SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Plan treningowy w domu do oceny

    Post
    Trening w domu

    Jeszcze kwestia maxowania to jak najlepiej robić te pompki? może 2 pierwsze serie na 80% i dwie ostatnie na 100? albo lepiej 3 serie? A jeśli chodzi o podciąganie to chyba moge maxować nie? przepraszam za podwojny post ale myslalem ze po kliknieciu enter zrobi mi sie przerwa a wyslal sie niedokonczony post.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1496 Data: 2014-09-12 18:20:43 Liczba szacunów: 0
  • Pomozecie??

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    0 kg i podniose 5-7 razy i nie wiem ile mam zrobic seri i moze mam brac mniej kg,a troche wiecej odwaznikow. To jest ten trening. rozgrzewka 10-15 min (rozciaganie miesni) pompki przysiady brzuszki wyciskanie stojac przysiady ze sztanga wyciskane na lawce (wasjim lub szerokim uchwycie) rozpietki wyciskanie sztangielek wyginanie przedramion A je

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 1725 Data: 2013-01-07 15:43:43 Liczba szacunów: 0
  • Pomozecie??

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Na początku zastosuj trenin na mase, trenin na masę szczeólnie z początku da także pokaźne przyrosty siły. Jak robisz np. wyciskanie sztanielkami to wywal pompki :-) Zaczynasz od najwiekszych partii konczysz na najmniejszych. np. Nóżki, plecy, klata, barki, trik, bic, brzuch, lydki. Zmieniony przez - YANKESStm w dniu 2013-01-07 17:33:17

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 1725 Data: 2013-01-07 17:33:08 Liczba szacunów: 0
  • boks

    Post
    Sztuki Walki

    worku tez po 2 minuty. do tego skakanka mozesz ja robic rundami, ale tez jechac np. przez 15 min ciagle na koniec walnij sobie jakis bieg bokserski i porozciagaj sie porob pompki i brzuch i finito. Rob raz w tygodniu sobie sparing. Boksuj luzno, nie spinaj sie podczas udezenia, bo najmocniejsze ciosy wychodza z luznej reki. Staraj sie skrecac b

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 5324 Data: 2007-12-04 18:24:54 Liczba szacunów: 0
  • Trening z forum... Coś nie tak?

    Post
    Trening dla początkujących

    ząłem ćwiczyć wg tego : http://www.sfd.pl/Plan_treningu_dla_osób_początkujących_-_foty_str._12-t359947.html Ćwicze w domu nie mam żadnego sprzętu-same proste ćwiczenia Typu: pompki,brzuszki,przysiady i to co pisze w w.w temacie. Więc ocb? Mam nie ćwiczyć? Czy co? PS.Nigdy nie byłem na siłowni i mam zamiar narazie ćwiczyć tylko w domu Zmieniony pr

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1444 Data: 2008-08-15 13:16:52 Liczba szacunów: 0
  • Problemik .

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek Klatka piersiowa -Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 4 serie, 12,12,10,8 . -Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej wąskim uchwytem 4 serie 12,12,10,8 -Rozpiętki ze sztangielkami w leżeniu na ławce poziomej 4 serie 12,12,10,8 . Triceps -Francuskie wyciskanie sztangi w siadzie 3 serie, 12,10,8 -Pompki w podporze tył

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 548 Data: 2013-04-15 19:25:02 Liczba szacunów: 0
  • pompki i brzuszki

    Post
    Trening w domu

    czytałem i chyba jednak bd ćwiczył 3-4 razy w tygodniu ale bd robił więcej brzuszków 500 w ciągu jednego treningu wystarczy? a pompek 200 lub 300 może być? pompki działają tylko na triceps czy na mięsień dwugłowy też?

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3537 Data: 2009-07-22 14:30:18 Liczba szacunów: 0
  • Biceps w wieku 13 lat

    Post
    Trening dla początkujących

    Czemu chcesz zwiekszyć sam bic? W wieku 13 lat nie łap się za ciężary , poczekaj 2-4 lata :). Zresztą 3 kg nic nie zdziałasz. Ćwicz całe ciało z obciążeniem... własnego ciała. Czyli pompki przysiady podciągaj się na drążku. Poczytaj o treningu domatora. I poczekaj , aż wypowie się ktoś bardziej doświadczony.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 3552 Data: 2010-06-29 23:07:05 Liczba szacunów: 1
  • Biceps w wieku 13 lat

    Post
    Trening dla początkujących

    Akurat pompki przysiady i wszystko z obciążeniem tylko własnego ciała to może trenować każdy. Oczywiście nie będzie miał od tego super mięśni. Co tych samych biców to oczywiste ze w 2 miechy nie powiekszy o 3 cm ;p. Trening domatora mu na pewno nie zaszkodzi. pozdro

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 3552 Data: 2010-06-30 10:33:53 Liczba szacunów: 0
  • hooligan91 /blog / dobra sylwetka nad morze;D

    Post
    Trening dla początkujących

    -rozpiętki skos 10 powt. stały ciezar 3 serie tric: -wyciskanie francuskie sztangi w siedzeniu/lezeniu 12-10-8 -ściąganie drązka na wyciągu 10 powt. 3 serie stały ciezar -pompki na poręczach 3 serie max Sroda: plecy i biceps,przedramie Plecy: -podciąganie na drązku 3 serie max -martwy ciag 12-10-8-6 -wiosłowanie sztangą 12-10-8-6 -ściągan

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 4532 Data: 2008-03-19 10:14:40 Liczba szacunów: 0
  • TRENING W DOMU HELP :(

    Post
    Trening dla początkujących

    wyliczasz sobie dzienne zapotrzebowanie kaloryczne, dodajesz do tego 500 kcal i układasz dietę. Poczytaj podwieszone tematy, tam serio jest wszystko opisane ;) Możesz robić pompki one dużo dają. Osobiście robiłem tak, że jechałem z pompkami tyle razy ile dałem radę i tak 6 serii. Poza tym, możliwości wykonywania pompek masz multum. Nikt Ci nie n

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 677 Data: 2009-07-24 01:38:15 Liczba szacunów: 0
  • Trening dla początkującego z niedużą ilością sprzętu.

    Post
    Trening dla początkujących

    ięśnie ramion: Uginanie ramiom ze sztangą, machanie hantlami :D :D. i mam taki przyrządzik na mięśnie przedramion, zwija się ciężarek Triceps: Wyciskanie Francuskie sztangi, pompki w podporze tyłem, wyciskanie na ławce z wąskim uchwytem. Wszystkie ćwiczenia zawzięte z atlasu ćwiczeń luknij na to http://www.kulturystyka.pl/atlas/ Teraz co z czym p

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 671 Data: 2009-06-18 16:35:22 Liczba szacunów: 0
  • Problem : masa czy rzeźba

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening: Klata + triceps I. WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU POZIOMYM – 4 serie ( 15,12,10,10) II.. ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU POZIOMYM – 4 serie (12,10,10,10) III. WYCISKANIE “FRANCUSKIE” JEDNORĄCZ SZTANGIELKI W SIADZIE – 4 serie (15,12,10,10) IV. POMPKI W PODPORZE TYŁEM- 5 serii (15,15,12,12

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 1620 Data: 2011-06-07 19:26:56 Liczba szacunów: 0
  • Problem : masa czy rzeźba

    Post
    Trening dla początkujących

    k; A/B przysiad przedni/MC klasyk 3s wioslo sztanga/wykroki ze sztanga 3s wl sztanga/wl sztangielki 3s wyc.sztangi z przed glowy/wyc sztangielek 3s uginanie ramion ze sztanga/pompki na poreczach 2s w kazdym cw zrobisz piramidke 12 10 8 1 TYDZ A-W-B-W-A-W-W KOLEJNY B-W-A-W-B-W-W ITD wszystko poprzedzone porzadna rozgrzewka a zakonczone rozciaganiem

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 1620 Data: 2011-06-07 19:50:15 Liczba szacunów: 0
  • Problem : masa czy rzeźba

    Post
    Trening dla początkujących

    kol. Jimi podaj Ci dwa zestawy A i B gdzie A to: przysiad przedni 3s wioslo sztanga 3s wl sztanga 3s wyc.sztangi z przed glowy 3s uginanie ramion ze sztanga 2s B: MC klasyk 3s wykroki ze sztanga 3s wl sztangielki 3s wyc sztangielek 3s pompki na poreczach 2s

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 1620 Data: 2011-06-07 21:47:00 Liczba szacunów: 0
  • Meta + Prop i co dalej ? Spieprzony cykl.

    Post
    Doping

    Dzięki za sugestie napewno zareklamuje dietę fakt ze aeroby zaniedbane całkowicie lecz u mnie przybrać choćby kilogram to już jest coś dlatego unikałem cardio jeżeli chodzi o przedłużenie propa to na jak długo brać solo czy łączyć z czymś jestem w 4tyg cyklu mety zostało na tydzień prop ruszył tydzień temu jak z odblokujemy hcg ? Dawkowanie po za t

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1310 Data: 2016-10-13 11:52:41 Liczba szacunów: 0
  • Worek treningowy

    Post
    Sztuki Walki

    Co do udeżania w worek. Jeżeli bolą cię kości to jest jedna rada zacznij robic pompki na kościach (na pierwszych dwóch kościach). Ja jeszcze nigdy nie udeżałem w worek w rękawicach. Jak będziesz walczył na ulicy to nie bęziesz przecież zakładał sobie rękawic. Po pompkach kości się szybko wyrabiają. Na początku trochę poboli ale szybko przejdzie .

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 8783 Data: 2002-09-15 17:04:12 Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna+ pompki

    Post
    Odżywki i suplementy

    hmmm dodaj jeszcze brzuszki same pompki ci nic nie dadza

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 8348 Data: 2006-06-28 15:28:41 Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna+ pompki

    Post
    Odżywki i suplementy

    Tak serio to możesz brać kreatyne ale po co jeśli robisz same pompki to nie opłaca ci się tylko kase niepotrzebnie wydasz lepiej pozbieraj sobie kasy i kup karnet na siłke a potem zacznij myśleć o jakiś suplementach

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 8348 Data: 2006-06-28 18:06:19 Liczba szacunów: 1
  • Kreatyna+ pompki

    Post
    Odżywki i suplementy

    dynia1314 -pompki są dobre na początek a z czasem tylko na rozgrzewkę, a kreatyny pod tak cel raczej nie bierz- no chyba że chcesz a twoim celem jest jedynie poprawa w tych pompkach a nic więcej...

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 8348 Data: 2006-06-28 20:46:19 Liczba szacunów: 0