SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • FBW 4-dniowy (ocena, sogi sogi :D)

    Post
    Trening dla początkujących

    Suma sumarum... końcowy efekt naszych rozmów to ten oto plan. Mógłbyś ostatni raz sprawdzić, według swojej wiedzy, czy wszystko gra? PONIEDZIAŁEK: Góra 1. Wyciskanie sztangi skos dodatni: 5x10 2. Podciąganie na drążku nachwyt: 5xmax 3. Wyciskanie na suwnicy siedząc od czoła: 5x10 4. Wyciskanie hantli na ławce płaskiej: 4x12 5. Ściąganie drążka

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2084 Data: 2014-09-07 15:35:37 Liczba szacunów: 0
  • Oceńcie moje FBW.

    Post
    Trening dla początkujących

    Wydychanie robi sie na odwrot A Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na skosie 2s - Wyciskanie sztangi płasko 2s Barki: - Wyciskanie sztangi z klatki 2s - Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 2s Tricepsy: - Pompki w podporze tyłem z obciążeniem 2s - Wyciskanie francuskie sztanga w siadzie 1s Plecy: - Skłony ze sztangą trzymaną na karku w

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1640 Data: 2007-11-13 22:59:18 Liczba szacunów: 0
  • Oceńcie moje FBW.

    Post
    Trening dla początkujących

    georgu czytalem ze robi sie na odwrot ale przez caly okres ACT oddychalem w ten sposob i po prostu sie juz przywyczailem chyba moj "odwrotny" sposob nie wplynie jakos na moje treningi aczkolwiek jesli lepiej wg was bedzie oddychac jak pisze georgu to przerzuce sie. A Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na skosie 2s - Wyciskanie szta

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1640 Data: 2007-11-13 23:09:19 Liczba szacunów: 0
  • shula / dziennik-blog.sezon20082009

    Post
    Trening dla początkujących

    tętno spoczynkowe 46. dzień luźny,z rana troszkę wody dla ochłody 14.04.09r. tętno spoczynkowe 48. bieg-38:55sek.tętno-143/181max.kcal-573. rower-6km. rozciąganie całe ciało. pompki-3x30powt. brzuszki spięcia-3x150powt.unoszenie nóg ze zwisu-3x10powt.scyzoryki-3x30powt.skrętne+zatrzymywanie+zwalnianie-3x10+3x20+3x10powt. spining-pierwsza godzina-tę

    Odpowiedzi: 391 Ilość wyświetleń: 17840 Data: 2009-04-18 20:56:39 Liczba szacunów: 0
  • shula / dziennik-blog.sezon20082009

    Post
    Trening dla początkujących

    in. 22.04.09r. tętno spoczynkowe 45. bieg-45:25sek.tętno-135/147max. i to na tyle w środę. 23.04.09r. tętno spoczynkowe 42. waga-88kg. rozciąganie całe ciało. brzuszki-3x150. pompki-4x25. siłownia-luźno. rower-18km.luźno pojechałem sobie na basen. 24.04.09r. tętno spoczynkowe 44. bieg-luźny 15min. rozciąganie całe ciało. brzuszki-3x150. pompki-4x2

    Odpowiedzi: 391 Ilość wyświetleń: 17840 Data: 2009-05-01 12:46:34 Liczba szacunów: 0
  • shula / dziennik-blog.sezon20082009

    Post
    Trening dla początkujących

    ioro w sumie 12km.) rozcięganie całe ciało. brzuszki-3x100powt. siłownia:barki,biceps. 16.07.09r. tętno spoczynkowe 53. rower-6km. rozciąganie całe ciało. brzuszki-3x100powt. pompki-4x25powt. spining:1h.tętno-108/148max.kcal-341. 17.07.09r. tętno spoczynkowe 48. rower-12km. rozciąganie całe ciało. brzuszki-2x100powt. siłownia:plecy,klata,triceps. p

    Odpowiedzi: 391 Ilość wyświetleń: 17840 Data: 2009-07-26 21:14:44 Liczba szacunów: 0
  • shula / dziennik-blog.sezon20082009

    Post
    Trening dla początkujących

    09.09.09r. spining-1h. reszta dnia luz. 10.09.09r. rozciąganie całe ciało. brzuszki-5x100powt. pompki-4x30powt. 11.09.09r. rozciąganie całe ciało. siłownia:plecy,barki,triceps,biceps. 12.09.09r. rozciąganie całe ciało. brzuszki-4x100powt. pompki-4x35powt. unoszenie nóg z leżenia-3x20powt. jeszcze kilka dni i wakacje

    Odpowiedzi: 391 Ilość wyświetleń: 17840 Data: 2009-09-12 23:29:53 Liczba szacunów: 0
  • zdjęcia moich treningów w boxie

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Swingi robisz "amerykańskie"? Jak musisz taką dwusetkę wykonać? Przerwy dowolne? powtórzeń dowolna ilość? No i jakim kettlem ?? :-) Pompki jakoś bonusowo wykonałaś?? Tak, żebym Cię nie dogonił.. Pompki robisz z oderwaniem dłoni od podłoża?? :-) Zmieniony przez - panteon w dniu 2018-04-07 16:20:39

    Odpowiedzi: 536 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-07 16:15:08 Liczba szacunów: 0
  • Plato - "Zegar bije..."/ akcja 40stka podsumowanie str12

    Post
    Ladies SFD

    e sztangi stojąc 18/19 (18/20) B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem 25/27 (27/27) C1. wypady 7,5/7,5 (7,5/7,5) C2. uginanie nóg leząc 35/37,5 (25/30) D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń 8/9 (7/8) aero 15 minut (tyle dałam radę:-() A. Cudowne ćwiczenie! Ciężar trochę asekurancki, ale nikogo nie było kto się zna, wię

    Odpowiedzi: 191 Ilość wyświetleń: 11502 Data: 2012-11-08 11:04:56 Liczba szacunów: 0
  • Plato - "Zegar bije..."/ akcja 40stka podsumowanie str12

    Post
    Ladies SFD

    sztangi stojąc 18 / 22 (18/22) B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem 29/27 (29/29) C1. wypady 7,5 / 10 (7,5/10) C2. uginanie nóg leząc 35 / 37 (37/38) D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń 8 / 8 () Aeroby tylko 10 minut, nie dałam rady więcej A. martwy idzie dobrze, na końcu jest ciężko ale daję radę. (sztanga mi się

    Odpowiedzi: 191 Ilość wyświetleń: 11502 Data: 2012-11-21 10:29:45 Liczba szacunów: 0
  • Plato - "Zegar bije..."/ akcja 40stka podsumowanie str12

    Post
    Ladies SFD

    /45/45 B1. Wyciskanie sztangi stojąc 20/22/22 B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem 25/27/27 C1. wypady 7,5/7,5/10 C2. uginanie nóg leząc 35/38,7/38,5 D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń 10/8/7 Wtorek aeroby (interwał 2s/2s) 20/20min, przerwa 10min. A trening 4 tydzień nr.11 (3x10) A. Przysiad ze sztanga na plecach

    Odpowiedzi: 191 Ilość wyświetleń: 11502 Data: 2013-03-06 18:38:56 Liczba szacunów: 0
  • Plato - "Zegar bije..."/ akcja 40stka podsumowanie str12

    Post
    Ladies SFD

    ush press 3x 10 60sek przerwy 2a. wejście na ławkę ze sztanga lub sztangielkami (10xnogą słabszą + 10xmocniejszą) 2b. wiosłowanie sztangielka w oparciu o ławkę 3a. wypady 3b. pompki jak dajesz rade 4a. plank 3x max 4b. woodchoper 3x 10 Trening B. wszystkie ćwiczenia 3x10 1. Martwy ciąg Sumo 2a. wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 2b. ściąganie

    Odpowiedzi: 191 Ilość wyświetleń: 11502 Data: 2013-06-06 20:14:24 Liczba szacunów: 0
  • Fotki i filmy z Waszych treningów.

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    FighterX - nie lepiej zamiast robić "Weighted Push Ups" robić pompki na jednej ręce i dwóch stopach (trzy punkty podparcia) ? Zmieniony przez - RPS1990 w dniu 2018-03-24 15:02:53 To zależy od dwóch aspektów. - czy chcesz pracować unilateralnie, bo możliwe, że nie umiesz/możesz jednocześnie zaangażować odpowiednio barku i klatki jednocześnie by ust

    Odpowiedzi: 541 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-25 08:34:20 Liczba szacunów: 2
  • Treno-Propo-Wintrol'fobia cyklonowo-wiosenna!

    Post
    Doping

    ś byłem na treningu na barki 42,5kg hantla 10ruchów bez problemów machłem później dorzuciłem łączone serie 3x16-14-12 ruchów z tricepsem unoszenie hantli w opadzie tułowia + pompki na poręczach unoszenie hantli na boki + sciaganie wąsko nadchwytem wyciagu górnego wyciskanie waską na barki na maszynie + ściaganie linek na wyciagu górnym szrugsy sz

    Odpowiedzi: 351 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-17 16:14:36 Liczba szacunów: 0
  • Mumakil dziennik treningowy - lapiemy mase.

    Post
    Trening dla początkujących

    Jako, ze z masa zaczalem jechac od poniedzialku pierwszy dzien wygladal tak: Klata + triceps. Klatka: Wyciskanie hantli z supinacja na lawce poziomej 12-10-8 Wyciskanie hantli z supinacja skos dodatni 12-10-8 Pompki na poreczach 12-10-8 Przenoszenie hantli 10-10-10 W pierwszych 3 cwiczeniach progres obciazenia 4 staly ciezar Przed cwiczeniami 2 ser

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2259 Data: 2010-05-12 22:59:55 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do oceny każda partia 2x w tygodniu

    Post
    Trening dla początkujących

    3x12 Barki wyciskanie zza glowy 4x12/10/8/8 podciaganie do brody 3x12/10/8 unoszenie bokiem 3x12/10/8 Tric Wyciskanie wąsko 3x12 prostowanie w opadzie 3x12 pompki w podporze tylem 3xmax brzuch PIĄTEK Nogi Ciężko + plecy lekko + bic ciężko + przedramie +20min areo Nogi Przysiady 4x12/10/8/8 Wykroki 4x12 MC na prostych nogach 4x1

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 567 Data: 2012-12-18 14:59:11 Liczba szacunów: 0
  • [dz. VIDEO]Koniu - road to perfection. odc3(2/3), str 1,25

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Koniu. Oglądałem filmik z treningiem brzucha. Chodzi mi o leżenie w oparciu o łokieć. Wg mnie powinieneś mieć pozycję jak do pompki. Owszem, utrzymują wg Twojego sposobu mięśnie skośne, pozycję ciała. Natomiast bardziej oberwią, jeżeli przekręcisz się jak do pozycji pompki. Spróbuj także na pięści. W ten sposób będziesz lepiej wyprowadzał proste p

    Odpowiedzi: 345 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-01 10:35:00 Liczba szacunów: 0
  • Trening. Masa, priorytet triceps + nogi do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ską ławę, da radę na siłę ćwiczyć na skosie + No to wyrzuć, skos jest znacznie lepszym ćwiczeniem niż poziom. Siły nabierzesz, a jak. A może zamiast wyciskania na triceps dać pompki na poręczach? Daj pompki. Łokcie wąsko i niepełny ruch, wtedy mocniej dostaje triceps. 3. 16 serii na uda, zabije moje nogi I o to chodzi. Nie będziesz wyrabiał to odej

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2234 Data: 2010-06-08 15:56:29 Liczba szacunów: 0
  • Barbella Blog.....bo barbella się odchudza

    Post
    Trening dla początkujących

    DZISIAJ Klatka płasko 10*25kg, 10*25 kg, 6*30kg, 5*33kg, 6*30kg Rozpietki 4*10*7kg Pullover 4*12*9kg Brama 3*8*2kafelki Pompki na kolanach 3*10 Gryf góra szeroko 4*10*25kg Przyciąganie do brzucha wąsko 2*10*35kg 2*10*30kg Wiosłowanie sztangielką 3*12*12kg Wznosy z opadu 4*12*5kg 25 min interwal bieżnia potreningowo 70g ryż br 150g kury bez

    Odpowiedzi: 411 Ilość wyświetleń: 17813 Data: 2009-02-20 23:21:55 Liczba szacunów: 0
  • Podstawowa Sprawnosc Fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    Mam rozumieć, że taki trening pomoże mi również przybrać na masie? Bo bardzo mi na niej obecnie zależy, tylko nie wiem czy jest sens wykonywać taki trening jeśli moja sprawność jest następująca: Podciąganie na drążku: dużo ponad 12 powtórzeń około 30 pompki na poręczach: 16 powtórzeń przysiad: 5/6 razy Bardzo bym prosił o odpowiedź.

    Odpowiedzi: 97 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-18 18:23:56 Liczba szacunów: 0