SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

masówka do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 980

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 144
Wrzucam jeszcze raz, bo w poprzednim temacie nikt nie odpowiedział. Od 5 miesięcy ćwiczę split partia 2x tydzień, masa stanęła, więc ułożyłem nowy plan i proszę o ocenę.

Pon:
Klata:
- wyciskanie poziomo 10, 8, 8, 6
- wyciskanie na skosie głową w górę 10, 8, 8, 6 (lepiej hantle czy sztanga?)
- rozpiętki na skosie 10, 8, 8, 6
- przenoszenie 10, 8, 8, 6

triceps:
- wyciskanie francuskie sztangi leżąc 10, 8, 8
- wyciskanie francuskie sztangielki jednorącz 10, 8, 8
- pompki na poręczach 10, 8, 8

Śr
plecy:
- Podciąganie szeroko nachwytem 4x max
- MC 10, 8, 8, 6
- wiosłowanie sztangą podchwytem 10, 8, 8, 6
- wiosłowanie sztangielką 10, 8, 8, 6

biceps:
- Uginanie ramion ze sztangą stojąc 10, 8, 8
- uginanie ramion ze sztangielkami stojąc z supinacją nadgarstka 10, 8, 8
- uginanie ramion ze sztangielkami w siadzie na ławce skośnej z supinacją nadgarstka 10, 8, 8

Pt
Nogi:
- Przysiady ze sztangą 10, 8, 8, 6
- przysiady wykroczne 10, 8, 8, 6
- uginanie nóg w leżeniu 10, 8, 8, 6
- wspięcia na palce 4x max

barki (tu mam największy problem z doborem ćwiczeń)
- wyciskanie sztangielek 10, 8, 8, 6
- unoszenie sztangielek bokiem w górę 10, 8, 8, 6
- unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 10, 8, 8, 6

Do tego brzuch 2x w tygodniu i raz w tygodniu przedramię
czekam na opinie.

Pozdro!



Płeć: Mężczyzna

Wiek: 19

Waga: 70

Wzrost: 173

Cel treningowy: masa

Staż treningowy na słowni: 5 miesięcy

Uprawiane inne sporty: brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): siłownia

Dieta: z braku środków niekompletna, na ile mogę, na tyle staram się dobrze odżywiać

Przeciwskaznania medyczne: brak (ale coś mnie prostownik pleców zaczyna rypać)

Zażywane suplementy: gainer fitmaxa
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 144
Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć? Jeśli plan jest ok chciałbym od jutra zacząć go używać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 69 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 419
w bicepsie daj zamiast uginanie ramion ze sztangielkami w siadzie na ławce skośnej z supinacją nadgarstka daj modlitewnik
triceps pompki na poręczach jako 1 ćwiczenie zrób
klata zrób sztangą
Reszta jest oki
pozdro

Każdego dnia jestem coraz większy...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 278 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3257
Ogólnie wszystko jest wporządku...tylko ja bym robił 12/10/8/6 a nie 10/8/8/6

"Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą."

"Żyj godnie-to największa zemsta !"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 69 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 419
samfisher9 brakuje tu modlitewnika jest bardzo przydatny
pompki na poręczach niech robi 1 ponieważ później nie da rady klatka lekko pochylona reszta ok

Każdego dnia jestem coraz większy...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 144
"pompki na poręczach jako jedno ćwiczenie" w sensie jedna seria czy co?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 278 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3257
no to ma być jedno ćwiczenie...nie jedna seria

"Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą."

"Żyj godnie-to największa zemsta !"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 144
tylko jedno ćwiczenie na triceps? Jakie to ma uzasadnienie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 278 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3257
Nie nie nie Ty masz robić te ćwiczenia co podałeś + pompki...rób 4 serie i w każdej serii jak najwięcej powtórzeń dasz rade.

"Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą."

"Żyj godnie-to największa zemsta !"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 144
no, w końcu rozumiem w sumie tak miało być, nie wiem czemu napisałem inaczej. Jeszcze jedna sprawa - czy nie lepiej będzie jak przestawię dni? tzn:
dzień 1 plecy + biceps
dzień 2 klatka + triceps
dzień 3 nogi + barki

Wtedy prostownik pleców będzie mógł bardziej wypoczęty do przysiadów po MC. I czy lepiej robić klatka + tric, czy klatka + bic? Bo przecież przy robieniu klaty triceps też pracuje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 278 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3257
Znaczy jak chcesz to możesz sobie przestawic, fakt mięśnie wtedy bedą bardziej wypoczęte. Ja proponowałbym robić klatka+triceps...wiadomo podczas robienia klatki triceps w dużym stopniu się udziela, więc będziesz budował wszystko ładnie, pięknie

"Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą."

"Żyj godnie-to największa zemsta !"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Domowy trening.

Następny temat

trening do sprawdzenia

Shaker