SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta redukcyjna do oceny, 75kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 11420

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

21

Waga

75

Wzrost

174

Cel treningowy

redukcja

Staż treningowy na siłowni

kiedyś jeden rok

Uprawiane inne sporty

bieganie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

hantle do 15kg

Dieta

Low Carb
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez Ekspert-SFD z działu Trening dla początkujących.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 153
Witam,
Mam zamiar od wtorku wziąć się ostro za siebie i spalić przez miesiąc (do juwenaliów :P )ok 5-6kg fatu: z 75kg na 70kg przy wzroście 175cm.
Nie mam aktualnego stażu na siłowni, lecz prowadzę dosyć aktywne życie, aczkolwiek wiadomo jak to jest ze studentami zła dieta i litry alkoholu zrobiły swoje.
Narzędziami którymi chciałbym się posłużyć do tego do dieta low-carb opisana tutaj na forum, całkowite wyeliminowanie alkoholu, jakiś fat burner (tutaj chciałbym, żeby ktoś mi polecił jakiś produkt. Myślałem na TREC Thermo fat burner z powodu promocji jaką zobaczyłem na internecie) i dodatkowo aeroby 5x w tyg.
W skład aerobów będą wchodziły biegi ok 20min i włącznie z tym czasem do godziny brzuszki, przysiady, pompki i machanie hantlami.
Co sądzicie o tym pomyśle czy moglibyście mi coś doradzić, poprawić lub podpowiedzieć?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 8 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Niestety z takim podejściem nie uzyskasz zamierzonego celu.
Proponuje obrać realny cel ( w miesiąc czasu to za dużo nie zdziałasz)
Na początek rozpocznij od ustalenia swojego zapotrzebowanie kalorycznego.
https://www.sfd.pl/art/Kalkulatory/Kalkulator_kalorii_BMR-a3734.html

Proponuje również przeczytać:


http://www.sfd.pl/Przygotowanie_do_diety-t433273.html
http://www.sfd.pl/Zbiór_linków_działu_Odżywianie-t418003.htmla


Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 153
Przeczytałem artykuły i zrobiłem dietę. Proszę o ewentualne poprawki. Dodam, że nie pije mleka, a płatki owsiane mi zwyczajnie obrzydzają.

Dieta na 74kg. B: 153 T: 60 W:148
Przeliczając na masę jest to odpowiednio B: 2,1 T: 0,8 W: 2,0
I
Jaja gotowane 180g 18,14,1
Chleb żytni z ziarnami 100g 6,3,33
Ogórek
Pomidor

II
Makrela wędzona 100g 21,16,0
Chleb żytni z ziarnami 100g 6,3,33
+warzywa

III
Pierś 150g 32,2,0
Ryż brązowy 50g 3,1,34
słonecznik nasiona 10g 2,4,2
warzywa


IV
Pierś 150g 32,2,0
Ryż brązowy 50g 3,1,34
słonecznik nasiona 10g 2,4,2
warzywa

V
Twaróg 120g 24,1,4
warzywa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4446 Napisanych postów 66279 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 694753
Zaczynasz od zbyt malej ilosc kcal. Zwieksz tluszcze dodajac oliwe z oliwek, olej lniany, mielone siemie lniane, orzechy, pestki. Weglowdanow tez masz zbyt malo.

Zrodla skladnikow odzywczych sa ok. Pamietaj tylko, zeby makreli nie uwzgledniac zbyt czesto a skupic sie na swiezych rybach. Piers z kurczaka to nie jedyne mieso zalecane w diecie. Jest ich wiele i nawet tanszych, jak szynka, schab, karkowka, czasami mieso wolowe. Nasiona slonecznika zamien na orzechy wloskie i pestki z dyni.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 153
Co do węglowodanów to dodam jedną kromkę do śniadania i dwa banany po treningu. Dziś kupiłem 3kg piersi z kurczaka więc chyba do tego się przez najbliższe 1,5tyg ograniczę potem wprowadzę na pewno jakieś zmiany. Co do tłuszczy to czytałem, że na początku mam być poniżej 0,8 na kg więc do tego się stosowałem układając dietę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4446 Napisanych postów 66279 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 694753
Mozesz dac spokojnie wiecej tluszczow, szczegolnie ze u Ciebie jest bardzo malo kcal. Ilosc weglowodanow jest na poziomie low carb, w takim przypadku tluszczow powinno byc 2 razy tyle co masz.

Zmieniony przez - domer w dniu 2012-04-19 16:59:07

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 153
Po tygodniu diety i trzymania się jej w 100% oraz ćwiczeniach 2xFBW i 4xBiegach, moje obwody wyglądają następująco:
na bicepsie o +2cm,
łydce +2cm,
uda bez zmian,
pas bez zmian

czy to nie dziwne, że zamiast zmniejszania obwodów one rosną?
może skrócić węgle czy dodać trochę więcej tłuszczów?


Zmieniony przez - Squash1990 w dniu 2012-04-24 01:10:03

Zmieniony przez - Squash1990 w dniu 2012-04-24 01:45:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4446 Napisanych postów 66279 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 694753
Jezeli po tygodniu posli Ci 2cm w bicepsie to jestes cudem genetycznym. Ja bym nic nie zmienial

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 153
Pewnie pamięć mięśniowa zadziałała, zawsze miałem dosyć duży biceps,a przez brak ćwiczeń zmalał do granic możliwości.
Postanowiłem w tym tygodniu, że wykonam:
-3X FBW
-2X HIIT
-Aeroby 15-20min po treningu siłowym

Zmieniony przez - Squash1990 w dniu 2012-04-24 11:53:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4446 Napisanych postów 66279 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 694753
Spompowala sie troche lapa i pewnie dlatego. Obserwuj dalej organizm.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 153
Stosuje już 3tydzień tą dietę zeszło mi gdzieś 2kg. Oczekiwałem trochę większych rezultatów może zmniejszyć ww, a przykładowo zwiększyć tłuszcz, aby poprawić rezulataty? Jak na razie moje BTW wygląda tak: B:2 T:0,8 W:2


Zmieniony przez - Squash1990 w dniu 2012-05-03 01:41:35
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

!!! EURO 2012 !!! TOP 10 Dietetycznych przekąsek

Następny temat

Całkowita przemiana materii, a zapotrzebowanie kaloryczne.

BF