SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • azalianna_DT_6m/str.31

    Post
    Ladies SFD

    ranat, śliwki, biszkopty kawa x3, herbata czarna, woda vit PP 100mg Trening B. A. Martwy ciąg 15x18kg, 15x28kg B1. Wyciskanie sztangi stojąc 15x10kg, 15x10kg B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem 15x26kg, 15x25kg C1. wypady wykroki 2x15x8kg C2. uginanie nóg leząc 15x25kg, 15x25kg D. pompki 1 20' marsz (5,5km/h; 9,5%)

    Odpowiedzi: 334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-29 22:36:57 Liczba szacunów: 0
  • azalianna_DT_6m/str.31

    Post
    Ladies SFD

    Azalianna, a próbowałaś te pompki na podwyższeniu?

    Odpowiedzi: 334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-30 10:17:33 Liczba szacunów: 0
  • azalianna_DT_6m/str.31

    Post
    Ladies SFD

    dzeniu 15x23kg, 15x23kg chciałam wziąć więcej niż te ciągłe 18kg, no i niestety 15 powtórzeń wykonane na raty C2. wznosy tułowia z opadu 15x10kg, 15x10kg D. plank 20" plan i pompki męczę prawie codziennie, jak znajduję czas. Szczerze mówiąc nie liczę ile trzymam, bo robię to kilka razy. Nie wiem powtórzeń robić? Zmieniony przez - azalianna w dniu

    Odpowiedzi: 334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-31 10:06:33 Liczba szacunów: 0
  • azalianna_DT_6m/str.31

    Post
    Ladies SFD

    się zjeść jakieś "coś" (ostatnio były jakieś bez cukrowe wafle, biszkopty, hm likier też wpadł, jakaś pszenna buła wpadnie, czy biały chleb) Biorę się za trening. Przysiad i martwy ciąg już robię, tak jak planowałam. Niestety pompki są moją piętą Achillesową (zapewne mam ich kilka egh kilkanaście). Podciąganie na drążku woła o pomstę do Nieba ;)

    Odpowiedzi: 334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-31 21:15:50 Liczba szacunów: 0
  • azalianna_DT_6m/str.31

    Post
    Ladies SFD

    Asieksx, widzę, że Ty już jesteś na wyższych ciężarach. Trening jest spoko, tylko pompki mi nie wychodzą. A co do jedzenia, to obecnie nie mam możliwości poświęcenie temu większej uwagi, dlatego, też przestałam liczyć. Obiady gotuję na kilka dni (przynajmniej dla siebie, bo nie zmuszam rodziny do mojego jedzenia). Jem to co lubię. No może poza twar

    Odpowiedzi: 334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-05 10:54:36 Liczba szacunów: 0
  • azalianna_DT_6m/str.31

    Post
    Ladies SFD

    klatki szeroko z nachwytem 12x32kg, 12x27kg, 8x27kg drążek zajęty, więc ćwiczenie na koniec po kardio C1. wypady wykroki 4x10x12kg C2. uginanie nóg leząc 12x25kg, 12x25kg D. pompki 3 - wymęczone kardio marszobieg (5,5/10,0-13,0 km/h) Co do diety, to się zastanawiam, czy nie za dużo mięcha jest w mojej diecie, a co za tym idzie białka. Sztangista z

    Odpowiedzi: 334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-12 12:45:34 Liczba szacunów: 0
  • azalianna_DT_6m/str.31

    Post
    Ladies SFD

    B1. Wyciskanie sztangi stojąc 12x12,5kg, 12x12,5kg, 12x12,5kg B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem 12x32kg, 12x27kg, 12x27kg C1. wypady suwnica 3x15x105kg C2. uginanie nóg leząc 12x25kg, 12x25kg, 12x25kg D. pompki 3 - wymęczone bonus wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 3x8x10kg kardio marszobieg 25' (5,5/10,0-13,0 km/h)

    Odpowiedzi: 334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-21 22:12:50 Liczba szacunów: 0
  • azalianna_DT_6m/str.31

    Post
    Ladies SFD

    tojąc 12x12,5kg, 10x15kg, 9x15kg, 8x15kg B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem 12x27kg, 12x27kg, 12x27kg C1. wypady odwodziciele i przywodziciele 3x12x39kg wspięcie 3x12x45kg C2. uginanie nóg leząc i prostowanie (po 3s) 12x27kg, 12x27kg, 12x27kg D. pompki 3 kardio - brak Zmieniony przez - azalianna w dniu 2014-11-26 22:43:08

    Odpowiedzi: 334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-26 22:39:46 Liczba szacunów: 0
  • azalianna_DT_6m/str.31

    Post
    Ladies SFD

    zem nie sprawdziłam masy gryfu, a są 15-20kg B1. Wyciskanie sztangi stojąc 10x15kg, 10x15kg, 9x15kg, B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem 10x28kg, 10x29kg, 10x29kg, 8x32kg C1. wypady suwnica 3x20x45kg (+105kg) C2. uginanie nóg leząc i prostowanie (po 3s) 10x28kg, 10x28kg, 10x28kg D. pompki 3 kardio - marszobieg 20'

    Odpowiedzi: 334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-06 14:07:06 Liczba szacunów: 0
  • azalianna_DT_6m/str.31

    Post
    Ladies SFD

    nanie przedramion (biceps) 20x5kg 20x5 16x6kg uginanie na wyciągu (triceps) 12x5,7kg 10x5,7kg 8x7,4kg przysiad bułgarski (na nogę) 10x6kg 10x7kg 8x8kg ściąganie drążka do klatki 12x29kg 10x32kg 4x34kg 4x34kg wiosłowanie w siadzie na maszynie 12x40kg 10x45kg 8x45kg pompki 1,1,1 PPW podciąganie 1 z lekkiego wyskoku 3 z wyskoku i opuszczanie ciężko

    Odpowiedzi: 334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-12 21:54:03 Liczba szacunów: 0
  • azalianna_DT_6m/str.31

    Post
    Ladies SFD

    8x8kg ściąganie drążka do klatki 12x29kg 10x32kg 4x34kg 3x34kg suwnica - wreszcie ktoś mi pokazał jak powinno się prawidłowo wykonywać to ćwiczenie 20x135kg 20x135kg 12x135kg pompki 10,4,4 podciąganie 2 z lekkiego wyskoku 1 z wyskoku i opuszczanie miska 32T/150W/100B 1. żytni razowy, kurczak pierś, twaróg, masło 2. jaglana, kurczak pierś, fasolka

    Odpowiedzi: 334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-14 20:32:06 Liczba szacunów: 0
  • azalianna_DT_6m/str.31

    Post
    Ladies SFD

    15.01.15 DNT w DNT postanowiłam robić rozciąganie oraz uczyć się pompek i podciągania podciąganie (z podskoku) 3, 3s, 3s pompki 9,4,4 miska ciągnę dalej redukcję, bom zatłuszczona 30T/150W/100B 1. żytni razowy, twaróg, miód, pestki dyni 2. kasza pęczak, kurczak pierś, ogórek, kapusta, marchew 3. żytni razowy, twaróg, pomidor kawa z mlekiem

    Odpowiedzi: 334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-15 12:59:52 Liczba szacunów: 0
  • azalianna_DT_6m/str.31

    Post
    Ladies SFD

    "zwykły" przysiad ze sztangą? 2a. wejście na ławkę ze sztanga lub sztangielkami (10xnogą słabszą + 10xmocniejszą) 2b. wiosłowanie sztangielka w oparciu o ławkę 3a. wypady 3b. pompki jak dajesz rade 4a. plank 3x max 4b. woodchoper 3x 10 Trening B. wszystkie ćwiczenia 3x10 1. Martwy ciąg Sumo - może być "zwykły"? 2a. wyciskanie sztangielek na ławce s

    Odpowiedzi: 334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-15 14:56:50 Liczba szacunów: 0
  • Skrzydło - Dalej walczę

    Post
    Po 35 roku życia

    01.11.2012 Trening BIL STAR 5X5 VI Push press 3x6 70%, 80%, 80% Przysiad ze sztangą tył 4x5 60%, 70%, 80%, 80% Wyciskanie z głową do gory 4x5 70%, 80%, 90%, 100% Martwy Ciąg 4x5 70%, 80%, 90%, 100% DODATEK Podciąganie na drążku szerokim uchwytem 1X4 CC 1X3 CC 1X3 CC 1X2 CC Pompki na poręczach 4x8 CC Dzisiaj jakoś poszło ale dzień do ćwiczeń nie za

    Odpowiedzi: 166 Ilość wyświetleń: 14729 Data: 2012-11-01 15:24:55 Liczba szacunów: 0
  • Skrzydło - Dalej walczę

    Post
    Po 35 roku życia

    ŚRODA 14.11.2012 Trening BIL STAR 5X5 VIII Trening lżejszy Push press 3x6 70%, 80%, 80% Przysiad ze sztangą tył 4x5 60%, 70%, 80%, 80% Wyciskanie z głową do gory 4x5 70%, 80%, 90%, 100% Martwy Ciąg 4x5 70%, 80%, 90%, 100% DODATEK Podciąganie na drążku szerokim uchwytem 1X4 CC 1X4 CC 1X4 CC 1X3 CC Pompki na poręczach 3x8 CC Wyciskanie wąskim

    Odpowiedzi: 166 Ilość wyświetleń: 14729 Data: 2012-11-14 19:02:39 Liczba szacunów: 0
  • Skrzydło - Dalej walczę

    Post
    Po 35 roku życia

    ŚRODA 21.11.2012 Trening BIL STAR 5X5 IX TYDZIEŃ Trening lżejszy Push press 3x6 70%, 80%, 80% Przysiad ze sztangą tył 4x5 60%, 70%, 80%, 80% Wyciskanie z głową do gory 4x5 70%, 80%, 90%, 100% Martwy Ciąg 4x10 70%, 70%, 70%, 70% DODATEK Podciąganie na drążku szerokim uchwytem 1X4 CC 1X4 CC 1X3 CC 1X3 CC Pompki na poręczach 3x8 CC Wyciskanie

    Odpowiedzi: 166 Ilość wyświetleń: 14729 Data: 2012-11-21 19:10:38 Liczba szacunów: 0
  • Kill Bill - siła, moc i zniszczenie!

    Post
    Po 35 roku życia

    gę taki być. To po prostu nie może się stać. Przez całe moje życie chodziło o to by być silnym i dużym. To wszystko. Miałem w dupie czy mogę skakać na skrzynię, biegać, robić pompki na poręczach czy w podporze. To mnie k***a nie obchodziło. Starałem się tylko być silniejszy i dodawać masy mięśniowej. Nie robiłem żadnego rodzaju treningu kulturystyc

    Odpowiedzi: 182 Ilość wyświetleń: 15328 Data: 2017-05-21 09:45:14 Liczba szacunów: 0
  • Giszman-filmy str.47/48-Nowe foty str.52

    Post
    Galeria Zdjęć

    CRNX nowy trening przygotował dla mnie sam mr.Bodylinelece już na nim 6 tydzień,wygląda to tak: Rozkład grup w tygodniu: 1.klatka,biceps,triceps 2.barki,dwugłowe uda, ************** 3.czworogłowe,łydki 4.plecy,triceps,biceps w ten sposób trenujesz ramiona z dużą intensywnością,raz triceps jest zmęczony po treningu klatki,raz biceps po plecach w dni

    Odpowiedzi: 597 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-12-16 12:42:31 Liczba szacunów: 0
  • Luźne rozmowy, Trec ekipa zaprasza vol.10

    Post
    Trec

    no widac ze w Twoim przypadku tez sie sprawdza: barki/klata pierwsze leca plec prawie taki jak byl, ale przod tragedia za to chyba boczki mniejsze o dziwo pompki jakies unoszenia porob, to powinno szybko sie podpompowac, bo to w duzej mierze woda/glikogen polecial i szybko wroci acha no i swiatło chukowe to tez pogarsza chyba ze specjalnie i za pa

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-09 19:18:15 Liczba szacunów: 0
  • Luźne rozmowy, Trec ekipa zaprasza vol.10

    Post
    Trec

    pon klatka+biceps klatka: pompki na poręczach 4s 10-8-8 // wyciskanie na płaskiej 4s 8-8-6-6 wyciskanie hantelek na skosie dodatnim 4s 8-8-6-6 rozpietki na skosie dodatnim 4s 12-10-8-8 // ściąganie linek w bramie 4s 10-10-10-10 biceps: uginanie ramion ze sztangą 3s 8-8-6 uginanie ramion z hantelkami z supinacją 3s 8-8-6 uginanie ramion na m

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-20 19:03:05 Liczba szacunów: 0