SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Trening ma mase, staż 1 rok

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1 tydzien Poniedziałek ( klata + bic) 4x WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ (12 10 10 8) 3x WYCISKANIE SZTANGIELEK W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ (10 10 8) 3x ROZPIETKI NA SKOSIE (10 10 10) 3x WYCISKANIE NA ATLASIE KULEK NA KLATE WĄSKĄ (12 10 10) 3x UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ NA „MODLITEWNIKU” (12 10 8) 3x UGINANIE RAMI

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1185 Data: 2010-01-04 23:45:23 Liczba szacunów: 0
  • Ocena Planu Treningowego

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    10 2.Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej głową w górę 12 10 10 8 3.Pompki z nogami na podwyższeniu 20 15 15 4.Rozpiętki na ławce płaskiej lub skośnej głową w dół 3x10 te pompki mozna wywalić NOGI: 1.Przysiady ze sztangą z tyłu głowy 12 10 10 8 2.Wypychanie na suwnicy 12 10 10 8 3.Wyprosty nóg na maszynie siedząc 3x10 4.Wykroki 4x16 5.Wspięcia

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 911 Data: 2014-04-02 12:48:34 Liczba szacunów: 0
  • Trening na MASE

    Post
    Trening dla początkujących

    Widać, że lubisz progresje ja polecam ją dla treningów złożonych ale jak chcesz ;) Triceps masz do dupy... jeżeli ćwiczysz masę Triceps: 1. Pompki w podporze tyłem 3x 10 2. Pompki na poręczach 2x MAX to z tym za daleko nie zajedziesz... wybierz sobie z atlasu jakieś inne odpowiadające Ci ćwiczenia np. "PROSTOWANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2423 Data: 2008-12-21 22:38:58 Liczba szacunów: 0
  • Trening na MASE

    Post
    Trening dla początkujących

    Triceps: 1. Pompki na poręczach 3x MAX <-- rób z obciązeniem, liczba powtórzeń jak w innych ćwiczeniach 2. Wyciskanie francuskie 3x (12-10-8) 3. Pompki w podporze tyłem 3x 10 <-- mozesz wywalic 4. Wyciskanie francuskie sztangielki jednorącz w siadzie 3x (12-10-8) Łapa: 1. Uginanie ramion z sztangą 4x (12-10-8-8 lub 12-10-8-6) Tutaj mzoe

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2423 Data: 2008-12-29 11:35:05 Liczba szacunów: 0
  • walka z tłuszczem /uwaga! blog!!!/

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    żysz ) nie osiągniesz tego takimi sztangielkami kup lepiej drążek rozporowy do futryny - jak Ci zamkną klub to przynajmniej zrobisz np. plecy na drążku i klatkę na podłodze (pompki) lub dwóch krzesłach (dips) a dół przysiadami, plus spięcia na brzuch i po niecałych 20 minutach trening (i to full body) będzie zaliczony na upartego mozna go zrobić

    Odpowiedzi: 326 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-06-14 19:30:15 Liczba szacunów: 0
  • przemiana

    Post
    Ladies SFD

    y ze sztangą na barkach 3. uginanie ramion ze sztangielkami 4.wiosłowanie 5.wykroki ze sztangielkami do tyłu 6.podnoszenie sztangielek wzdłuż tułowia 7.wspięcie na łydach 8.pompki 9.martwy ciąg 10.odwrotne pompki 11.wypychanie prostych nóg do góry 12.to ćwiczenie nazywa się "drwal" ale ja sobie robie do boku ze sztangielką 13. wypychanie nóg sie

    Odpowiedzi: 227 Ilość wyświetleń: 15148 Data: 2014-01-30 10:12:15 Liczba szacunów: 0
  • przemiana

    Post
    Ladies SFD

    i w tyg trening obwodowy dzień A: 1)wznosy nóg z leżenia 2)wspięcie na palce obunóż 3)przysiady klasyczne z hantlami 4)wejście na ławkę z hantlami 5)wznosy z opadu 6)pompki klasyczne 7)podciąganie hantli wzdłuż tułowia 8)pompki odwrotne dzień B: 1)plank max czas 2)martwy ciąg 3)wiosłowanie 4)wyciskanie hantli leżąc 5)wyciskanie hantli

    Odpowiedzi: 227 Ilość wyświetleń: 15148 Data: 2014-04-06 14:25:03 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Zvezda Pn 1 Przysiady 12-10-8-6-5 -prostowanie nog siedząc 4x12 -uginnaie nóg leżac 4x12-6 -wspięcia stojąc 4x15-6 -siedząc 3x12 2 Wyciskanie żołnierskie 12-10-8-6-6 4 Unoszenie hantli w bok 8-8-6-6 Wt 1 Uginanie ramion ze sztangą 12-9-6-6 3 Młotki hantlami 8-6-6 5 Modlitewnik sztangą 8 8 8 2 Francuz sztangą w leżeniu 12-9-6-6 4 Prostowanie

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-02 19:06:48 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    rtwy ciag: 5*5p(nie przesadzaj z ciezarem) 3)na bic uginanie sztanga, modlitewnik 5*10 kazde ćw 4)lekko: brzuszki, lydki i przedramiona po 1 serii po 25-50powt. 5) triceps pompki tyłem 5*10 Kiedy zatrzymaja sie postepy w wyciskaniu zrob : PON: wyciskanie siedzac: 42% MAXA W WYC LEZ Z OST SERII "PIATKOWEJ": 5, 10 , 15p waskie wyc le

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-08 17:57:52 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    : 2. uginanie z hantlami na ławce skośnej - 12-10-8-8 Triceps: 2 francuskie wyciskanie leżąc 12,10,8,8 Biceps: 3 uginanie z hantlami stojąc (młotkowo) 12-10-8-8 Triceps: 3 pompki w podporze tyłem 12-12-10-10 II DZIEŃ - KLATKA 1. wyciskanie na płaskiej sztango 12-10-10-8 2. wyciskanie na skosie w górę sztango 12-10-10-8 3. wyciskanie na skosi

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-30 16:30:05 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    pondz klatka wycisk.ł.prosta 8-6-4-2 przen.sztangi w poprzek ł. 3sx10 rozp.ł.prosta 3sx12 pompki zwykł. 3sx10 wycisk.sztangi skos 3sx10 tric wycisk.franc.gryf ł. 4sx10 prost.ram. w opadzie tułowia 4sx8 pompki w podp.tyłem 4sx15 środa bic ug.ram.sztanga modl. 4sx8 ug.ram.ze sztangielk.stojac podchw.z sup.nadg. 3sx10 ug.ram.chwyt młotk.

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-11 20:16:31 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedziałek (obciązenie ok 70-80%) Nogi + plecy + biceps + przedramiona Przysiad (uda równolegle do podłogi) 10<8<6=6 Przysiad wykroczny 10=10=10 total: 7 serii (14tygodniowo) wspięcia na palce stojąc 3x30 wspięcia na palce siedząc 3x30 total: 6serii (12tygodniowo) Martwy Ciąg 10<8<6 total: 3 serie (6tygodniowo) Podciąganie na drążku n

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-15 20:25:10 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    elo :d wklejam plan i licZe na WasZa pomoc :> trenuję 3x/week PONIENDZIAŁEK KLATA/+TRICEPS KLATA: 1.WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ:(4serie) 2..WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ-GŁOWĄ W GÓRĘ: (4 serie) 3.WYCISKANIE SZTANGIELEK W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ-GŁOWĄ W GÓRĘ: (3 serie) 4. ROZPIĘTKI W SIADZIE NA MASZYNI

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-19 19:48:01 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam prosze o sprawdzenie mojego planu i poprawienie.; Wiek 17,5 Staż 1,5 roku Waga 65 Wzrost 173 Poniedzialek Biceps-triceps Superseria 1. -Uginanie ramion ze sztangą łamaną stojąc 4x6 -Wyciskanie sztangi wąskim uchwycie 3x10 Superseria 2 -Uginanie ramion ze sztangą łamana na modlitewniku 4x6 -Wyciskanie francuskie sztngelki w siadzie 3x10 Supers

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-13 15:35:46 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tym treningu jest naprawde nieźle spompowana i mam nie raz problemy z wykonaniem niektórych ruchów), biceps zamiast "21" podnosiłem sztangę stojąc, w tricu dodałem pompki, a do barków dodałem w tym planie 2 ćwiczenia podciąganie sztangi wzdłuż tłowia i unoszenie ramion w przód ze sztangą, nóg przyznam się szczerze od jakiegoś roku nie ro

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-16 17:43:47 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    sztangi, skos dodatni, 12/10/8/6 pamiętać, o maksymalnym sciągnięciu łopatek ku sobie - wyciskanie sztangielek, poziom, 3x8 - rozpiętki, ze sztangielkami, poziom, 3x12 - pompki, z 3 stopniową zmianą ułożenia rąk, 1s - wyciskanie francuskie, sztangielek, w leżeniu, poziom, 3x6 - pompki, w podporze tyłem, 3x6 - uginanie nadgarstków, siedząc, nac

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-08-22 14:26:42 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    : Klatka + Tric + Przedramię Wycisk na płasko/górę sztanga : 4 S Wycisk sztangielki płasko/górę : 3 S Wycisk sztangielki dołem : 3 S Rozpiętki : 3S Pompki na poręczach / pompki w podporze tyłem 4S Francuskie w leżeniu / hantla 4S UGINANIE NADGARSTKÓW PODCHWYTEM 3S UGINANIE NADGARSTKÓW NADCHWYTEM 3S Barki + Nogi Wycisk zza karku 4S ( tu na z

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-08-27 02:22:32 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    poniedziałek: Klata+barki, przedramiona -pompki na poreczach z dod. obciąż. 5*8-6 I. wyciskanie sztangi na ławce skosnej do góry- kąt około 30* 4* 8, 8, 6 6 ss1. przenoszenie sztangietki zza głowy leżąc w poprzek ławki 12, 10, 8 ss2. rozpiętki na skośnej z głową w górę/rozpiętki na maszynie: 12, 10, 8 barki I. wyciskanie sztangi z przodu/zza ka

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-25 12:14:34 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    + Triceps 1. wyciskanie na ławce poziomej 4x 12 10 8 6 2. wyciskanie sztangielek skośna 4x 12 10 8 6 3. rozpiętki 4x 10 (stały ciężar) 4. Dodatkowe 3x (stały ciężar) np. pompki na poreczach w 1tyg. a w 2 tyg. przenoszenie sztangielki , co tydz. inne 1. Wyciskanie francuskie 3x 12 10 8 2. prostowanie ramion na wyciagu 3x 12 10 8 3. Dodatkowe 3

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-16 16:07:08 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ze sztangielkami tzrymanymi neutralnie 2.uginanie przedramion lokiec wsparty na udzie Triceps: 1.wyciag linowy 2.prostowanie przedramion ze sztangielkami w pozycji lezacej 3. pompki w podporze tylem Barki: 1.wyciskanie sztangielek do gory 2.unoszenie ramion w bok ze sztangielakmi naprzemianstronne unosszenie ramion w przod ze sztangielkami 3.unosze

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-05 17:00:48 Liczba szacunów: 0