SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • DT bugi24 w pogoni za sylwetką - str 57

    Post
    ActivLab

    bugi wymiary: Wiek: 18 lat Wzrost: 195 cm Waga: 92,5kg Pas: 92 cm Biceps: 36 cm Udo: 57cm Klatka: 115 cm Łydka: 40 cm PLAN Poniedziałek: Barki + Biceps + Triceps Wtorek: Nogi Środa: off Czwartek: Klatka + Brzuch Piątek: Plecy + Przedramię Poniedziałek Barki + Biceps + Triceps Military press Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia Unoszenie hantelek w op

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-18 17:21:54 Liczba szacunów: 0
  • DT bugi24 w pogoni za sylwetką - str 57

    Post
    ActivLab

    Wypiska z 22.11.2013 Trening biceps i triceps Uginanie ramion ze sztangą 6p/42,5kg 8p/40kg 10p/35kg 12p/30kg Młotki siedząc na ławce skośnej 8p/12kg 8p/12kg 10p/12kg Młotki stojąc supinacja 8/14,5kg 6/14,5kg 4/14,5kg (i w ostatniej serii już załamanie) Triceps Pompki na poręczach 6p/30kg 8p/25kg 10p/20kg 12p/własny ciężar Wyciskanie francuskie 6p/4

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-23 13:30:31 Liczba szacunów: 0
  • DT bugi24 w pogoni za sylwetką - str 57

    Post
    ActivLab

    Poniedziałek Barki + Biceps + Triceps Trening: Military press: 30/32,5/35/30 kg 10 powt ( 4 serie dzisiaj zrobiłem sobie na dobitkę) Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 30/35/40 kg 10 powt Unoszenie hantelek w opadzie tułowia 5,5/5,5/5,5kg 10 powt Uginanie ramion ze sztangą łamaną 25/27,5/27,5kg 10 powt Uginanie w oparciu o kolano 8/11/11kg 10 powt

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-25 19:21:38 Liczba szacunów: 0
  • DT bugi24 w pogoni za sylwetką - str 57

    Post
    ActivLab

    ło na WL nie mogłem pokonać bariery 8powt do 6-7szło gładko a później natychmiastowy brak siły. Pompa na klatce była i sporo się utrzymywała po treningu chciałem zrobić jeszcze pompki wykonałem 3 z wielkim trudem i poszedłem do domu :) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/88916db3abf540cfb1bb8516aca78456.png Zmieniony przez - Gawlak w dniu 2013-11-26 21:46:17

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-26 21:45:26 Liczba szacunów: 0
  • DT bugi24 w pogoni za sylwetką - str 57

    Post
    ActivLab

    Poniedziałek Barki + Biceps + Triceps Military press 20kg 3 serie 16 powt Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 30kg 3 serie 16 powt Unoszenie hantelek w opadzie tułowia 5kg 3 serie 16 powt Uginanie ramion ze sztangą łamaną 20kg 3 serie 16 powt Uginanie w oparciu o kolano 5,5kg 3 serie 16 powt Uginanie na modlitewniku 15kg 2 serie 16 powt Wyciskanie w

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-02 19:23:52 Liczba szacunów: 0
  • DT bugi24 w pogoni za sylwetką - str 57

    Post
    ActivLab

    Poniedziałek Barki + Biceps + Triceps Wyciskanie sprzed głowy 30kg x4 12 powt Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 35kg x4 12 powt Unoszenie hantelek w opadzie tułowia 5,5 x4 12 powt Uginanie ramion ze sztangą łamaną 25kg x4 12powt Uginanie w oparciu o kolano 8kg x4 12 powt Uginanie na modlitewniku 20kg x2 12 powt Wyciskanie wąskim uchwytem 40kg x4 1

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-09 19:12:04 Liczba szacunów: 0
  • DT bugi24 w pogoni za sylwetką - str 57

    Post
    ActivLab

    Poniedziałek Barki + Biceps + Triceps Wyciskanie sprzed głowy 40kg 4x8 powt Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 45kg 4x8 powt Unoszenie hantelek w opadzie tułowia 8kg 4x8 powt Uginanie ramion ze sztangą łamaną 30kg 4x8 powt Uginanie w oparciu o kolano 11kg 4x8 powt Uginanie na modlitewniku ( brak) Wyciskanie wąskim uchwytem 45kg 4x8 powt Prostowanie

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-16 20:53:31 Liczba szacunów: 0
  • DT bugi24 w pogoni za sylwetką - str 57

    Post
    ActivLab

    tym do końca , czasami trzeba " odpocząć "od jakiegoś cwiczenia w wyiskanie na skosie jako pierwsze ćwiczenie wydaje mi sie dobrym " tymczasowym zamiennikiem" albo chociażby pompki z obciążeniem sam tak robiłem i pompa była bardzo dobra , oczywiście potwierdzam że wyciskanie w leżeniu jak przysiad i mc to 3 podstawowe cwiczenia które powinny być w

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-29 15:01:59 Liczba szacunów: 0
  • DT bugi24 w pogoni za sylwetką - str 57

    Post
    ActivLab

    A więc od wtorku startuje na profesjonalną siłkę i skleiłem sobie taki oto planik. Może być coś jeszcze do poprawki ale wszystko wyjdzie w praniu. Wrzucam zebyście zerkneli i ewentualnie coś tam poprawili. Poniedziałek POWER (Plecy + Biceps) Podciąganie na drążku nachwyt szeroko 4 serie max powt Wiosłowanie maszyna lub sztanga 4 serie 4-6 pow

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-04 11:12:43 Liczba szacunów: 0
  • DT bugi24 w pogoni za sylwetką - str 57

    Post
    ActivLab

    Właśnie się zastanawiałem nad tymi drop setami i chyba będe je stosował bo to fajna sprawa. Ogólnie ułożyłem sobie taki plan: PONIEDZIAŁEK ( Klatka ) Wyciskanie sztangi na płaskiej Wyciskanie hantli na skosie dodatnim Rozpiętki na skosie dodatnim Ściąganie linek wyciągu bramowego WTOREK ( Nogi ) Przysiady ze sztangą Wypychanie ciężaru na suwnicy

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-24 13:51:09 Liczba szacunów: 0
  • DT bugi24 w pogoni za sylwetką - str 57

    Post
    ActivLab

    REDUKCJA DZIEŃ 16 CZWARTEK ( Barki + Triceps + Biceps ) Wyciskanie hantli 18/18/20/20 kg 10-8 powt Unoszenie hantli na boki 11/11/11/11kg 8-10 powt Unoszenie hantli w opadzie tułowia 7/7/7/7kg 8-10 powt Wyciskanie wąskie 40/50/60/60kg 10-8 powt Pompki na poręczach ( nie zrobiłem) Ściąganie linki wyciągu górnego 6/6/6/6 sztabek 8-10 powt Uginanie r

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-13 21:38:03 Liczba szacunów: 0
  • DT bugi24 w pogoni za sylwetką - str 57

    Post
    ActivLab

    Paweł postaram ci się to w miare ogarnięcie opisać. A więc trening: PONIEDZIAŁEK ( Klatka ) Wyciskanie sztangi na płaskiej Wyciskanie hantli na skosie dodatnim Rozpiętki na skosie dodatnim Ściąganie linek wyciągu bramowego WTOREK ( Nogi ) Przysiady ze sztangą Wypychanie ciężaru na suwnicy Prostowanie nóg na maszynie ( czworogłowe) Uginanie nóg na

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-12 14:59:36 Liczba szacunów: 0
  • DT bugi24 w pogoni za sylwetką - str 57

    Post
    ActivLab

    riceps ) Wyciskanie HANTLI NA SKOSIE DODATNIM 15-12-10-8-6 powt 11/16/16/16/16 kg Rozpiętki na ławce płaskiej 15-12-10-10 powt w ss z pompkami max-max-max-max 11/11/11/11 kg pompki 10/10/10/10 powt Przenoszenie hantla 15-12-10 powt 11/11/11 kg Czachołamacze 15-12-10 powt 5,5/5,5/5,5 kg Prostowanie ramion z liną wyciągu 12-10-8-25 powt 15/15/15/10

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-22 17:26:04 Liczba szacunów: 0
  • Powrót po 1,5 roku

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A Nogi: Przysiady z sztangą przednie 4s 10-8 Plecy: Podciąganie się na drążku podchwyt 4s max Klatka: Wyciskanie sztangi ławka skos 4s 10-8 Barki: Wyciskanie sztangi w siadzie z wys. nosa 4s 12-10 Triceps: Wąski wycisk 3s 10-8 Biceps: Uginanie ramion z sztangą stojąc 3s 12-10 Łydki: Wspięcia na palcach z obciążeniem stojąc 3s max Brzuch: Unoszenie

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 421 Data: 2012-02-27 19:58:10 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy Qitr+Marian - Robimy mase!!!

    Post
    Dzienniki Juniorów

    epnego 110 Po drugie zmieniłem plan na góra-dół - tak sie prezentuje: Dzień A1 -Podciagnie 30 reps -WL 6s -Przyciaganie w siadzie 4s -OHP 5s -uginanie ze sztanga 4s -odwrotne pompki z ciezarem 4s -dół kaptura na drążku 4s -unoszenie na bok 3s Dzień B -przysiady 5s -MC sumo 5s -Zakroki/bułgar 4s -RDL 4s -Łydki 4s A2: -Podciaganie 5s -Dipy 7s -Wioslo

    Odpowiedzi: 185 Ilość wyświetleń: 9296 Data: 2017-01-02 20:38:50 Liczba szacunów: 0
  • Czy dobrze to rozplanowałem?

    Post
    Trening w domu

    No właśnie a nie za mały nacisk jest na klate podczas dipsów? A może i pompki na taboretach i dipsy? ;p I jak w końcu z przedramionami? Zmieniony przez - Earther w dniu 2011-10-17 19:03:20

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1050 Data: 2011-10-17 18:52:51 Liczba szacunów: 0
  • dynamika raz jeszcze

    Post
    Sztuki Walki

    m z kettlebelli. W moim przypadku także ilośc powtórzen jest znacznie większa gdyż trenuje w domu a kb to 12kg. Uważasz że trening siłowy 3x w tygodniu z wykorzystaniem kb + pompki (200) + podciagniecia (50 - 60) to w miare ok pomysł? Szukam jakiegoś ciekawie rozpisanego treningu aktualnie :). Rozciaganie przed i po zgadzam się całkowicie jednakże

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 12796 Data: 2010-09-23 17:10:00 Liczba szacunów: 0
  • Split do oceny - MASA

    Post
    Trening dla początkujących

    Pewnie mnie zjedziesz no ale zobaczymy:) Oczywiście plan ułożyłem na podstawie tego co wyczytałem i na bazie poznania własnego ciała. Jeżeli dobór ćwiczeń i ich układ będzie ok, wówczas będę kombinował z ilością serii i powtórzeń w zależności od wyników na siłowni. PUSH: Pompki na poręczach 5x5 Wyciskanie hantli poziomo 4x10-8 Rozpiętki głową w gór

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 706 Data: 2012-08-29 16:04:15 Liczba szacunów: 0
  • Split do oceny - MASA

    Post
    Trening dla początkujących

    w bądź dzień dobry 3x12 - wspięcia na palce z ciężarem 3-4x20 - wyciskanie na lawce 5x5(objetosciowo) - wyciskanie hantli skos dodatni 4x8 - wyciskanie w staniu 4x8-10 - pompki na poreczach 4x8-6 - mc (klasyk) 5x5 (objetosciowo) - drazek 30p TOTAL - wioslo sztangą 4x10 - face pull 2 x 15-20 - modlitewnik 3x12 - cos na brzuch Zmieniony

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 706 Data: 2012-08-30 22:01:07 Liczba szacunów: 0
  • Kettlebells & Crossfit by novyneo

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Run (6400m): 35 min 100 Pull-ups 100 Push-ups Pobiegłem do miejsca gdzie w takim parku jest wysoki drążek i można się podciągać, więc tam zrobiłem tą stówką. Do tego jeszcze pompki. Wróciłem inną trasą, krótszą bo tylko 2km, więc łącznie wyszło tego biegania jakieś 8,5 km :-) Dzisiaj natomiast kolejny dyżur, więc znów okno żywieniowe trochę muszę

    Odpowiedzi: 713 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-10 05:38:51 Liczba szacunów: 0