SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • ILE BRALIŚCIE NA KLATĘ W WIEKU 15,16 LAT

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    w wieku 14 lat miałem problemy ze zrobieniem jednej pompki

    Odpowiedzi: 403 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-01-02 16:17:26 Liczba szacunów: 0
  • Powrót do podstaw. FBW, tylko złożone ćwiczenia.

    Post
    Trening dla początkujących

    To trzeba było dopisać że pompki na poręczach mają za zadanie angażować głównie triceps . W planie B bardziej bym się przychylał do tego aby dać zamiast podciągania uginanie ze sztangą . Poza tym wszystko wydaje się być w miare ok , no jeszcze te wykroki tak kiepsko mi się widzi , tutaj znowu bym się bardziej skłaniał do przysiadów .

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3460 Data: 2012-06-25 15:03:09 Liczba szacunów: 0
  • Upadek mięśniowy - początkujący

    Post
    Trening dla początkujących

    może się do zmieni :-) Jeśli chodzi o kręgosłup, dolegliwości pojawiają się po ćwiczeniach w których, tak mi się wydaje, że występuje duże obciążenie odcinka piersiowego tj. pompki i podciąganie, dlatego staram się ich unikać. Pompek nie ma w planie a podciąganie planuję na początek wykonywać na platformie. Przy okazji zastanawiam się, czy może po

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 172 Data: 2019-02-06 13:16:32 Liczba szacunów: 0
  • plan na rzeźbę do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    FBW 15-10-5 3x w tygodniu A Nogi:Przysiady z sztangą na barkach 3 x 12-15 Plecy: Podciąganie na drążku szerokim nachwytem / Ściąganie drążka wyciągu górnego szeroki nachwyt 3 x 12-15 Klatka:Wyciskanie Sztangi ławka poziom 3 x 12-15 Barki:Wyciskanie sztangi zza karku 3 x 12-15 Triceps:Pompki odwrotne 2 x 12-15 Biceps:Uginanie ramion z sztangą stojąc

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 649 Data: 2011-03-29 15:19:25 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    powt. SR Przysiad 5x4 - 60%, 70%, 80%, 80% Wyciskanie w skosie lub na stojąco 5x4 - 70%, 80%, 90%, 100% Martwy Ciąg 5x4 - 70%, 80%, 90%, 100% Dodatki - podciąganie na drążku, pompki na poręczach - 6-8 w trzech seriach* PT Przysiad 5x4, 3x1, 8x1 - 60%, 70%, 80%, 90%, 102.5% , 80% Wyciskanie 5x4, 3x1, 8x1 - 60%, 70%, 80%, 90%, 102.5% , 80% Wiosłowani

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1111 Data: 2011-07-05 12:50:24 Liczba szacunów: 0
  • Trening do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    iskanie w staniu zza klatki(sztanga) 4x 12,10,8,6 2. wiosłowanie 3x 12,10,8 3. wyciskanie na lawce skos(sztanga) 4x 12,10,8,6 4. Podciąganie sztangi do brody 4x 12,10,10,8 5. pompki na ławkach poziomych z obciążeniem na udach 4x 12,10,8,8 6. styl młotkowy (sztangielki) 4x 12,10,8,8 B.2 1. martwy ciag 3x 12,10,8 2. prostowanie nóg w siadzie 3x 20,15

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1450 Data: 2009-04-27 21:46:54 Liczba szacunów: 0
  • Trening do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    podciąganie na drążku o niebo lepsze a daj na triceps pompki na poręczach

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1450 Data: 2009-05-05 18:49:00 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    IADZIE: (3 serie 10-8-6) wywal -WYCISKANIE "FRANCUSKIE" SZTANGI W LEŻENIU: (3 serie 10-8-6) -PROSTOWNIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W OPADZIE TUŁOWIA: (3 serie 10-8-6) pompki na poręczach albo w podporze tyłem Piątek: Nogi i ramiona -.PRZYSIADY NA SUWNICY SKOŚNEJ(HACK-MASZYNIE): (4 serie 10-8-6-6) przysiady ze sztangą bez maszyny -PROSTOWNI

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 579 Data: 2008-12-30 20:34:14 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    ANIE "FRANCUSKIE" SZTANGI W LEŻENIU: (3 serie 10-8-6) -PROSTOWNIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W OPADZIE TUŁOWIA: (3 serie 10-8-6) daj wyciskanie francuskie leżac 4s i pompki w podporze tylem 4s Piątek: Nogi i ramiona -.PRZYSIADY NA SUWNICY SKOŚNEJ(HACK-MASZYNIE): (4 serie 10-8-6-6) -PROSTOWNIE NÓG W SIADZIE: (4 serie 10-8-6-6) -WYPYCHANI

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 579 Data: 2008-12-30 20:38:36 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok to zmienilem na coś takiego: poniedzialek: plecy i biceps -PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU SZEROKIM UCHWYTEM (NACHWYT)(4 serie po 6-7 powtorzen) -DZIEN DOBRY(4 serie 10-8-6-6) -PODCIĄGANIE SZTANGIELKI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE): (4 serie 10-8-6-6) -Martwy ciag (4 serie 10-8-6-4) -UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC PODCHWYTEM:(3 serie 10-8-6) -UGINANIE RAMI

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 579 Data: 2008-12-30 21:07:03 Liczba szacunów: 0
  • split, 4x tygodniowo.

    Post
    Trening dla początkujących

    płasko 3s 12-8-6 wyciskanie hantlami skos 3s 12-8-6 rozpiętki z linkami wyciągu 3s 12-8-6 wyciskanie sztangi z klatki 3s 12-8-6 unoszenie sztangielek bokiem w gorę 3s 12-10-8 pompki na poręczach 3s wyciskanie francuskie sztangi leżąc 2s B1: nogi, plecy, bicepsy (lekko). przysiad wykroczny 3s 12-10-8 uginanie nóg leząc 3s 12-10-8 wspięcia na palce

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1198 Data: 2010-04-04 22:52:36 Liczba szacunów: 0
  • Początkujący jak zwykle prosi o ocenę planu;)

    Post
    Trening dla początkujących

    Krzyżowanie linek to izolacja-ćwiczenie plastyczne. Od budowania masy są wszelkie wolnociężarowe wyciskania czy pompki.Więc szlifuj technikę. bo na razie jakby stoi, a brzuch spada;) Najprawdopodobniej tracisz tłuszcz i budujesz mięśnie jednocześnie. Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2013-01-29 19:41:38

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 854 Data: 2013-01-29 19:41:19 Liczba szacunów: 0
  • FBW A/B do sprawdzenia

    Post
    Trening w domu

    NOGI/PLECY/KLATA - to będzie zmienne. Raz zacznę od pleców, raz od klaty, raz od nóg.. tak przynajmniej planowałem. Zrobię jak piszesz, bo co mi tam zależy :) klata-barki-tric-bic-brzuch - nie za dużo pod rząd? Może działanie synergiczne się opłaci - tric dostanie stopniowo w tych ćwiczeniach i faktycznie - mogłyby wystarczyć 2 serie, żeby go dobi

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 1727 Data: 2012-07-18 22:09:39 Liczba szacunów: 0
  • FBW A/B do sprawdzenia

    Post
    Trening w domu

    osło sztangą/kettlem/drążek =4serie KLATA wyciskanie sztangi/sztangielek(kettli) =4serie BARKI wyciskanie sztangi/kettli/podciąganie sztangi =3serie TRICPESY wyciskanie wąsko/pompki wąsko =2-3serie BICEPSY uginania ze sztangą prostą/łamaną/sztangielkami =3serie + BRZUCH - kółko z kolan =3serie - wznosy nóg/kolan w zwisie na drążku =3serie + EWENTUA

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 1727 Data: 2012-07-20 20:12:53 Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW do sprawdzenia/ początek

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeszce jedno mam pytanie...czy kolejność ćwiczeń jest dobra ?? A Nogi: Przysiady ze sztanga na barkach 3s ( 12/10/8) Plecy: Wiosłowanie sztanga 3s (10/8/6) Klatka: Wyciskanie sztangi na skosie 2s (12/10) Barki: wyciskanie z przodu 3s (10/8) Biceps: Uginanie ramion ze sztanga 2s(modlitewnik) (8/6) Triceps: Wyciskanie sztangi wąsko 2s (6/6) B Nogi:

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 952 Data: 2011-02-22 16:58:02 Liczba szacunów: 0
  • plan treningowy

    Post
    Trening w domu

    Taki duży chłop jak ty powinien się wstydzić, że wyciska 12 kg sztangielki. Przerzuć się chłopie na pompki jeśli chcesz mieć jakieś efekty/pozytywne zmiany w swoim wyglądzie.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 706 Data: 2008-08-30 22:07:09 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy dla początkującego do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    iskanie lepiej w staniu, mniejszy ucisk w kregoslupie 5.Wyciskanie "francuskie" jednorącz sztangielki w siadzie 3x8-12 (triceps) - tutaj lepiej daj jakies ciezkie zlozone np. pompki na poreczach 6.Uginanie ramion z hantlami/sztangą 2x8-12 (ramiona) -moze byc, choc lepiej drazek podchwyt 7.Uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie 2x8-12 (przedramio

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1145 Data: 2011-12-10 17:59:08 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy dla początkującego do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    PEMY- dwa ćwiczenia na plecy na jednym treningu to trochę dużo(wiosłowanie i na prostowniki) , jeśli chodzi o pompki na poręczach to jest ćwiczenie na klatkę też(zależy jak ręce prowadzisz)-opisz dokładnie jakbyś umiał żeby robił na triceps(ze mnie kiepski polonista), jeśli chodzi o drążek to nie ważne jakim chwytem i tak bardziej pracują plecy niż

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1145 Data: 2011-12-10 21:54:45 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy dla początkującego do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    .. Szukałem tego ale nie moge tego znaleźć nigdzie.. 5.Wyciskanie "francuskie" jednorącz sztangielki w siadzie 3x8-12 (triceps) - tutaj lepiej daj jakies ciezkie zlozone np. pompki na poreczach - zostawiłem to wyciskanie francuskie bo nie mam gdzie robić tych pompek na poręczach 6.Uginanie ramion z hantlami/sztangą 2x8-12 (ramiona) -moze byc, cho

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1145 Data: 2011-12-13 22:02:58 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy dla początkującego do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    znosy z opadu 3.wyciskanie na plaskiej/skos 4. wioslowanie 5.wyciskanie z klatki(zolnierskie) 6. drazek nachwyt teraz kwestia lap: na biceps uginanie ze sztanga 2s na triceps pompki na poreczach 2s w jednym dniu robisz triceps, w nastepnym biceps i tak na zmiane brzuch z lydkami tak samo co do seri w podstawowych cwiczeniach 1- rozgrzewka 1 zasadni

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1145 Data: 2011-12-14 11:32:03 Liczba szacunów: 0