SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • dodatkowe ćwiczenia

    Post
    Trening w domu

    Jak maz duzo wolnego czasu to proponuje chodzic na dlugie spacery do lasu(minimum 2,3 godzinki) jezeli chodzi o cwiczenia w domu jest ich cala masa tylko wazna jest technika,z takich prostych rzeczy to masz pajacyki,przysiady pompki,brzuszki i roznego rodzaju podskoki,nie wiem czy jest sens proponowac Ci cos trudniejszego jak nie masz techniki.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1039 Data: 2015-01-06 00:06:38 Liczba szacunów: 0
  • banany

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ja jem dzienie około 3 banany ale do tego Rano o 7 biegam Biegam okolo 2 km 11 Trening w domu hantle brzuszki pompki 14 rower około 50 minut mi ogołem zajmuje wiekszosc trasy pod gorke:) i do tego dzienie jem czesto ale mało ograniczyłem weglowodany do zera na sniadanie zwykła bułka tam z serkiem potem banan przed treningiem o 11 i przed rowerem

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 7324 Data: 2006-07-05 22:29:39 Liczba szacunów: 0
  • Siła w WL

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    a młotkowo hantlami stojąc 4x12 - uginania na maszynie 3x 12-20 Triceps: - wyciskanie w wąskim uchwycie 15/12/10/8/12/15 - franc. wyciskanie sztangielki siedząc 10/12/14/16 - pompki na poręczach 20/16/12 lub ściąganie na wyciągu Uda: -Prostowanie nóg siedząc 3x15 - przysiady 5x12-8 + 12/15/18 -Uginanie na maszynie 5x15 -Mówią na to ginekolog 3x1

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 758 Data: 2014-10-31 20:50:56 Liczba szacunów: 0
  • SQUATEMBER 2016

    Post
    Po 35 roku życia

    A wiesz ze nawet się nad tym zastanawiałem :-), ale to raczej nie dzisiaj. Muszę ściągnąć ten kawałek z netu i popróbować ;-) Pompki też robią pod ten kawałek :-D Zmieniony przez - jsdolan5 w dniu 2016-09-14 06:41:01

    Odpowiedzi: 74 Ilość wyświetleń: 2248 Data: 2016-09-14 06:39:23 Liczba szacunów: 0
  • Przerwa podczas cyklu!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Zdecydowanie druga opcja, przez te parę dni będziesz musiał się oprzeć na "domowych" ćwiczeniach (pompki itp), które będziesz mógł wykonywać. Dodatkowo dodam że i tak cykl mógłbyś spokojnie przedłużyć do 8 tygodni:-)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 698 Data: 2012-01-10 23:17:19 Liczba szacunów: 0
  • pompki?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jesli trenujesz na wytrzymalosc to pompki sa super, ale jesli robisz 200 pompek a w drugim poscie piszesz ze nie rosnie Ci klata tak wiec zastanow sie co chesz osiagnac, a jak zaplacisz abonament.... to uzyskasz wiecej info "Doskonałość tak samo nie jest nam dostępna jak nieskończoność"

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 6937 Data: 2001-11-18 13:23:46 Liczba szacunów: 0
  • pompki?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Pompki to dosc dobre cwiczenie na wytrzymalosc oraz na rozgrzewke i wydyje mi sie, ze jezeli chodzi Ci o rozbudowanie klatki to powinienes cwiczyc z ciezarami, tym bardziej z wolnymi ciezarami: wyciskanie sztangi, sztangielek, rozpietki, przenoszenie sztangi/sztangielki. Mariux

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 6937 Data: 2001-11-18 17:16:10 Liczba szacunów: 0
  • pompki?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    CHODZI MI TYLKO O TO ŻE POMPKI ZACZĄŁEM ROBIĆ OD TYGODNIA I CHCIAŁEM SIĘ DOWIEDZIEĆ CZY DOBRZE ROBIE!!!

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 6937 Data: 2001-11-18 18:05:15 Liczba szacunów: 0
  • pompki?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Moze to troche glupio ujolem:) Jezeli pompki dzialja na klate czy cwiczenie codzieniei po 100\200 pompek + porzdany trening raz w tygodniu nie przetrenuja jej? Korgan

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 6937 Data: 2001-11-18 20:38:10 Liczba szacunów: 0
  • pompki?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nie no, ogolnie od grudnia zaczynam trening na mase, a pompki to poprostu taka powiedzmmy "pasja" jako dodatek i po porstu nie chce, zeby spowodowaly zastuj w przyroscie masy Korgan

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 6937 Data: 2001-11-21 17:21:34 Liczba szacunów: 0
  • pompki?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    pompki można zastosować jako rozgrzewkę, albo jako ćwiczenie dopompowujące np po całym treningu. Jakiejś konkretnej masy samymi pompkami nie zrobisz. Musisz mieć obciążenie, by zmusić mięśnie do większego wysiłku Pozdrowienia...

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 6937 Data: 2001-11-28 07:11:59 Liczba szacunów: 0
  • FBW do poprawy!

    Post
    Trening dla początkujących

    Poprawiony plan: NOGI: Przysiady ze sztangą na barkach 12/10/8 PLECY: Martwy ciąg 12/10/8 KLATKA: Wyciskanie sztangi na płaskiej 12/10/8 BARKI: Wyciskanie sztangielek 12/10/8 BICEPS: Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem 12/10/8 TRICEPS: Pompki w podporze tyłem 12/10/8 Czy teraz wszystko się zgadza?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1242 Data: 2008-03-16 21:02:31 Liczba szacunów: 0
  • pompki a siłownia?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Przez pół roku, dzień w dzień robię pompki.. najlepiej podłożyć coś pod dłonie aby wykonywać pełniejsze ruchy.. ewentuanie na drążku możesz się huśnąć.. ;)

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 8206 Data: 2004-09-29 20:36:40 Liczba szacunów: 0
  • pompki a siłownia?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Od pol roku siedze za granica (ale niedlugo wracam -hurra!)i cwicze normalnie 3x w tyg a mam tylko hantle i sa efekty. Co do klaty to rob pompki na skosie z nogami wyzej niz glowa (np nogi na krzeslo albo parapet) tak ze 4 serie do bolu. Potem normalne pompy (mozesz na piastkach dla pelniejszego ruchu jesli Ci nadgarsty jeszcze nie strzelaja tez 4

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 8206 Data: 2004-09-30 10:06:31 Liczba szacunów: 0
  • CO SĄDZICIE O MOIM FBW?

    Post
    Trening dla początkujących

    Straszny chaos. Co chcesz uzyskać? Po co te pompki? Co to za zakres powtórzeń? Po co izolacja?

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 266 Data: 2016-07-07 17:50:25 Liczba szacunów: 0
  • 4 cm do WRZEŚNIA !!! POMOCY !!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ć powtórzeń. Na każdy ciężarze wykonujesz po 3 serie (równa ilość powtórzeń) Poźniej wyciskanie francuskie powiedzmy 3x10 razy ( wolno ) ciężar sam musisz sobie dobrać, dalej pompki na tricepsa chyba wiesz o co chodzi?? dwie ławeczki ty na jednej ręce na drugiej nogi ręce wąsko i pompujesz ile możesz... powiedzmy 4 serie ile możesz. Jeśli nadal mas

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3075 Data: 2003-03-14 09:50:53 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy dla zupełnie zielonego

    Post
    Trening dla początkujących

    godniu - wysoki step z hantlami 3s - Wyciskanie sztangi leżąc 3s - Wiosłowanie sztangą 3s - Marty Ciąg 2s - unoszenie hantli na boki 2s - Uginanie przedramion z hantlami 2s - pompki tyłem 2s - Wspięcia na palce z hantlami 2s - Spięcia brzucha 2s max Trening ogólnorozwojowy 3x w tygodniu - Podciąganie na drążku 3x MAX powt - Wypychanie na suwnicy/Ha

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 710 Data: 2011-06-28 23:47:01 Liczba szacunów: 0
  • Problem z wyciskaniem

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Rozpietki - moim zdaniem gdy ćwiczymy siłę mozna olac, lepsze pompki na poręczach z obciążeniem i wyciskanie hantlami( też głębokość ruchu większa niż w przypadku sztangi, dodatkowo ćwiczy kontrolę ciężaru na wszystkich wysokościach od klatki do wyciśnięcia. Klatkę robim 2 razy w tygodniu, ale gdy ćwiczyłem samą klatkę( a był taki okres w moim pięk

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1554 Data: 2004-07-21 12:53:44 Liczba szacunów: 0
  • standardowo - sprawdzcie to HST ;)

    Post
    Trening w domu

    Przysiady//MC na prostych nogach 2x (oczywiscie cw. na zmiane) Wspiecia 1x - 2tyg.-20powt, 2-15, 2-10, 2-5 Pompki na poreczach 1x (jak tu progresje jak max zrobie 10x bez ciezaru ?)- to rób max . IMO będzie dobrze Wyciskanie ok.20stopni 2x(lub 3x jak nei bede robil pompek) Podciaganie na drazku 1x (jak z progresja...?) - jak będziesz w stanie t

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 924 Data: 2006-05-09 19:15:52 Liczba szacunów: 0
  • standardowo - sprawdzcie to HST ;)

    Post
    Trening w domu

    Przysiady//MC na prostych nogach 2x (oczywiscie cw. na zmiane) MC rób na ugiętych. Wspiecia 1x - 2tyg.-20powt, 2-15, 2-10, 2-5 To nie tak. Łydki potrzebują dużego ciężaru i mało powt. Zaczynasz z 10RM, stopniowo zwiększasz cieżar, aż dojdziesz do 2-3RM. Zwiększająć ciężar zmniejszasz ilość powt. Modyfikujesz wtedy serie/powt. tak, aby ilośc powt. z

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 924 Data: 2006-05-09 19:21:12 Liczba szacunów: 0