SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • masowka pod lupe

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ąć na kolanach odważnik) oraz wyciskań w wązkim uchwycie ... ja swojego czasu robiłem tak 1 - rozpiętki 2 - wyciskanie na skośnej ławce 3 - wyciskanie w wązkim uchwycie 4 - pompki na poręczach z obciążeniem 5 - francuskie wyciskania wszystkiego po 3 serie i miałęm wtedy właśnie chyba najlepej rozwinięta klatkę ....... a co do pleców i braku wyc

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1268 Data: 2006-07-29 13:27:24 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    A Nogi: - Wykroczne 2s 12 10 - MC na prostych nogach 2s 12 10 Plecy: - podciąganie końca sztangi w opadzie 3s 12 10 8 Klatka - Wyciskanie hantli na skosie 3s 12 10 8 Barki - Wyciskanie hantli 2s 12 10 Triceps - Pompki w podporze tyłem 2s 12 10 Biceps - Uginanie ramion ze sztanga 2s 10 8 Łydki - Wspiecia na palce 2s maxy Brzuch - ABS II B Nogi: - P

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 1613 Data: 2010-08-03 23:15:28 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    po co dawac na plecy np dwa cwiczenia po dwie serie jak mozna dac jedno po 3 albo4. A Nogi: - MC na prostych nogach 4s 12 10 Plecy: - podciąganie na drazku 3s 12 10 8 Klatka - Wyciskanie hantli na skosie 3s 12 10 8 Barki - Wyciskanie hantli 2s 12 10 Triceps - Pompki w podporze tyłem 2s 12 10 Biceps - Uginanie ramion ze sztanga 2s 10 8 Łydki - Wspi

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 1613 Data: 2010-08-03 23:39:12 Liczba szacunów: 0
  • Pectus excavatum - Lejkowata klatka piersiowa. Prosze o pomoc

    Post
    Zdrowie i Uroda

    ie (4 treningi w tyg + basen i treningi w domu) moge wykonywac te cwiczenia ktore sam zaproponowalem? Z tego co wiem wlasnie rozciaganie pomaga , duzy wplyw maja podobno min. pompki. Ekpsandery tez rozciagaja klate wszerz i dzialaja chyba takze na plecy (rozciaganie trzymajac za plecami). Ale jak mowie nie jestem tych wszystkich cwiczen pewny w 1

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 9007 Data: 2009-06-15 19:39:14 Liczba szacunów: 0
  • Pectus excavatum - Lejkowata klatka piersiowa. Prosze o pomoc

    Post
    Zdrowie i Uroda

    czyli raz w tygodniu cwiczenia wysilkowe na klatke czyli np w moim przypadku glownie pompki,ekspandery i ewentualnie hantle i raz np rozciaganie ? A reszta treningow bardziej pod plecy tak ? A i jeszcze jedno czy ogolne rozciaganie cos przeszkadza w tej wadzie ? tzn dosc czesto 2-3 razy w tygodniu przy treningu klatki takze dosc ostro sie rozciagam

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 9007 Data: 2009-06-15 22:03:39 Liczba szacunów: 0
  • 4dniowy spilit do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    no pompki na poreczach to robiac klatke starem sie byc przechylony bardziej do przodu a na triceps prosto nie wiem co to tu jeszcze wytlumaczyc a na modlitewniku robie na maszynie nie sztanga ani nie hantlem

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 686 Data: 2009-01-03 18:16:00 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase - 5 dniowy - ułożony przeze mnie oceniać

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    y miesień. Co do bica Uginanie sztangi lub hantli 5x6-8, modlitewnik 4x8-10 ( łokcie węzej niż dłonie ) Co do trica Jeśli po klacie: Francuz 4x6-8, Prostowanie na wyciągu lub pompki w podporze tyłem 4x10-12 Jeśli z bicem: Docisk sztangi lub docisk na poręczach 5x6-8, Francuz 4x8-10 ................................... MałyArnold Twoje uwagi są troch

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2146 Data: 2009-05-05 17:52:24 Liczba szacunów: 0
  • Masa i wzros. (Odpowiadając ratujesz mi życie.)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a tam gledzicie jak baby,ja np.nie wiedzialem ze jest goracy wrzatek ,albo ze pompki chamuja wzrost, a tak cyk juz wiem

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2925 Data: 2007-09-18 21:18:30 Liczba szacunów: 0
  • Plan fbw do poprawy/oceny pytania 15 lat

    Post
    Trening dla początkujących

    Nogi: Wykroki 3s Plecy: Wiosłowanie sztanga 3s Klatka: Pompki - ręce szzeroko 3s Barki: Arnoldki 2s Biceps:Uginanie przedramion ze sztangielkami z supinacją 2s Triceps: wyciskanie francuskie 2s To robie taki plan

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 830 Data: 2011-06-11 16:23:07 Liczba szacunów: 0
  • trening domowy wytrzymałość/siła ( potrzebny do mma/boks)

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    e treningiem - niby nic, ale jakiś tam progres zrobiłem. Drążek znam - ostatnio podczas biegu spróbowałem na bramce od piłki nożnej się podciągnąć - 6 pełnych ( do wyprostowanych rąk ) powtórzeń. Jeśli chodzi o pompki to ok 45 powtórzeń. Dzięki interwałom kondycja też trochę się polepszyła ( zauważyłem to ostatnio na meczu piłki nożnej na hali )

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1145 Data: 2013-05-30 12:27:29 Liczba szacunów: 0
  • W jakich ćwiczeniach stosować progresję?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ie ramion bokiem 15-12-10-8 unoszenie ramion przed sobą 15-12-10-8 hantle na stojąco chwytem młotkowym 15-12-8-6 sztanga na stojąco nachwytem 15-12-10-8 a na drugim treningu: pompki z obciązeniem na plecach 15-12-12 wyciskanie hantli na płaskiej 15-12-10-8 wyciskanie sztangi na płaskiej 15-12-10-8 rozpiętki 15-12-10-8 przenoszenie wzdłuż tułowia na

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 3265 Data: 2005-04-21 10:11:48 Liczba szacunów: 0
  • fbw silowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    szenie ramion w przód z kratownicą 6,6,4 (trzymać 2sec) podciąganie sztangi wzdłuż tułowia do dolnej części mostka TRICEPS 4)Wyciskanie Francuskie sztangi w leżeniu 6,6,4 daj pompki na poręczach PLECY 5)Ściąganie wyciągu górnego 6,6 6)Przyciąganie linki wyciągu dolnego w siadzie płaskim 8,8 7)Unoszenie tułowia z opadu 8,8 BICEPS 8)Modlitewnik z Han

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1869 Data: 2008-04-29 21:46:26 Liczba szacunów: 0
  • Problem z klatką...

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie ma nic typowo na tył uda. Jeśli brak postępu na poziomej to bym zmienił to ćwiczenie na np. pompki na poręczach. Zmieniony przez - Viren w dniu 2011-06-14 15:46:19

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 393 Data: 2011-06-14 15:44:31 Liczba szacunów: 0
  • Problem z klatką...

    Post
    Trening dla początkujących

    Za to prostowanie w siedzie dałbym żurawia albo uginanie leżac. http://www.sfd.pl/Żuraw__kilka_słów_o...-t527419.html Daj pompki na poręczach za poziomą, zrób sobie 3 serie po 6 powtórzeń. Jeśli będzie za łatwo to dowieszaj obciążenie. Wyciskanie skos daj 8 powtórzeń, krzyżowanie 10. Cięzar taki abyś wykonał założoną liczbe powtórzeń w serii popraw

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 393 Data: 2011-06-14 16:01:10 Liczba szacunów: 0
  • 4 dniowy Push Pull do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja mam w jednym treningu np wyciskanie sztangi na płaskiej i pompki na poręczach a w drugim wyciskanie sztangi na dodatniej i wyciskanie hantli na ujemnej.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 423 Data: 2017-12-30 20:59:16 Liczba szacunów: 0
  • ferenc/dziennik/podsumowanie -str. 14

    Post
    Trening dla początkujących

    Mówiłęm że wpadne Idź pan w ****, nie masz drażka? Na brzuch za***iste są wznosy nóg. Pompki rób z obciążeniem

    Odpowiedzi: 137 Ilość wyświetleń: 4887 Data: 2008-07-14 22:13:42 Liczba szacunów: 0
  • ferenc/dziennik/podsumowanie -str. 14

    Post
    Trening dla początkujących

    19.07.2008 DIETA I Talerz mleka z płatkami owsianymi i rodzynkami Orzechy arachidowe II Warzywa + 2 kromki chleba razowego żytniego III Pierś z indyka z ziemniakami IV Tuńczyk + 2 kromki chleba razowego żytniego z szynką i sałatą V Serek wiejski(w planach) Oliwa z oliwek Znalazłem jeden ze swoich pierwszych planów Oczywiście układany bez pomocy SFD

    Odpowiedzi: 137 Ilość wyświetleń: 4887 Data: 2008-07-19 19:36:24 Liczba szacunów: 0
  • ferenc/dziennik/podsumowanie -str. 14

    Post
    Trening dla początkujących

    20.07.2008 DIETA I Jajecznica z cztrech jajek II Schab wieprzowy z ziemniakami III Tuńczyk + 2 kromki chleba razowego z szynką i pomidorem IV Serek wiejski Oliwa z oliwek Reszta uzupełniana gainerem. Piszę po raz ostatni sprawozdanie(z diety, treningu). Teraz mam tygodniową przerwę. Na forum będę. Natomiast już po przerwie będę nad morzem, a co za

    Odpowiedzi: 137 Ilość wyświetleń: 4887 Data: 2008-07-20 20:13:34 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuję pomocy fachowca!

    Post
    Trening w domu

    py na ramionach, czy podczas takich ćwiczeń da się zapobiec powstawaniu nowym rozstępą ? Oraz ostatnie pytanie. Był tam opis gdzie chłopak ułożył trening np na klatę, były to pompki, u mnie z tym jest ciężko ponieważ teraz ważę 117/118 kg i moje ręce nie bardzo to wytrzymują. Jest inny sposób na rozwinięcie mięsni klaty ? Pozdrawiam i dziękuję za

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1857 Data: 2008-05-15 15:32:29 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuję pomocy fachowca!

    Post
    Trening w domu

    zejsc z nadwagi, otylosci, mozesz ale czy ci sie to uda, to zalezy od konsekwencji w utrzymania diety pompki mozesz robic z rekami wyzej niz nogi to jest latwiej. na przyklad opierasz sie o blat i tak stopniowo z postepami(umiesz zrobic kilkanascie pompek) obnizasz punkt oparcia az dojdziesz do ziemi.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1857 Data: 2008-05-15 15:48:00 Liczba szacunów: 0