WIOSENNE PROMO! Sprawdź rabaty do 90%
SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne Forum

[BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4055725

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Ekspert
Szacuny 2543 Napisanych postów 29969 Wiek 44 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 200205
Wode dzis wciagnelo ze hej.Wiem że nie jest to praktykowane ale jakby tak jakoś połączyć Carbloading z treningiem a do tego Fat loading.Jedno nabije mięśnie a drugie wciągnie wodę. Hmmm Chociaż robię ale może nie w tej kolejności powinienem? Trening->ładowanie weglami 24/36h -> ładowanie fatem kolejne 6-8 do przetestowania

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Ekspert
Szacuny 4888 Napisanych postów 13129 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 771258
Nie wiem jak Ty to robisz, ale u mnie FAT NITE kończy się zamgloną sylwetką. Pewnie przez dużą ilość sodu w tym dniu. Póki co z tego co widzę carb loading niemal perfekcyjnie wyszedł tylko Tobie i snickowi.

"Wszystko co teraz potrzebujesz to odrobina wyobraźni...Wasza wyobraźnia czy w to wierzycie czy nie, jest zwiastunem szczęścia jakie zagości w waszym życiu. Jeśli nie jesteś w stanie wyobrazić sobie tego jak może być, to nie oczekuj, że kiedykolwiek to ujrzysz spoglądając w lustro"

Dziennik treningowy:
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Cayek__Road_to_Aesthetics_2015/16_-t1062933.html

...
Napisał(a)
Ekspert
Szacuny 2543 Napisanych postów 29969 Wiek 44 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 200205
Carbloading czy Fat loading? Ja ogólnie mam mało sodu w diecie (stąd też brak nabicia) w dniu fajnie nite też jakoś specjalnie wiele nie idzie bo głównie miecho które sam robię i nabiał. Tam.jest może zdeka ale.nie tyle ile np. w żarciu przetworzonych

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Ekspert
Szacuny 4888 Napisanych postów 13129 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 771258
fat loading. Jajka + ser żółty, majonez itp. mają w cholerę sodu. Nie wiem czy Ty je stosujesz, ale widzę, że chyba raczej nie, więc może i dlatego Cię nie podlewa. Niestety z tłustych produktów lubię głównie to, więc to nie dla mnie. Karkówki innej niż mocno przypieczonej na grillu nie zjem

"Wszystko co teraz potrzebujesz to odrobina wyobraźni...Wasza wyobraźnia czy w to wierzycie czy nie, jest zwiastunem szczęścia jakie zagości w waszym życiu. Jeśli nie jesteś w stanie wyobrazić sobie tego jak może być, to nie oczekuj, że kiedykolwiek to ujrzysz spoglądając w lustro"

Dziennik treningowy:
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Cayek__Road_to_Aesthetics_2015/16_-t1062933.html

...
Napisał(a)
Ekspert
Szacuny 2508 Napisanych postów 12794 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 841471
Solaros, jestem ciekaw czy masz też tak jak ja (i może wielu innych) - że najlepiej pod względem samopoczucia, chęci do życia i braku zamulenia nie czujesz się wcale jak mogłoby się wydawać na masie, ale gdzieś tak na początku redukcji? Ja mam wrażenie, że jest u mnie wtedy peak teścia itp. Jestem ciekaw czy inni mają też takie odczucia...
...
Napisał(a)
Ekspert
Szacuny 4888 Napisanych postów 13129 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 771258
Też tak mam, ale to raczej nie chodzi u mnie o "peak" teścia

"Wszystko co teraz potrzebujesz to odrobina wyobraźni...Wasza wyobraźnia czy w to wierzycie czy nie, jest zwiastunem szczęścia jakie zagości w waszym życiu. Jeśli nie jesteś w stanie wyobrazić sobie tego jak może być, to nie oczekuj, że kiedykolwiek to ujrzysz spoglądając w lustro"

Dziennik treningowy:
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Cayek__Road_to_Aesthetics_2015/16_-t1062933.html

...
Napisał(a)
Ekspert
Szacuny 2508 Napisanych postów 12794 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 841471
Tak napisałem, bo widziałem że faftaq chyba właśnie na redukcji miał lepsze wyniki tescia niż przed;)
...
Napisał(a)
Ekspert
Szacuny 2543 Napisanych postów 29969 Wiek 44 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 200205
Ja czuję się dobrze jeśli nie mam ani za dużo do zjedzenia ani na za mało. Teraz jest źle bo mało kcal.Na masie,pod koniec też źle bo za dużo kcal.Tak 400-500g wegli i 150g fatu ,wtedy czuje się dobrze bo nie wciskamy na siłę a zarazem jem co chce.A gorsze chwilę mam i na masie i na redukcji z tym że na redukcji jest ich więcej i częściej,zalety low carb i brak wegli.

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 519 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12224
Na redukcji najgorsze jest jak ssie a nie mozesz juz zjesc bo twoj limit sie skonczyl:p, a jeszcze najgorzej jak z boku sasiadka piecze ciasto :p
...
Napisał(a)
Ekspert
Szacuny 126 Napisanych postów 1421 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 47254
Ja jak np teraz mam juz 10 dni MiniVlcd (1400kcal) - to czuje sie dobrze. Zrobie CN Cbl czy FN i dwa, trzy dni to mega ssanie i myślenie o żarciu....Tak jak Sol mieć FN i CBL czyli 2 z 7 dni wyżerki i jeszcze robić kose forme - marzenie :)
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji? Skorzystaj z porad naszych ekspertów!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

redukcja do konca wakacji CKD + IF

Następny temat

Dziennik faftaqa

electro
Polecane artykuły