SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Wojtek6/Dziennik MASA/SIŁA.pare fotek str 21

    Post
    Trening dla początkujących

    e nachwytem x8 x8 x8 x8 x8 x8 Wiosłowanie sztanga nachwytem 55kg x8 65kg x8 75kg x8 85kg x8 Wiosłowanie hantlem 28kg x10 32kg x10 35kg x10 Franzuc lezac sztanga + wycisk sztangi lezac 1:1 27kg x10 x10 27kg x10 x10 27kg x10 x10 Pompki na poreczach x12 x12 Odwrotne pompki x15 x15 +15kg + łydki Zmieniony przez - wojtek6 w dniu 2012-06-12 18:31:16

    Odpowiedzi: 739 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-12 18:30:16 Liczba szacunów: 0
  • Prośba w pomocy zmianie lub zmodyfikowaniu treningu na mase.

    Post
    Trening dla początkujących

    góra 3s daj sztangielki jak była sztanga lub daj poziomo sztangielki a w A daj skos w chwycie młtkowym Unosznie sztangielek na boki wylewający 2-3s nie było, bok barków, pod koniec ruchu robisz ruch nadgarstkiem jakbyś chciał coś wylać Wyciskanie francuskie sztangielki lub pompki w podporze tyłem 2s miałeś francuskie to pompki w podporze daj

    Odpowiedzi: 310 Ilość wyświetleń: 12484 Data: 2010-12-18 23:14:11 Liczba szacunów: 0
  • MYLA / BLOG / MASA, chudy bękart nadal walczy

    Post
    Trening dla początkujących

    i z ostatnich paru dni ###28/08/2009 REP RANGE biceps/triceps -uginanie sztangielek z supinacją 20x8 20x8 -uginanie na wyciągu 36x10 36x10 -uginanie o kolano 11x12 11x12 -pompki na poręczach 12,5x12 15x10 20x8 -pompki w podporze tyłem (w ogóle mi to nie wychodzi) 25x10 25x10 -prostowanie na wyciągu 36x12 ###29/08/2009 REP RANGE barki -wyciska

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 3963 Data: 2009-09-04 00:47:59 Liczba szacunów: 0
  • Mam 15 lat i chce zacząć ćwiczyc

    Post
    Trening dla początkujących

    edit: po rozpatrzeniu możliwości sprzętowych na silowni przekonałem sie do tego planu : PONIEDZIALEK Klatka piersiowa: -pompki z podwyższeniem nóg 12-10-8-8 Barki: - Wyciskanie hantelek w siadzie z przed głowy 12-10-8 Tricepsy: - Wyciskanie francuskie hantli w siadzie 12-10-8 Plecy: - podciąganie na drążku 12-10-8 Nogi: - Przysiady z ob

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 5217 Data: 2008-03-08 15:00:14 Liczba szacunów: 0
  • Mam 15 lat i chce zacząć ćwiczyc

    Post
    Trening dla początkujących

    - podcioganie sztangielek pod klatke piersiowo 3 serje po 10 powtórzeń - lezenie na ławce unoszenie nug 3 serie po 15powtórzeń ŚRODA KLATKA TRICEPS BRZUCH - rozgrzewka -pompki 3 serie po 10 powtórzeń ę 10 kg -pompki zwykłe 3 serie po 30 powtórzeń - pompki na jednej rence -podnoszenie hantli 4 serie po 10 razy triceps do tyłu obciążenie

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 5217 Data: 2008-07-14 23:46:25 Liczba szacunów: 0
  • Trening?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    prosze : PN KLATA : Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 12/10/8/6 pompki z nogami wyżej 12/10/8/6 Pompki na poręczach 12/10/8/6 Rozpiętki ze sztangielkami na ławce 10/10/8/8 BICEPS : Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem wąskim chwytem 10/8/8/6 Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc podchwytem z "supinacją" nadgarstk

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 864 Data: 2004-01-11 01:17:13 Liczba szacunów: 0
  • Problem z mięśniami nóg przy bieganiu

    Post
    Inne dyscypliny

    błonami śluzowymi i uszkodzoną skórą. Instrukcja stosowania leku. 1 .Opakowanie z lekiem należy trzymaćw pozycji pionowej. 2. Używając opakowanie leku pierwszy raz, przycisk pompki dozującej należy nacisnąć 3 do 4 razy w celu zlikwidowania próżni i uzyskania prawidłowego rozpylenia. 3. Wylot pompki dozującej skierować na okolicę objętą dolegliwośc

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 5136 Data: 2008-05-27 14:49:16 Liczba szacunów: 0
  • Trening Domatora

    Post
    Trening w domu

    Ja bym zrobił kawe i zapas kanapek, przeczytał jeszcze z 10 planów, ocenił, co będzie dla mnie najwygodniejsze, przespał sie z tym i wrócił do tematu jutro Wracając do pytania, nie jestem zwolennikiem rozbudowanych planów, po mojemu wyglądało by to tak : Przysiady na 1 nodze 3s. Podciąganie na drążku 3s. Pompki klasyczne 3s. Pompki z nogami wyżej

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1263 Data: 2011-06-10 12:06:06 Liczba szacunów: 0
  • JULIA35

    Post
    Ladies SFD

    ałożysz. I zobacz barkami wyciskasz 5 kg i w martwym bierzesz 5 kg a tu zaangażowane są nogi i plecy- to znaczy że ciężar źle dobrany i do poprawy :) I jak robisz 22 damskie pompki to rób męskie. Jak nie możesz na razie na podłodze to rób na podwyższeniu- więcej korzyści niż z damskich :) Dziekuje Paula za rady.....wiesz amaratusa zmiele by sie ni

    Odpowiedzi: 1143 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-30 21:58:13 Liczba szacunów: 0
  • JULIA35

    Post
    Ladies SFD

    póki nie będzie wiadomo jaki był zamysł :D 5. Pompki- niestety słabo. Nie schodzisz odpowiednio nisko i masz wypchnięte łopatki. Skoro masz z tym problem radzę robić na razie pompki na podwyższeniu i dopiero jak tam Ci będą wychodzić poprawnie przejść na podłogę. 6. Przyciąganie drążka do brzucha- ok 7. Plank- w miarę ok chociaż wydaje mi się że po

    Odpowiedzi: 1143 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-05 11:49:16 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja nowicjusza.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Poniedzialek 1. Przysiady ze sztanga na plecach 3x12 2. Podciaganie sie na drazku 3x12 3. Wyciskanie na lawce poziomej 3x12 4. Push Press 3x12 5. Pompki odwrotne 2x12 6. Uginanie ramion z sztanga stojac 2x12 7. Sklony na lawce rzymskiej 3x12 Aeroby: bieg\orbitrek 20 min 70% max HR Wtorek 1. Hiit Sroda 1. Wykroki ze sztanga 3x12 2. Wioslowanie nach

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1586 Data: 2013-04-19 12:31:21 Liczba szacunów: 0
  • Wyciskanie żołnierskie

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    i, jako jednym z parametrów opisujących trening siłowy. Najprościej: Trening musi być skorelowany z celem, nie robi się pompek jednorącz, by wyciskać więcej na ławeczce, choć pompki na jednej ręce są chyba nawet trudniejsze do opanowania. Tak samo z pompkami stojąc na rękach i wyciskaniem żołnierskim. Oba ćwiczenia są bardzo dobre, ale nie mają "pr

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2063 Data: 2014-07-21 18:49:55 Liczba szacunów: 0
  • KAROLINA NOSKOVITZ - Puchar Polski 2017 - Bikini fitness

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Poniedzialek : Lowerbody 1 Rozgrzewka: 1. Spacer posladkami 2. Wymachy nogami 3. Uginanie nog lezac na brzuchu 4. Rozciaganie lydki 5. Wioslo 5 min 6a. Przysiad x15 6b. Pompki x 10 6c. Wyskoki x 5 1a. Goblet Squat 4 15 (0s) 4010 14kg15/14kg15/14kg15/14kg15 1b. Leg Curl 4 10 (90s) 4010 10x42.5g/10x42.5kg/10x42.5kg/10x42.5kg/ 2a. Split Squat 4 15

    Odpowiedzi: 645 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-03 14:38:09 Liczba szacunów: 0
  • Chcę wyrzeźbić ciało. Proszę o weryfikację diety i treningu :]

    Post
    Ladies SFD

    Micha na dziś: woda, herbata ogórki suple: you gui pian WYMIARY 11.11/20.11/28.11/04.12 Waga: 51/51,5/52/51,7 Wzrost 168 Biust 81/82/82/83 P.Bius 70/71/69/70 Talia 66/68/65/65 Pępek 71/71/71/70 Biodra 88/88/89/89 Uda 50/50/51/50 Łydka 33/32,5/33/33 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/35559f53b509429aa5652b10e963f42f.png Trening na dziś : Rozgrzewka plus orbi

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 8573 Data: 2013-12-04 11:35:34 Liczba szacunów: 0
  • Chcę wyrzeźbić ciało. Proszę o weryfikację diety i treningu :]

    Post
    Ladies SFD

    Trening na dziś : Rozgrzewka plus orbitrek 3 minuty 1) Wznosy nóg z leżenia 15/15/15/15 2) Wspięcia na palce obunóż ze sztangą 22,5 kg x 15/ 26,5 x15/ 28,5 x15/ 28,5 x15 3) Przysiady klasyczne z sztangą 22,5 kg x15/ 26,5 x15/ 28,5 x 12/ 28,5 x12 4) wejście na ławkę ze sztangą 22,5 kg x15/ 26,5 x15/ 26,5 x 15/ 26,5 x15 5) wznosy z opadu na piłce 15

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 8573 Data: 2013-12-09 19:49:48 Liczba szacunów: 0
  • Mania redukcji dotknęła i mnie :)

    Post
    Po 35 roku życia

    a spiecie z soba starych, dobrych, wyprobowanych cwiczen. Piszac trening CF mam na mysli: wyciskanie sztangi lezac, przysiady, podciagania, martwe ciagi, zarzuty, push press, pompki, wyciskanie zolnierskie, wioslowanie sztanga itp. Brzmi znajomo ? Przeciez kazdy z Was robi to na codzien - i wowczas nie sa to zle cwiczenia ? Chyba nie. Roznica poleg

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 7747 Data: 2014-01-07 14:52:28 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Go Hard...Or Go Home .... pumba124

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam... Coś tu cisza,ale jadę z treningami dalej :) Dzisiaj aż dam sobie wypiskę bo ten dzień zostanie na bardzo długo w mojej pamięci .. Od rana chodziłem tak wyj*****, że ledwo żywy do tego takie zakwasy na nogach, że w pracy walczyłem sam ze sobą a tu trzeba było zrobić trening.. Jako, że miały być plecy a w ogóle na nie się nie czułem padło n

    Odpowiedzi: 216 Ilość wyświetleń: 17007 Data: 2013-08-02 20:59:44 Liczba szacunów: 0
  • Pompki w domu!!!

    Post
    Trening w domu

    Robie tak:poniedzialek pompki wtorek silka sroda pompki czwartek siłka piątek pompki sobota i niedziela luz moze tak być ???? Dzięki wielkie

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 6936 Data: 2008-02-20 20:27:45 Liczba szacunów: 0
  • Pompki w domu!!!

    Post
    Trening w domu

    radzę rzuć pompki (przecież chodzisz na siłkę a jak chcesz robić pompki to rób je w dni kiedy trenujesz na silce np skończysz trening to zaczynasz robić sobie pompki 1 x w tyg starczą )

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 6936 Data: 2008-02-20 20:47:32 Liczba szacunów: 0
  • recomp z koniu151- fotki str 38

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Sie robi tutaj Panowie forum medyczno rehabilitacyjne :D Nieźle :-) Po tygodniu majowym 2 tygodnie siły jeszcze i ruszę klatkę :-) Czekam na jakąś rozpiskę od Konia ale wstępnie mam plan na klatę 2 x wk. Grzebałem trochu na forum i takie cuś znalazłem. Środek klaty musi ruszyć, nie ma ch**a na mariole! A grubość dipsy wyciskanie z supinacja lub m

    Odpowiedzi: 1064 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-26 14:38:20 Liczba szacunów: 0