powiedzcie czy dobrze cięzar do wszystkiego dobrałem Wyciskanie cykl1 55 60 65 70 75 80 cykl2 65 70 75 80 85 90 cykl3 75 80 85 90 95 100 cykl4 102,5 105 107,5 110 112,5 115 Wyciskanie skos cykl1 40 45 50 55 60 65 cykl2 47,5 52,5 57,5 62,5 67,5 72,5 cykl3 55 60

    Odpowiedzi: 857 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-11-17 13:11:27 Liczba szacunów: 0
  • HST- plany użytkowników + teoria

    Post
    Trening w domu

    thnx za objaśnienie :) no to narazie musze sobie odpuścic niemam wyposażenia :( a tak BTW to jaki powinien być odstęp czasowy pomiędzy serjami na ćwiczenie jednej i tej samej partii mięśni np. pompki ?

    Odpowiedzi: 857 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-03-31 17:30:28 Liczba szacunów: 0
  • HST- plany użytkowników + teoria

    Post
    Trening w domu

    W poniedziałek zaczynam HST, potrzebuje pomocy w ustaleniu cieżaru, naraze tak to sobie wymysliłem: 1.Przysiady (15)43kg 47kg max51kg (10)51kg 55kg max59kg (5)59kg 63kg max67kg 2.Wycisk. na plaskiej (15)51kg 54kg max57kg (10)59kg 62kg max65kg (5)65kg 68kg max71kg 3.Pompki na poręczach (15)własny własny własny (10)8kg 10kg max12kg

    Odpowiedzi: 857 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-07-08 18:23:02 Liczba szacunów: 0
  • HST- plany użytkowników + teoria

    Post
    Trening w domu

    sze, ale nie zmienia się fakt, że w dalszym ciągu pobudzona zostaje ta sama partia mięśniowa- czyli np klatka piersiowa, czy zrobisz wyciskanie czy przenoszenie, czy wreszcie pompki na poręczach to w dalszym ciągu pobudzana będzie klatka piersiowa. "Co nie zmienia faktu , ze te plany na forum sa inne od zalecanych przez tworce systemu. Za duzo

    Odpowiedzi: 857 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-02-17 13:49:55 Liczba szacunów: 0
  • HST- plany użytkowników + teoria

    Post
    Trening w domu

    wojzuk: przedramię możesz sobie odpuścić na początek natomiast zamiast "dzien dobry" proponuje jednak martwy ciąg ramiona mozesz spróbować rzucić przed barkami odpowiednio dobierz serie jak możesz możliwość to mozesz spróbować w odpowiedni sposób włączć do planu pompki na poręczach :)

    Odpowiedzi: 857 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-05-16 17:55:51 Liczba szacunów: 0