WIOSENNE PROMO! Sprawdź rabaty do 90%
SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne Forum

[BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4055726

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Ekspert
Szacuny 2543 Napisanych postów 29969 Wiek 44 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 200205
Dzieki Przemek.

sebaMarsz
Takie minimalistyczne podejscie,standardowe.Teraz bez spiny specjalnej.
Ale tez chce zobaczyc jak to bedzie wygladac pod koniec redukcji bo warunki [praca i dni] sie nie zmienia.
Bo nigdy sie nie wyrabialem z ucinka wody.
Zawsze o te kilka godzin za pozno lub 1000g wegli szlo juz bez wody.

4 dni ok 8-10litrow wody
im wiecej tym lepiej
czyli wtorek - piatek

do tego malo wegli - czyli tyle ile mam - czyli 50g
fatu tez malo wpada teraz - palnuje 30-40g,no ale.......

w sobote 13 trening do 15
do 18 jakies dwa posilki z woda
o 18 woda stop
czyli wyjdzie jakies 50% wody z dni wczensiejszych,moze 40-60%

w sobote po treningu juz lkadowanie na wysokich weglach i minimum fatu

na noc jakis fat
fast food ospada bo o 24 nigdzie nie bede jezdzil
choc w sumie..........albo i nie bo dzieciaka nie bede budzil zeby ze mna jechal


wiec frytki ,ze spora iloscia fatu i soli
albo pizza
albo maslo orzechowe
albo czekolada
albo jakies batony

ogolnie mam zamiar dac w tym posilku do 100g wegli i ok. 50g fatu

rano w niedziele - podobna rzecz ze musialbym jechac o 10 do mcdonalda
probowalem kilka razy i nigdy nie zdążyłem
bo silownia otwarta do 13,wiec lipa

fast fooda konczylem po 11 a nawet przed 12,wiec jechalem zawsze w momencie kiedy zaczynam sie trawiac

tym razem zamierzam po prostu w domu zjesc frytalki z jajacznica na masle [w sumie Przemek mi to podpowiedział po ktorys zawodach a nigdy nawet na taki pomysl nie wpadlem]
oczywiscie przesolone wszytsko
jak bedzie palsko - a pewnie bedzie - to kilka bulek maslanych/tostow z nutella

do tego momentu nadal malo plynow jesli bedzie sporo wody
potem trening ok. 12
podczss treningu juz jakis suplement - a mam 12 round - wegle + mineraly,glownie potas

....i zobaczę

taki plan

bez manipulacji mineralami
tylko woda i wegle

moze gliceryna wleci choc nie wiem czy bedzie sens jesli bedzie posilek tluszczowy
moze jakies alko wleci,ale bez przepitki nie wypije





Zmieniony przez - solaros w dniu 2016-08-09 17:20:39

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Ekspert
Szacuny 126 Napisanych postów 1421 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 47254
Kurde!!! Właśnie miałem ostatnio kilka razy taka rozkmine i miałem pytać o to u siebie w dzienniku z tym sikaniem :) nie chce, nie chcę, à jak się zachce to masz 5 sekund albo problem :P
...
Napisał(a)
prz1993 Zawodnik IFBB
Ekspert
Szacuny 22496 Napisanych postów 32325 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 891598
Do jajeczniczki jeszcze kiełby, podsmażyć na sporej ilości kokosowego, i nie ma opcji żeby nie nabiło Nie no, pół żartem pół serio - jak wiesz że kiełbasa nie siądzie Ci na kichach, to warto dorzucić. Przed Władysławowem też ładowałem się kiełbasą, Mariana Basia specjalnie mi po drodze sklepu szukała
...
Napisał(a)
Ekspert
Szacuny 2543 Napisanych postów 29969 Wiek 44 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 200205
Kiełba nie bo siedzi długo ale fryty i jajecznica to jest to.Może będzie lepiej niż po maku.Po maku Burger mi siedzi do końca dnia,bo tak to jest jak się je psa zmielonego razem z buda.

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Ekspert
Szacuny 2543 Napisanych postów 29969 Wiek 44 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 200205
Za mną dwie bulletproof kawy. W końcu puściło.Ulga to po pierwsze - po drugie nabilo a po trzecie brzuch plasciutki.

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
BzykuDG Zawodnik IFBB
Ekspert
Szacuny 9855 Napisanych postów 16182 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 272461
Kurde, ja to zjem burgera w McD i po chwili nic nie czuje, że coś jadłem...
Jajecznica z boczkiem spoko opcja na załadowanie.

Kolarsko-gastronomiczny blog z elementami kulturystyki powered by SFD - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
prz1993 Zawodnik IFBB
Ekspert
Szacuny 22496 Napisanych postów 32325 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 891598
...
Napisał(a)
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 519 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12224
Plan jest :) niezle, czekam na eekt koncowy:)
...
Napisał(a)
Ekspert
Szacuny 4888 Napisanych postów 13129 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 771258
BzykuDG
Kurde, ja to zjem burgera w McD i po chwili nic nie czuje, że coś jadłem...
Jajecznica z boczkiem spoko opcja na załadowanie.

Mam to samo ale po 5 big makach bęben wywalony przez tydzień

"Wszystko co teraz potrzebujesz to odrobina wyobraźni...Wasza wyobraźnia czy w to wierzycie czy nie, jest zwiastunem szczęścia jakie zagości w waszym życiu. Jeśli nie jesteś w stanie wyobrazić sobie tego jak może być, to nie oczekuj, że kiedykolwiek to ujrzysz spoglądając w lustro"

Dziennik treningowy:
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Cayek__Road_to_Aesthetics_2015/16_-t1062933.html

...
Napisał(a)
MARIAN 17 IFBB PRO
Ekspert
Szacuny 10155 Napisanych postów 30041 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 610320
Ja tym razem tez dawalem kokosowego na ladowaniu za rada Przemka i wyszlo moim zdaniem lepiej niz wczesniejsze ladowania jesli choszi o nabicie;) a frytki to obowiazkowo na noc Ehh widok bezcenny jak Przemek trzymal lache kielby w rece i przegryzal w drodze do Wladka:)
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji? Skorzystaj z porad naszych ekspertów!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

redukcja do konca wakacji CKD + IF

Następny temat

Dziennik faftaqa

electro
Polecane artykuły