SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Dieta ?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Plan troszke edytowałem : Poniedziałek: Klata: 1.Wyciskanie na ławce poziomej - 3x12 2.Wyciskanie na ławce skośnej - 3x12 3.Rozpiętki - 3x12 4.Pompki na wąsko - 3x12 Triceps: 1.Wyciskanie francuskie sztangi leżąc - 3x12 2.Prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia - 3x12 3.Pompki w podporze tyłem - 3x12 Wtorek - wolne Środa: Plecy: 1.Drą

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1033 Data: 2013-08-29 21:25:18 Liczba szacunów: 0
  • Pompki

    Post
    Trening w domu

    nie Może jakby się robiło z przyklaśnięciem za plecami - to jest pomysł, bo można upaść na twarz, jak się nie wróci z rękami na czas. I w sumie jakaś kontuzja jest. Albo np. pompki w staniu na rękach z podskokiem: http://www.beastskills.com/ClappingHSPU.htm. No to nawet dla życia może być niebezpieczne... Ale to tytułem żartu. Jeśli wykonujesz zw

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 4131 Data: 2007-11-13 13:52:47 Liczba szacunów: 0
  • Pompki

    Post
    Trening w domu

    Jak Robisz pompki to wypuszczaj powietrze jak jedziesz z góry na dół! Jak juz troche wprawy nabierzesz to polecam pompki z obciążeniem np.naładuj do plecaka troche kg i z plecakiem na plechach rob pompeczki!

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 4131 Data: 2007-11-28 15:23:59 Liczba szacunów: 0
  • Słaba psychika strach przed bójką

    Post
    Sztuki Walki

    pomedytujesz, dobrze się nastawisz do walki i wygrasz z przeciwnikiem, który stoczył 30 walk ulicznych lub w zawodach. Jeszcze nie posiadając odpowiednich umiejętności. Same pompki nic Ci nie dadzą. Wiesz jaki w klubach jest wycisk fizyczny? Nikt (poza wyjątkami) nie jest sobie w stanie narzucić takiego rygoru trenując w domu. To przykre, ale chcą

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 871 Data: 2019-02-11 07:51:53 Liczba szacunów: 3
  • Zlot Tradycyjnych vol.2 - relacja

    Post
    Sztuki Walki

    z wysokim danem systemu reklamującego się jako najskuteczniejszy tudzież zabójczy w walce z kilkoma przeciwnikami powinien raczej takie skromne 4 kyu ze stylu gdzie się robi pompki i skacze po brzuchach w kilka sek. roznieść w pył No cóz, wiemy już mniej więcej jaka będzie relacja na wiadomej stronie, a szkoda, bo mogł być jakis progres...Filmów

    Odpowiedzi: 2104 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-28 21:51:59 Liczba szacunów: 0
  • FBW hantlami do oceny

    Post
    Trening w domu

    Czytałem już ten artykuł, jednak już od dawna robię pompki, podciaganie i mimo niskiej wagi nie mam samej skóry i kości, dlatego zdecydowałem się na FBW. Dieta to trudna sprawa i z powodu domowych obiadów, chodzenia do szkoły czy wreszcie ograniczonych funduszy nie mogę mieć sztywnej diety, ale ile będę mógł - śniadanie, posiłki okołotreningowe, ko

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 480 Data: 2014-02-02 19:40:47 Liczba szacunów: 0
  • Pompki zaawansowane sposoby utrudniania.

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Nogi wyżej od rąk, różny rozstaw dłoni, pompki na jednej ręce, pompki z piłką, na krzesłach, na poręczach ew. z klaśnięciem i inne kombinacje :) Zawsze warto urozmaicić

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1528 Data: 2011-11-01 19:51:08 Liczba szacunów: 0
  • Złąmanie obojczyka a dalsze treningi bjj / judo

    Post
    Sztuki Walki

    @Saida ogólnie ja zanim wróciłem na sale przez 2 tygodnie robiłem po prostu pompki :D to jest najlepsze ćwiczenie rehabilitacyjne :D jak już pisałem mam źle zrośnięty obojczyk z czym wiążę się wiele innych nieprzyjemności jakby tak czy inaczej fizjoterapeuta jak najbardziej :D szczególnie jeśli złamanie nastąpiło w jakimś jakby to powiedzieć wypadk

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 7831 Data: 2011-08-06 15:15:08 Liczba szacunów: 0
  • Pompki na poręczach & pompki klasyczne ???

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ja pompki robię co 2 dzień po 7 serii z maksymalną liczbą powtórzeń. W wolne dni mam siłkę. Jeżeli chodzi o pompki na poręczach to możesz obciąć sobie inne ćwiczenie i dołożyć serie do pompek jeśli jest ci to bardzo potrzebne.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 3155 Data: 2006-10-18 23:16:54 Liczba szacunów: 0
  • czy trening siłowy jest mi wskazany?

    Post
    Scena MMA i K-1

    e mówi że masz zakładać do mc 100 kg na początek, ustalasz pod siebie i swoją siłę. Jak nie masz poręczy do dipów to sobie kup, 100 zł mniej więcej a jeżeli nie możesz to rób pompki z obciążeniem, plecak chyba masz i obciążenie również. ewentualnie pompki na podwyższeniu z uchwytami , a co MC , to moze dlatego jest problem ze ta sztanga i obciążni

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 4904 Data: 2018-03-14 23:18:53 Liczba szacunów: 0
  • Trening całego ciała / 4 ćwiczenia

    Post
    Trening w domu

    Przysiady 5s Dipsy 5s Podciąganie nachwytem 5s Pompki wojskowe 3s Serduszka 3s Uginanie łokci z ciężarem 3s Pompki z nogami wyżej 3s Wznosy nóg 3s Skręty boczne leżąc 3s Ab wheel 3s Wspięcia na palce 3s Wszystko z obciążeniem. Jeszcze muszę zrobić dzisiaj specjalne buty do wznosów nóg, aby szło dotyrać do nich obciążenie. Ale to tak nawiasem mówiąc

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1838 Data: 2014-05-10 19:34:58 Liczba szacunów: 0
  • Trening całego ciała / 4 ćwiczenia

    Post
    Trening w domu

    POMPKI WOJSKOWE: http://www.youtube.com/watch?v=j-x9OQ2qhNw Serduszka(pompki): kciuk złączony z kciukiem, wskazujące ze wskazującym. Dół pleców pracuje przy AB WHEEL, wojskowych i wznosach nóg ;) Te 3 ćwiczenia są wybrane metodą prób i błędów. Wznosy na proste brzucha, skręty na skośne, a ab wheel na całość + ramiona+ dolne plecy.

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1838 Data: 2014-05-10 21:44:27 Liczba szacunów: 0
  • Trening całego ciała / 4 ćwiczenia

    Post
    Trening w domu

    jest jeden słaby punkt programu - brakuje hspu jak nie potrafisz to zacznij progresję do stania na rękach przy ścianie jak dojdziesz do 1 min. to zacznij robić ćwierć-pompki, potem pół-pompki itd stanie na rękach likwiduje słabe punkty - buduje i wzmacnia całą obręcz barkową i środek ciała (szczególnie lędźwie)

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1838 Data: 2014-05-21 14:28:01 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla początkującego

    Post
    Trening dla początkujących

    opadzie 30-20-10 4.Unoszenie sztangielek bokiem w górę w staniu 5-5-5 5.Ekspander za plecami 15-10-5 Bicepsy; 1.Klasyczne pompki 5-5-5 2.Wyciskanie drążka wyciągu górnego w siadzie 30-20-10 3.Wyciskanie hantli w pozycji siedzącej 25 15-8 4.Podciąganie sztangielek wzdłuż tułowia

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1432 Data: 2010-12-23 12:35:00 Liczba szacunów: 0
  • Co jeszcze dodać?

    Post
    Trening w domu

    ków tułowia. Naprzemianstronne uginanie przedramion ze skrętem. 4 x 10 (biceps) Wtorek (brzuch, nogi): 1. Bruszki 4 x 10 2.Przysiady z hantlami 4 x 10 3.Syzyfki 2 x 10 Środa: pompki w podporze tyłem (triceps) 4 x 10 pompki klasyczne, szeroko rozstawione ręce 4 x 10 stojąc - na przemienne unoszenie sztangielek przodem 4 x 10 (barki) stojąc - wycisk

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 694 Data: 2013-07-28 19:32:21 Liczba szacunów: 0
  • Poważny początek pracy nad sobą.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    S3 - Ręce : 1. Rozgrzewka -,- 2. Biceps na maszynie - 4x10 - 20/25kg 3. Triceps na maszynie - 4x15 - 20/25kg 4. Trening z hantlami - 4x10 - 6/8kg 5. Maszyna na skośne mięśnie brzucha - 4x15 - 25/30kg 6. Uginanie ze sztangą 4x10 7. Pompki na poręczach 4x10 8. Bieg -,-

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1647 Data: 2014-10-21 16:36:23 Liczba szacunów: 0
  • Poważny początek pracy nad sobą.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    sztangielek 8. Maszyna na skośne mięśnie brzucha - 4x15 9 Bieg S3 Nogi i triceps : 1. Rozgrzewka 2. Suwnica na nogi - 4x20 3. Prostowanie nóg w siadzie - 4x20 4. Prostowanie ramion na wyciągu stojąc 4x10 5. Odwrotne pompki 4x10 6. Triceps na maszynie 4x10 7. Maszyna na mięśnie brzucha - 3x30 - 45/50 kg 8. Unoszenie nóg w podporze - 4x10 9. Bieg

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1647 Data: 2014-10-21 22:30:11 Liczba szacunów: 0
  • Popmki na masę?

    Post
    Trening w domu

    epraszam, że daję jedną odpowiedź po drugą, ale w "Treningu domatora" znalazłem niejasny dla mnie fragment: Dla rozwoju wewnętrznych części mięśni klatki wykonujemy pompki w wąskim rozstawie rąk. Gdy chcemy mocniej zaangażować w ćwiczeniu tricepsy, a mniej klatkę to wykonujemy pompki wąsko, ale łokcie prowadzimy wzdłuż tułowia, a nie na b

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2619 Data: 2008-04-05 20:14:44 Liczba szacunów: 0
  • Trening / Zakup Sprzętu

    Post
    Trening w domu

    trening nóg jest naprawdę bardzo potrzebny. kłamiesz: przeczytaj art pt. "dlaczego trenuję nogi" nie kłamiesz: przeczytaj art pt. "dlaczego trenuję nogi" pompki odwrotne to że: łapiesz z tyłu coś, najlepiej kraniec ławki, taborecik itd. szerzej niż barki, dłonie zwrócone w kierunku, w którym patrzysz. nogi oparte na podwyższeni

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 1829 Data: 2009-07-19 10:36:49 Liczba szacunów: 0
  • Co o tym myslicie\?

    Post
    Trening w domu

    Ta... Wiem że ten trening jest g****o wart. Na razie przyjąłem tylko dietke 300kcal, a teraz szukam jakegos treningu, na razie mam żuraw, pompki szeroko i wasko, pompki na 3 krzesla i to wszystko. Doradzicie jakie cwiczenia? Przykladam wagę na brzuch ale niestety "jestem zielony". Sry ze tak nudze ale forum jest w czesci od pomocy ;)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 666 Data: 2013-05-09 19:55:25 Liczba szacunów: 0