SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Przesta - Droga po mase z 72,5kg do 82 :)

    Post
    Trening dla początkujących

    Oj ludzie dzisiejszy trening zapisuje do najbardziej udanych w pewnym momencie koszulka mi lekko zjechała z kaptura i chciałem ja poprawić ale nie moglem dosięgnąć kapturów . to był trening pleców ale biceps był tak spompowany ze masakra , normalnie aż się przestraszyłem :D myślę ze to ten moment kiedy kreatyna działa najmocniej teraz stad takie p

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2832 Data: 2010-09-16 20:05:12 Liczba szacunów: 0
  • Trening na siłce + trening obwodowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    że dokładam jedno powtórzenie...) 5. Hantle biceps(12,5kg na czas podnoszę przez 3minuty co trening dokładam 5 sekund aż dojdzie do 4minut i wtedy zwiększam ciężar) 6.Robiłem pompki bez obciążenia co trening dokładałem 1serie po 10 powtórzeń. Wyszło tak że dobiłem do 30serii po 10 powtórzeń(x). Teraz chciałbym robić tak: Pompki ale tylko 3 serie po

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1855 Data: 2012-10-05 23:54:39 Liczba szacunów: 0
  • Plan do poprawy

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    triceps Poniedziałek Wyciskanie na skosie w gore sztanga:12,10,8,6,6 wyciskanie hantli na lawce poziomej 10,10,8,8 rozpietki na lawce skosnej w dol 15,12,12,10 na sam koniec pompki na poreczach(dipsy)3 serie po max powtorzen Triceps francuskie wyciskanie 12,10,8,6, francuzy jednoracz 12,10,8 pompki tylem max PLECY +biceps SRODA Martwy ciag 12,

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 1836 Data: 2012-09-20 14:37:07 Liczba szacunów: 0
  • domowe FBW

    Post
    Trening w domu

    Podbijam temat bo chyba zacznę wykonywać plan który mi poleciłeś. Czym mógłbym zastąpić pompki na poręczach? Mogą być pompki z nogami wyżej?

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1764 Data: 2011-04-03 13:40:28 Liczba szacunów: 0
  • domowe FBW

    Post
    Trening w domu

    Pompki na poręczach są na triceps i dół klatki (zależy od ułożenia ciała), a pompki z nogami wyżej głównie triceps,góra klatki i barki.Średni pomysł. Zmieniony przez - SutSon w dniu 2011-04-03 13:43:42

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1764 Data: 2011-04-03 13:43:23 Liczba szacunów: 0
  • domowe FBW

    Post
    Trening w domu

    Kuzwa Cokta nie zdazylem poprawic bledow w poscie :) Pompki z nogami wyzej sa cool :) Jeszcze jedno: w ogole pompki to podstawa w rozwoju "okablowania" czyli uklady nerwowego klatki piersiowej pozwalajace osiagac postepy w cwiczeniu z ciezarami. Sprowadza sie to do tego ze jak zatrzyma sie postep np. w wyciskaniu to trzeba popompowac par

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1764 Data: 2011-04-03 22:30:45 Liczba szacunów: 0
  • Trening przygotowujący do wojska

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    k 30 pompek 10 podciągnięć 30 brzuszków 30 przysiadów wtorek Wykonuje 5 rund na czas • 10 podciągnięć • 20 pompek • 30 przysiadów z masą ciała • sprint na 400 metrów • 10 burpees środa czas 15 min przysiady z obciążeniem 25 pompki 30 podciągnięcia 10 30 brzuszków Czwartek 5 rund po 6 min. • 10 burpees pompki 30 • 10 podciągnięć • 30 brzuszków

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2424 Data: 2014-01-30 22:58:04 Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    siemka jak masz dostęp do siłowni to było by to fajnym rozwiazaniem i wtedy cos podobnym planem mógłbys trennowac: Zestaw A Przysiady tylne 5x6/8p Wiosłowanie 5x6/8p Wyciskanie sztangi leżąc 5x6/8p Military press 5x6/8p Wyciskanie wąsko z flarowaniem łokci na boki 5x10/12p Uginanie stojąc z prostą sztangą 5x10/12p Zestaw B Przysiady przedni

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1158 Data: 2016-03-25 10:57:21 Liczba szacunów: 0
  • Na co to wejdzie ?

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Więc w sumie pompki są bezsensu? bo na co komu akurat wytrzymałość trica i klaty? to dlaczego w wojsku tak robią pompki? albo na KK ?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1172 Data: 2010-11-05 22:05:38 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu - 7dni

    Post
    Trening dla początkujących

    ciskanie sztangi nad głowę 12/12/12 7.scyzoryki do jednej nogi 2x max 8.spinania T z zatrzymaniem 2x max czwartek - wcześniej sala gimnastyczna, teraz drążek i cegły w domu 1.pompki dynamiczne z wybiciem 12/12/12 2.pompki głębokie z zatrzymaniem 10/10 3.podciągnie nachwytem 3x max 4.podciągnie podchwytem 2x max 5.powolne opusty po naskoku do karku

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1192 Data: 2012-06-30 11:40:36 Liczba szacunów: 0
  • Masa z firmą Hi-Tec -RYWALIZACJA SZTYWNY91

    Post
    Po 35 roku życia

    hwytem "5" x 12p/"6" x 12p/"7" x 12(nast. razem 3 x "7") 2b. uginanie sztangi stojąc szeroki chwyt 28kg x 12p/28kg x 12p/28kg x 11p(nast. razem gryf olimpijski 3 x 25kg) 3a. pompki w podporze cc x 15p/cc x 15p/20kg x 15p(nast. razem 3 x 20kg) 3b. modlitewnik wąsko 17kg x 15p/17kg x 15p/17kg x 15p (ok) 4a.przedramiona podchwyt 17kg x 25/17kg x

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 9504 Data: 2013-11-14 20:23:00 Liczba szacunów: 0
  • Masa z firmą Hi-Tec -RYWALIZACJA SZTYWNY91

    Post
    Po 35 roku życia

    12p x 8/12p x 8/11p x 8(śmieszny ciężar, ale było naprawdę ciężko :-), nast. razem 8/8/8/10) 7.podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 4 serie x 12p x 31kg(nast. razem + 2,5kg) 8.pompki na poręczach 3 x max +5 minut rozciągania +16 minut bieżni (szybki marsz 7km/h) Na początku rozgrzewki czułem lekki ból w okolicach "środka" ramienia. Teraz lewa ręka

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 9504 Data: 2013-11-17 21:07:52 Liczba szacunów: 0
  • Masa z firmą Hi-Tec -RYWALIZACJA SZTYWNY91

    Post
    Po 35 roku życia

    ciąganie sztangi wzdłuż tułowia 4 serie x 12p x 31-33kg, potem samą trzydziestką z 8 serii z kolega do upadku tzn. raz on podciągał, a raz ja, nast. razem regresy spróbuje. 8.pompki na poręczach 3 x max +5 minut rozciągania +15 minut bieżni (szybki marsz 7km/h) Na początek zrobiłem rotacje zewnętrzną 3 serie małym ciężarem i bólu barku nie było zup

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 9504 Data: 2013-11-24 19:15:20 Liczba szacunów: 0
  • Masa z firmą Hi-Tec -RYWALIZACJA SZTYWNY91

    Post
    Po 35 roku życia

    29.11.2013 Dzień 19/tydzień 3 TRENING: Od razu po wstaniu poszedłem robić pompki i wyszła z tego tabata po 19-7 powtórzeń. Potem przez godzinę siedziałem w piwnicy i uczyłem się robić sprężynkę, po osiemdziesiątym którymś razie zaczęło mi wychodzić. No i późnym wieczorem jakieś tańce. DIETA śniadanie: http://iv.pl/images/37260186197819315581.jpg p

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 9504 Data: 2013-11-30 10:42:15 Liczba szacunów: 0
  • Masa z firmą Hi-Tec -RYWALIZACJA SZTYWNY91

    Post
    Po 35 roku życia

    1kg) 5.unoszenie hantli bokiem 15-5kg x 15-25p (+1kg) 6.arnoldki 15-8kg x 12-20p (+1kg) 7.podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 35kg x 12-4p x ok.10 serii (raz ja, raz kolega) 8.pompki na poręczach 4 x max +7 minut rozciągania +15 minut bieżni Trening dobry, ale lewa ręka odstaje DIETA http://iv.pl/images/89689329848218633617.png śniadanie: http://iv.

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 9504 Data: 2013-12-08 20:16:44 Liczba szacunów: 0
  • Masa z firmą Hi-Tec -RYWALIZACJA SZTYWNY91

    Post
    Po 35 roku życia

    2kg x 14 (+2kg) 2a. wyc. górny nachwytem "13" x 12p/"11" x 12p/"9" x 15(nast. razem 14/12/10) 2b. uginanie sztangi stojąc szeroki chwyt 35kg x 10/30kg x 10/25kg x 14 (ok) 3a. pompki w podporze 50/40/30/ x 20-15p(+10kg) 3b. modlitewnik jednorącz 12kg x 10/10kg x 15/8kg x 20 (+2kg) 4.unoszenie nóg 4 x 25 5.allachy "10"-"13" x 15-25p x 4 s 6.maszyna n

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 9504 Data: 2013-12-12 23:07:05 Liczba szacunów: 0
  • Masa z firmą Hi-Tec -RYWALIZACJA SZTYWNY91

    Post
    Po 35 roku życia

    unoszenie hantli bokiem 16-8kg x 13-18p (+1kg) 6.arnoldki 16kg x 12/14kg x 6/12kg x 9/10kg x 10/8kg x 15 (+1kg) 7.unoszenie bokiem brama 6kg x 12-10p x 7 serii, bez przerwy 8.pompki na poręczach 3 x max +5 minut rozciągania +15 minut bieżni Siła jakby do przodu, jednak lewa ręka odstaje i lewy łokieć pobolewa, przez co technika leży głównie w rozpi

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 9504 Data: 2013-12-15 22:06:07 Liczba szacunów: 0
  • Masa z firmą Hi-Tec -RYWALIZACJA SZTYWNY91

    Post
    Po 35 roku życia

    x 10/15kg x 10/12kg x 14 2a. wyc. górny nachwytem "14" x 10p/"12" x 10p/"10" x 12/8 x 15 2b. uginanie sztangi stojąc szeroki chwyt 37kg x 8/32kg x 10/27kg x 10 /22 x 12 3a. pompki w podporze 60/50/40/30/ x 13-17 3b. modlitewnik jednorącz 14 x 8/12kg x 10/10kg x 12/8kg x 15 4.unoszenie nóg 4 x 25 + przedramiona nachwyt i podchwyt +5 minut rozciąg

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 9504 Data: 2013-12-18 23:45:12 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu do oceny.

    Post
    Trening w domu

    I predramie jeszcze na koniec.. A co do serii- rob to obwodami - seriami, czyli ze 1 seria wszystkich cwiczen to jeden obwod, gdy zrobisz wszystkie cwiczenia po kolei robisz przerwe i zabierasz sie do drugiego obwodu.Na poczatku zacznij od 2 obwodow, po tygodniu zwieksz do 3, nastepnie po 2 tyg albo 1 tygodniu do 4 potem do 5 i potem zwiekszaj ilos

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1210 Data: 2009-06-08 15:25:00 Liczba szacunów: 0
  • Pompki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Obecnie jestem w stanie zrobić max 19- 20 pompek zwykłych na podłodze(bez obciążenia). Bica też moge ćwiczyć ale głównie chodzi mi o klate. Może robić pompki 2 razy dzienie, rano i wieczorem a w południe bica? Mam niestety tylko jedną hantelkę 4kg ale to chyba nie przeszkadza(raz jedną ręką macham a raz drugą). Mam więc do ciebie KOZAKS wielką proś

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 4140 Data: 2007-07-05 22:29:44 Liczba szacunów: 0