SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • (L)Lejjla/Dziennik/Po redukcji(s.10)rekompozycja na relaksie(s.49,76)

    Post
    Trening dla początkujących

    małościowy +aero : 30min - max obwodów* 10x Sumo DL HI Pull 9x push up 8x swing 7x sit up 6x burpee Wynik: sztangielka 9,5 kg - 11 obwodów aero: 32min rowerek ** * Wszystkie pompki i burpee męskie Nie spieszyłam sie na poczatku, bardziej od połowy i powiem wam podobało mi się, no moze nie na końcu ** martwe aero Zmieniony przez - Lejjla w dniu 2

    Odpowiedzi: 1049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-06 18:25:28 Liczba szacunów: 0
  • Poczatkujący

    Post
    Trening w domu

    ążku jak dla mnie podstawa budowania plecków.Z czasem możesz sobie utrudniać to ćwiczenie przywiązując jakieś obciążenie do paska. Możesz robić tez na trica piersiowe i barki pompki szwedzkie na krzesłach(jesli masz 2 wolne z oparciem). pompki na taboretach i będzie git majonez ;) na bica rozłóż np. 2 krzesał tak by były oparciem do siebie rozstaw

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 809 Data: 2009-12-20 22:39:48 Liczba szacunów: 0
  • Plan FBW - kazali mi się tu zglosic

    Post
    Trening w domu

    Dzięki. Plan A jeszcze zrobie z 2tyg Plecy: MC 3s Nogi: Wykroki 3s Klatka: Pompki - ręce szzeroko 3s 12 3s Barki: Arnoldki 2s 11 Biceps:Uginanie przedramion ze sztangielkami z supinacją 2s 10 Triceps: wyciskanie francuskie 2s 10 Plan B Nogi: Trening nóg opierając jeda ręke na krześle - Film sfd o treningu w domowych warunkach 3s Pl

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 554 Data: 2011-07-04 13:04:32 Liczba szacunów: 0
  • Fbw do oceny :)

    Post
    Trening dla początkujących

    stawy i zdecydowanie niepotzrebny taki wachlarz ćwiczeń. skup się na podstawowych ćwiczeniach, które naprawdę działają: przysiady mc podciąganie wyciskanie na klatkę i barki pompki na poręczach wiośłowanie nie ma sensu robić bica i trica co sesję bo te partie mocno doostają przy podstawowych ćwiczeniach. tric - wszsytkie wyciskania, pompki. bic- p

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 309 Data: 2012-04-03 09:56:46 Liczba szacunów: 0
  • Lodovy "PROJEKT MASA"

    Post
    Trening dla początkujących

    Wyciskanie sztangą na skosie dodatnim Rampa 12pow. Pompki z elewacją nóg ( na podwyższeniu )  3x12-15 Wyciskanie sztangi stojąc ( Wyciskanie Żołnierskie )  3x12-15 Odwrotne pompki  3x12-15 Pull: Martwy ciąg  Rampa 12pow. Drążek nachwytem  3x12-15 Unoszenie bokiem stojąc  3x12-15 Unoszenie bokiem w opadzie tułowia  3x12-15 Uginanie ramion z

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 5366 Data: 2012-11-17 20:34:39 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o sprawdzenie rospiski

    Post
    Trening dla początkujących

    A Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na skosie 3s + pompki ( lonczenie) bez pompek Barki: - Wyciskanie hantli 2s 3s Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s 2s do maxa Plecy: - Martwy ciąg 2s - Podciąganie na drążku 2s 3s do maxa Nogi: -przysiady 2s 3s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 2s B Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1119 Data: 2008-06-10 16:01:53 Liczba szacunów: 0
  • Słabe ręce.

    Post
    Trening dla początkujących

    kup drazek, a pompki probuj robic do oporu... nawet gdy juz wiesz ze nie mozesz powiedz sobie " wiem ze dam rade ! " i sprobuj cisnac dalej.. po kilku tygodniach bedziesz robil po kilkanascie powtorzen, zobaczysz ! zajrzyj do dzialu odzywianie zeby sie dowiedziec co i ile jesc by pomoc miesniom, gdyz wiadomo ze od samego treningu one nie

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 7607 Data: 2009-07-30 21:25:19 Liczba szacunów: 0
  • Siła,zdrowie,dieta,mięśnie.

    Post
    Trening w domu

    ciwie na początku wystarczy że będziesz robił kilka ćwiczeń a masa i siła i tak będzie rosła (rozumiem że jesteś początkujący lub miałeś długą przerwę). na klatkę,tricepsy - pompki, na mięśnie powierzchowne pleców i biceps - podciąganie, na nogi - przysiady, na brzuch - brzuszków osobiście nie polecam, trudno w nich o progresję, za to w tym filmi

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 987 Data: 2014-10-26 11:32:17 Liczba szacunów: 0
  • Plan fbw do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    A - przysiad 5x5 - wyciskanie na lawce 5x5 - wioslowanie 5x5 - pompki na poreczach (lub zwykle pompki-lokcie blisko tulowia) 3x max ilosc powt. + lydki lub brzuch 2-3x15-20p B - przysiad 5x5 - wyciskanie w staniu 5x5 - mc(klasyk) 1x5(5x5) - drazek (podchwytem) 3 x max ilosc powt. + brzuch lub lydki 2-3x15-20p

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 676 Data: 2012-04-02 15:00:21 Liczba szacunów: 0
  • trening na mase

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    buj czegos takiego: Cykl trwa 6 tygodni: Tygodnie 1,3,5: Dzień 1 KLATKA: Wyciskanie sztangi skos 3x6 i 1x25 wyciskanie na maszynie smitha 3x6 i 1x25 rozpietki skos 3x6 i 1x25 pompki na poreczach 3x6 i 1x25 TRICEPSY: wyciskaie leżąc wasko 3x6 i 1x25 prostowanie na wyciagu 3x6 i 1x25 wyciskanie franc leżąc 3x6 i 1x25 dzień 2 NOGI przysiady 3x6 i 1x25

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 777 Data: 2010-08-26 18:30:17 Liczba szacunów: 0
  • Może jakieś rady?

    Post
    Trening w domu

    1.Sztangielek bokiem w górę 15 15 15 2.Przysiady (na początku zwykłe póżniej z obciążeniem) 20 20 15 3.Pompki rożny rozstaw rąk 15 15 15 4.PRZENOSZENIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 15 15 15 (zamiast sztanagi 2 sztangielki) 5.ODWROTNE WSPIĘCIA W STANIU (nie wiem czy się opłaca i ile robić) wywal 5.SKŁONY W LEŻENIU PŁASKO (ze skrętem tułowia)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1168 Data: 2008-05-05 11:21:48 Liczba szacunów: 0
  • Może jakieś rady?

    Post
    Trening w domu

    Ułożyłem tak, lepiej jest i może ktoś poleci jakieś ćwiczenia na plecy, może podciąganie na drążku co myślicie. 1.Przysiady (na początku zwykłe póżniej z obciążeniem) 20 20 15 2.Syzyfki 20 20 15 3.ODWROTNE WSPIĘCIA W STANIU (nie wiem czy się opłaca i ile robić) 4.Nożyce (z obciążeniem) 20 20 20 5.Pompki rożny rozstaw rąk 15 15 15 6.PRZENOSZENI

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1168 Data: 2008-05-05 22:13:58 Liczba szacunów: 0
  • Nowy trening

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dziękuje za odpowiedzi oto mój trening: Klatka+triceps - Wyciskanie na płaskiej 12/10/8 - Wyciskanie na skosie 12/10/8 - Rozpiętki 12/10/8 Triceps - Wyciskanie wąskim chwytem - Wyciskanie francuskie 12/10/8 - Wyciskanie francuskie jednorącz na siedząco 12/10/8 - Pompki w podporze tyłem 3 wyrównane serie po około 10/12 powtórzeń Plecy+Biceps - Pod

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 812 Data: 2007-08-01 12:01:32 Liczba szacunów: 0
  • Pompki

    Post
    Trening w domu

    Radził bym kupić poręcze do pompek i drążek. Wtedy na klate Pompki na poręczach Pompki z noami wyżej

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1184 Data: 2012-10-18 22:45:48 Liczba szacunów: 0
  • Heavy Duty a staż.

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek (klatka,plecy) łaczone: wl skos x4 4-10p mc x4 4-8p superserie: rozpietki sztangielki x4 6-12p podciąganie na drążku x4 max p łączone: pompki na poręczach x4 6-12p wiosło sztangą x4 8-12p superserie: ściąganie linki w bramie x4 8-15p przyciąganie linki wyciągu do klatki x4 8-15p szrugsy x3 15-20p wtorek nogi przysiad przedn

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1400 Data: 2012-02-19 20:18:48 Liczba szacunów: 0
  • Czas na zmiane treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    j nie wiem jakie wyciskanie masz na mysli w tym etapie ) Wyciskanie żołnierskie 4s Wyciskanie sztangielek skos dod. 4s Pompki na poreczach w wersji na triceps (tutaj moze byc pompki w podporze tyłem o ławke bo nie mam poreczy) Push 2 Przysiady wyciskanie wyciskanie sztangielek siedząc Wykroki ze sztanga Francuz leżąc za głowe Pull 1 1.Mc 2.Wiosłowa

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 627 Data: 2013-08-18 17:18:59 Liczba szacunów: 0
  • Czas na zmiane treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    yciskanie masz na mysli w tym etapie ) NA ŁAWCE POZIOMEJ Wyciskanie żołnierskie 4s Wyciskanie sztangielek skos dod. 4s Pompki na poreczach w wersji na triceps (tutaj moze byc pompki w podporze tyłem o ławke bo nie mam poreczy) MOGĄ BYĆ Push 2 Przysiady wyciskanie wyciskanie sztangielek siedząc Wykroki ze sztanga Francuz leżąc za głowe Pull 1 1.Mc 2

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 627 Data: 2013-08-18 21:11:17 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Dotkazoz_DT_2013_podsum.str.19,33,44

    Post
    Ladies SFD

    15.03.2013 TRENING A MC 40kg x10 / 42,5kg x10 / 45kg x10 B1 Wyciskanie stojąc 17kg x10 / 19kg x10 / 21kg x10 B2 Ściąganie drążka do klatki ’10’x10 / ‘11’x10 / ‘12’x8 C1 Wypady 20kg x10 / 22kg x10 / 24kg x10 C2 Uginanie nóg leżąc’1’ x10 / ‘2’ x10 / ‘3’x8 D Pompki max 18 Komentarz: A Poobijałam sobie nogi sztangą… myślę że poszło trochę lepiej. B

    Odpowiedzi: 459 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-16 08:57:53 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Dotkazoz_DT_2013_podsum.str.19,33,44

    Post
    Ladies SFD

    10x(2x5kg) / 10x(2x5kg) 10x(2x5kg) / 10x(2x7kg) / 10x(2x7kg) Dziś trochę lepiej, decydowanie czułam że pracuje tyłek. Lecz różnica między lewą a prawą stroną jak w 2a. 3b. pompki jak dajesz rade 10 / 7 / 5 9 / 10 / 10 7 / 7 / 5 Coraz gorzej %-) 4a. plank 3x max 30sek / 30sek / 25sek 30sek / 27sek / 30sek 30sek / 30sek / 30sek Teraz to za

    Odpowiedzi: 459 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-27 20:54:55 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Dotkazoz_DT_2013_podsum.str.19,33,44

    Post
    Ladies SFD

    któryś raz i zaczyna mnie to martwić.@-) Choć po wcześniejszych treningach, miałam wrażenie że prawy pośladek mam bardziej zmęczony, więc może z czasem to się wyrówna. 3b. pompki jak dajesz rade 9 / 9 / 9 11 / 10 / 11 10 / 7 / 5 9 / 10 / 10 7 / 7 / 5 Coraz gorzej %-) Ostatnio jak robiłam to starałam się szybko do góry, a dziś kompletny brak

    Odpowiedzi: 459 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-04 21:27:41 Liczba szacunów: 0