SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • ocenicie mojego kolege!!!!!!!!!!!

    Post
    Galeria Zdjęć

    Nie wiem jak wysoki jest twój kolega ale na oko widać 10kg niedowagi. Może garnier/pompki/garnier a za dwa lata wrzuć nam zaktualizowaną fotkę. A może zabawisz się w KUMA i zeswatasz go z ponetną kuchareczką wówczas proponuję danie dnia/pompki/danie dnia

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 5522 Data: 2003-05-14 10:17:26 Liczba szacunów: 0
  • Czy w domu też dam rade...(?)

    Post
    Trening w domu

    Widzę, że miałeś spora przerwę, więc zasadniczo powinieneś zacząć od ACT w podwieszonych, lub polecam plan Mawashiego, który zmodyfikował pod moje potrzeby: Przykład planu treningowego i gradacja intensywności: - trucht w miejscu 5 min - rozgrzewka wszystkich stawów 5 min - lekkie rozciąganie dynamiczne wszystkich mięśni 1)Napinanie m. brzucha leżą

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 617 Data: 2009-01-19 11:36:18 Liczba szacunów: 0
  • (L ) bziubzius /trening, rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    go do klatyki nachwytem 9. Wyprosty tułowia 10.Skrety tyłowia na twisterze 11. spinanie brzucha na maszynie 12. Przywodzenie nóg na maszynie. 13. Odwrotnie do powyzszego. 14. pompki. 15. brzuszki na piłce. 20 min kardio micha sniadanie tran 4 lyzki owsianych 3 plasterki jablka 2 plastry twarogu ( jakies 70g) 50 mln maslnaki 1 lyzka wiesniaka 2 wlos

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-11-27 12:31:55 Liczba szacunów: 0
  • (L ) bziubzius /trening, rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    gi raz jedno cięzej 9. Wyprosty tułowia raz bez ociazenie, drugi 3 kg 10.Skrety tyłowia na twisterze raz bez, raz polozone bylo na twistrze 10 albo 15 kg 11. spinanie brzucha na maszynie nie jestem pewna około 35-40 kg 12. Przywodzenie nóg na maszynie. około 40-48 kg 13. Odwrotnie do powyzszego. około 40-48 kg 14. pompki. 15. brzuszki na piłce.

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-11-28 08:51:59 Liczba szacunów: 0
  • (L ) bziubzius /trening, rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    bo na biezni trening interwalowy jest triudny do wykonania, jak juz to te interwaly powinny byc dluzsze, jak chcesz krotsze to rob na rowerku lub orbiterku. robisz pompki z obciazeniem a nie jestes w stanie wyciskania zrobic 5kg sztangielkami?

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-28 15:58:47 Liczba szacunów: 0
  • (L ) bziubzius /trening, rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    jesli chodzi o gorna czesc ciala to bedzie jutro masakra cos czuje, bo sie zebralo z dzis i z wczoraj na dolne czesci musze wieksze obiazenie na nastepnym treningu dowalic Walcz już i tak masz +10 respektu za pompki

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-29 15:13:12 Liczba szacunów: 0
  • (L ) bziubzius /trening, rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    bocze 2. przysiady 4x12 3. wypady 3x5 na noge 4. przysiad z wyskokiem bez obciazenia 2x max aero ok 20-30min Dzien 2. 1. wyciaknie sztangielek na lawce skosnej 3x20 2. pompki 2x10 (wersja jaka dajesz rade) obowd tym samym ciezarem wszystkie cwiczenia dobierasz ciezar do pierwszego cwiczenia, siedzac sobie na laweczce 3a wznosy bokiem 3x5

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-13 16:58:08 Liczba szacunów: 0
  • (L ) bziubzius /trening, rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    prostownieki si eczuje przy MC one mocno pracuja wyciskasz stojac 10x25kg? a pompki klasyczne?

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-27 16:24:26 Liczba szacunów: 0
  • (L ) bziubzius /trening, rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    tope, wiem ze tak powinno byc ale mi ucieka, jak mi pomagal to tak robilam i bylo o wiele trudniej C2zginanie nog na maszynie 3*10 20kg/30kg/30kg ( ta sama waga, ale napiecie linki zmienilam) D pompki max 25 pompek ( ale chyba liczy sie 20, bo podparlam sie na chwile kolanem) HIM, HAM po 1 raz biezia - 20 min troszke ponad 8km/h 5 min rozciaganie

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-01 13:39:31 Liczba szacunów: 0
  • (L ) bziubzius /trening, rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    g/32,5kg C1. wykroki ze sztanga 8* 18kg - rozgrzewka 3*8 23kg/28kg/33kg i tu przy 33 kg myslalam ze mnie wcisnie ta sztanga w podloge C2.zginanie nog 8*20kg/7*30kg/8*30kg D. pompki - 21 * pompka klasyczna HIM i HAM po 1 raz - i tu juz braklo mi sily do wykonania rowerek - 2 min aero - 12 razy 30 sek szybko/15 wolno , 3 min aero i.... zimny pryszni

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-08 17:29:34 Liczba szacunów: 0
  • (L ) bziubzius /trening, rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    ojac 8*18kg/8*20,5kg/5*23kg b2. sciaganie drazka wyciagu gornego do klatki 8*15kg/8*20kg/8*25kg C1.wykroki 8*18kg 8*28kg/8*33kg/8*33kg C2. zgiecia nog 8*20kg/8*30kg/8*40kg D. pompki - 20 * pompka klasyczna HIM i HAM, rozciaganie lekkie rowerek : 2 min aero, 15 razy 30 sek szybko/15sek wolno, 2 min aero i chyba przytylam troche.....jutro mierzenie Z

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-19 08:45:44 Liczba szacunów: 0
  • (L ) bziubzius /trening, rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    rozgrzewka 8*40kg/8*45kg/4*50kg b1. wyciskanie stojac 8*18kg/8*20,5kg/5*23kg b2. sciaganie drazka wyciagu gornego do klatki 8*20kg/8*25kg/6*30kg c1. wykroki 8*28kg 8*33kg/8*38kg/6*40,5kg c2.zginanie nog 8*10kg 8*20kg/8*30kg/8*40kg d. pompki * 21 him i ham po 1 raz rowerek: 2 min aero, 16 razy : 30 sek szybko, 15 wolno, 6 min aero - lacznie 20 min

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-27 13:38:20 Liczba szacunów: 0
  • (L ) bziubzius /trening, rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    jedna kropla ma 590 j czyli okolo 1670 j uginanie 40 ciezko idzie, ale duzo zalezy od tego jak maszyna jest ustawiona.... jakby byl naciag na maksa to 40 kg bym nie dala rady.... w kazdym razie narazie :P hyhyhy :D pompki mi sie po karate zostaly :P no ale wiadomo i tak moznaby jeszcze je poprawic.....

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-27 16:12:38 Liczba szacunów: 0
  • (L ) bziubzius /trening, rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    Interwaly 15min Dzien2. tydzien1. 1. Overhead press 4x5 Odpoczynek + 5x obowod 5x snach 5x swing 10x burpee Odpoczynek + 3x obwod 400m bieg 30x wypady chodzone 10x pompki 5 x podciagniec odwrotnych (inwer rows) + 3x 10 russian Twist na skosnej (na strone) Dzien2, Tydzien2 Obwod ze sztanga, bez opuszczania pomiedzy cwiczeniami x 5, 90sek

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-21 13:55:44 Liczba szacunów: 0
  • (L ) bziubzius /trening, rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    zyjazniam :P Odpoczynek + 3x obwod 400m bieg 30x wypady chodzone wypady chodzone, to sa inne niz robilam do tej pory?? w owodzie z obiazeniem mam robic? z hantelkami? 10x pompki 5 x podciagniec odwrotnych (inwer rows) tutaj rozumiem,ze moge wykorzystac sztange i stojak i tak jakbby pomki do gory nogami... mi przynajmniej troche to tak wyglada

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-23 21:44:37 Liczba szacunów: 0
  • (L ) bziubzius /trening, rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    g odpoczynek obwod nr 1 - 5 razy 5*snach - 13kg 5*swing - 6kg 10*burpee odpoczynek obwod nr 2 - 3 razy wioslarz - 400 m 1.48 min/ 1.55min / 2.03 min wypady chodzone - 30*18kg pompki * 10 podciagniecia odwrotne*5 krotki odpoczynek plus russian twist na skosnej 3 * po 10 na strone - z talerzem 5 kg w obwodzie nr 1 od 3 ownodu przy burpee myslalam, ze

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-25 12:42:25 Liczba szacunów: 0
  • (L ) bziubzius /trening, rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    miska na dzis, dzien sredni kawa, zielona herbata, wit d, kastagnus, omega 3, mniszek trening - obwod konkursowy 30 min max ilosc obwodow 10* sumo DL HO pull 9* pompki 8*swing 7*sit up 6* burpee uzywalam sztangielki 8kg ( teraz jak patrze ile wzielas terco to mysle , ze moglam chociaz z 10kg sprobowac) obwodow zrobilam 9 pelnych i prawie pol najtro

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-07 18:04:33 Liczba szacunów: 0
  • (L ) bziubzius /trening, rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    bziubziuś ja 16 obwodów ale tylko pierwsze cztery były normalne pompki, potem były 4 normalne+5 damskich przez 4 obwody a reszta już damskie:( ale wolałam damskie i trzymać tempo tak żeby nie móc złapać tchu bo jak bym robiła męskie to by mi z tego nie wyszła wytrzymałościówka bo tempo by spadło do żółwiego co do przysiadów, obejrzałam chyba z 10

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-08 14:40:05 Liczba szacunów: 0
  • Poprawki planu

    Post
    Trening w domu

    inna nazwa tego ćwiczenia to pompki niesymetryczne. W jakimś stopniu też przygotują pod pompki na jednej ręce a plany które podałeś potem(tj trening/wolne/trening/wolne itd lub push pull będą dobre) z tym że jeśli by to miał być np push/pull to trzeba by go było ułożyć. ćwiczysz z masą własną czy jakiegokolwiek obciążenia używasz?

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1118 Data: 2018-05-25 15:47:32 Liczba szacunów: 1
  • Pytanie dotyczące planu treningowego.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ą” NADGARSTKA) 4 serie stojąc - uginamy przedramiona ze sztangą trzymaną w wąskim uchwycie (podchwyt) 4serie Triceps: PROSTOWNIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W OPADZIE TUŁOWIA 4 serie pompki w wąskim rozłożeniu dłoni 4 serie czw. ud -przysiady 4 -prostowanie nóg siedząc 4 dwugł. ud -ugnianie nóg leżac 4 łydki -wspięcia na palce stojąc 4

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 690 Data: 2008-06-22 14:06:14 Liczba szacunów: 0