SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

hmb

  • Kreatyna /HMB w świetle badań naukowych!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Komentarz: co do HMB to tyle tutaj czytałem, że nie działa, iż nigdy nie wydałem na to kasy . Czyli z powyższych badań wynika, iż wytrenowani zawodnicy trójboju nie mieli większych efektów przy stosowaniu kreatyny i HMB (masa ciała całkowita i beztłuszczowa), wpływ był tylko na siłę (wzrost CM)! Co ciekawe - czytałem, opracowanie: Kreatyna bierze

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 3040 Data: 2006-02-11 15:24:55 Liczba szacunów: 0
  • Dieta dla siatkarza (redukcja)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Moja dietka: Śniadanie (odrazu po przebudzeniu HMB)3 łyżki płatków owsianych z kubkiem mleka, omlet z 2 jajek i smietaną, serek wiejski pamietaj o warzywach 2 śniadanie : Kanapka z 2 kromek chleba razowego mięsem(szynka lub masłem orzechowym)daj orzechów włoskich , białko matrix jedna porcja z mlekiem lub wodą Obiad: Kasza(ryż brązowy) z jakimś mi

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1828 Data: 2010-02-10 12:41:30 Liczba szacunów: 0
  • Informacje o HMB

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    jem hmb w ilosci 2g dziennie, waze 90kg i moj staz na silowni to 7 lat. Taka dawka jest dla mnie najlepsza, bo wiem, ze jestem podatny na suplementy. Teraz jestem po przerwie w treningach i zobaczymy jak pojdzie tym razem. Ale rada, optymalnie najlepiej, najlepiej samemu poznac swoj organizm. Wole mniej niz za duzo, jak dotad dziala najlepiej. A cz

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 11979 Data: 2005-10-14 11:55:33 Liczba szacunów: 0
  • "Dawkowania Różnych Kreatyn"

    Post
    Odżywki i suplementy

    Rozumiem ze cel - masa. W takim wypadku dokup monohydrat ( 300g wystarczy - moze byc Vitalmax,Kaizen... ), przed treningiem SP250, BCAA w ilosci 1g na 10kg masy ciała, po treningu 5g mono i BCAA rowniez w ilosci 1g/10kg masy ciala. HMB obojetnie bo i tak nie działa

    Odpowiedzi: 866 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-11 18:34:03 Liczba szacunów: 0
  • Brzuch

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trenuję od 5 lat. początki były trudne, ale z czasem nabrałem do tego zapału. Ćwiczę systematycznie. Przez cały ten okres maximum 2 tygodnie bez żadnych ćwiczeń. Ćwiczę co drugi dzień przez ok 30-40 minut. Teraz są wakacje, więc nie chodzę na siłownię, ale ćwiczę w domu. Szczególny nacisk kładę na brzuch. Najpierw rozgrzewka, potem biceps ze stałym

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1238 Data: 2003-08-13 14:33:15 Liczba szacunów: 0
  • Shock Therapy + Storm + CP + Białko

    Post
    Odżywki i suplementy

    wlasnie mysle zrobic na odwrot storm od razu( razem z hmb) a bialko po 30 min nie wiem czy slusznie ale sadze ze storm i hmb szybciej sie wchlania od bialka, no i na wsystkich kreatynach i hmb jest napisane, zeby brac na pusty zaladek, moze wyproboje raz tak raz inaczej:) i zobacze jak lepiej wchodzi

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 5226 Data: 2008-02-01 14:34:02 Liczba szacunów: 0
  • Który Gainer będzie lepszy ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Kogaion, DaroNigga - ależ wiem, nie zakładajcie proszę z góry że jak pytam o odżywkę to tylko dlatego żeby ją zamiast diety stosować, dieta jest, i dlatego pytam o odżywke King_Odin - tak się właśnie nad tym zastanawiałem, ale jak ta ilość Glutaminy i HMB ma się do rzeczywistego dawkowania tychże w postaci osobnych suplementów, tzn. ile dziennie po

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 4153 Data: 2006-07-19 20:15:18 Liczba szacunów: 0
  • OLIMP PROMOCJA NR 3

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Panowie serdecznie przepraszam za błąd ( dzięki anar za uwagę ). Po prostu pisząc o WHEY MATRIX miałem na myśli WHEY PROFI MASS. Poniżej podaje wersje poprawioną. Sorki Schemat żywieniowo-suplementacyjny do ZESTAWU PROMOCYJNEGO – MASA IV 40 min przed posiłkiem HMB – 2 kapsułki POSIŁEK 1 Mleko 0,5% 250g płatki kukurydziane 60g p

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2253 Data: 2003-12-22 14:53:10 Liczba szacunów: 0
  • kto mi pomoże?

    Post
    Odżywki i suplementy

    jeśli chodzi o to..to tylko wtedy właśnie keidy brałam hmb zmienił mi sie na krótszy co do samych ćwiczeń to nie pamiętam ale wydaje mi się że nie..Gdzie tu czytałam że hmb może też być jako witamina uzupełniająca..Moze to właśnie to..Czy coś w podobie jest czy pozostać przy hmb bo cos na pewno będe zażywała..Tylko co?W tym roku mam zamiar intensyw

    Odpowiedzi: 90 Ilość wyświetleń: 7135 Data: 2005-10-03 21:42:58 Liczba szacunów: 0
  • Trec - NitroBolon II powder

    Post
    Trec

    hmbolon to kicz ! tyle z mojej strony , lepiej kontunuuj kuracje na nitrobolonie i dorzuc zwykle hmb ale kuracje na hmb to tak 2-3 miesiace w dawkach 6-7g dziennie

    Odpowiedzi: 478 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-04-11 13:07:16 Liczba szacunów: 0
  • Trec - NitroBolon II powder

    Post
    Trec

    pytanie do ekpertów czy jest sens łączyć nitrobolon z HMB ?? od poniedziałku zaczynam cykl z nitrobolonem ( 2 puchy x 550g ) plus kreatyna 1250mg i tak się zastanawiam czy zaczekać do końca cyklu czy mogę zacząć jednocześnie ?? HMB oczywiscie zamierzam stosowac przez dłuższy okres min. 6 miesiecy. dzięki z góry za info

    Odpowiedzi: 478 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-24 20:58:57 Liczba szacunów: 0
  • ziemniaki po treningu?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    g tunczyka. 100g sera bialego. Posilek IV 16.00: 5 wafli ryzowych. 200g wedliny drobiowej. 30g ogorka. ----TRENING---- 18:00-19:30 zaraz po 5 bananow ( okolo 1 kg wychodzi ). hmb - pod koniec treningu ( gdzies 10 - 15 minut przed koncem ). Posilek V 20.00: 200g ziemniakow. 200g piersi - w postaci kotletow ( 1 jajko i troche bulki tartej ). Posilek

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 15532 Data: 2003-10-04 13:40:12 Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie + silownia - pytanie.

    Post
    Odżywki i suplementy

    "ja na twoim miejscu bym hmb wzial po cyklu" no a ja wlasnie odeminne opinie slyszalem, tj. ze najlepsze efekty sa kiedy bierze sie HMB razem z jakas kreatyna (w moim wypadku Xpandem). w sumie mam zamiar kupic sobie liquid HMB gdzie jest 180 ml, wiec moze mi wystarczy na 2 cykle i wezme je sobie zarowno z kreatyna jak i po calym cyklu?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2376 Data: 2006-07-20 17:28:04 Liczba szacunów: 0
  • HMB kupować?

    Post
    Odżywki i suplementy

    to prawda ze HMB redukuje tkankę tłuszczową. HMB redukuje tłuszcz ponieważ jak tam pisało prodkukt ten czerpie enegrie z tłuszczu oraz hamuje proces gromadzenia sie tłuszczu (tłuszcz zapasowy), czyli inaczej ESTRYFIKACJA. HMB jest ooglnie dobrym produktem, polceam i pozdro

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 895 Data: 2008-10-03 15:56:31 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w dobraniu

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jakie hmb bylo by dla mnie dobre , bo widzialem ze sa rozne wersje : 250g , 500g , 700g i 950g i gdy kupie kreatyne i hmb czy brac takie dawki jakie sa tam napisane naraz? tzn 6 tab. dziennie hmb i 10g dziennie creatyny. thx

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 972 Data: 2005-03-18 07:21:22 Liczba szacunów: 0
  • zestawienie suplementow na zime - do oceny

    Post
    Odżywki i suplementy

    "Niestety" HMB już mam. Zwierzu - sądzisz, że 4,5g HMB dziennie przez 2 miechy nic nie da? Przede wszystkim mam nadzieję, że ułatwi mi ono (w połączeniu z BCAA) utrzymanie części mięśnia z poprzedniego okresu. Poza tym, z moich obserwacji wynika, że reaguję lepiej na suplementy od przeciętnej osoby (choć może to być mylne wrażenie)- i to

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1575 Data: 2002-09-27 10:19:50 Liczba szacunów: 0
  • czy mozna tracic tkanke tluszczowa i budowac miesnie???

    Post
    Trening w domu

    To ostatnie hmb ktore bralem to z firmy HI TEC NUTRION w plynie 70ml Nawet niezdazylem oproznic tej buteleczki bo sie troche wystraszylem wazylem ok 91 kg i nagle 86kg w obwodzie bicepsa spadlo mi ponad 2 cm z brzuszka tez oczywiscie ale to niebylo tego warte.. ( a i musze dodac ze wlanie w tym czasie skonczylem brac inne suplementy: nitrox,jablcza

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 5159 Data: 2008-05-02 19:41:13 Liczba szacunów: 0
  • Zestawy suplementacyjne w rozsądnej cenie

    Post
    ActivLab

    Sorry stary ale ja nie zgadzam sie z toba ze bulk ma zastapic posilek. Uwazasz ze jak zjem 5-6 normalnych posilkow to juz mam nie stosowac bulka albo bialka? Niby czemu? Ja kiedy nie bylem ograniczony finansowo spozywalem do kazdego posilku porcje bialka zeby mi wyszlo ok 50g bialka na posilek ( odzywka+danie). Jedzac 5-6 posilkow dziennie dostarcz

    Odpowiedzi: 97 Ilość wyświetleń: 7065 Data: 2009-11-09 16:19:53 Liczba szacunów: 0
  • Zestawy suplementacyjne w rozsądnej cenie

    Post
    ActivLab

    Zestaw1(dla kobiet) : Recomp and fat loss BCAA xtra 500g 71,99 Carnitine3 72,99 Guarana Caps 30zł Top10 Dla kobiet 22 Detox 26,99 Razem : 221,27 1.Dlaczego tak a nie inaczej. BCAA xtra , myśle ze każdy kto „liznął” chociaż pare artykułów o suplementacji , wie iż niezbędne przy redukcji są aminokwasy rozgałęzione BCAA, Spra

    Odpowiedzi: 97 Ilość wyświetleń: 7065 Data: 2010-01-13 22:23:12 Liczba szacunów: 0
  • HMB + KREATYNA

    Post
    Odżywki i suplementy

    mój cykl planuje na 6 tygodni i mam zamiar brać te suple: KREATYNA OLIMP 1250mg MEGA CAPS - 240 kapsułek + AAKG TREC - 108 kapsułek Zastanawiam sie czy może dodać (lub zamienić za AAKG)do tego HMB ?? Siodema odradza ale czekam jeszcze na opinie innych. HMB Olimp - ?? kapsułek + KREATYNA OLIMP 1250mg MEGA CAPS - 240 kapsułek lub HMB Olimp - ?? kapsu

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1452 Data: 2008-05-24 12:06:21 Liczba szacunów: 0