SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

hmb

  • Zaczynam od zera prosze o pomoc.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Poczytałem jakies 60 stron o thermie i jestem zdecydowany. Teraz tylko pytania-czy moge ja kupic tu w sklepiku,jak nie to gdzie ja mozna dostac?Przejchalem po cenniku 2x i nie moge jej znalezc, planuje tez hmb do tego i teraz nie mam pojecia jakie kupic najlepsze, taka sama sytuacja z białkiem. Prosze o podpowiedzi.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1018 Data: 2004-10-16 00:02:11 Liczba szacunów: 0
  • Zaczynam od zera prosze o pomoc.

    Post
    Odżywki i suplementy

    narazie podaruj sobie hmb!!!

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1018 Data: 2004-10-16 00:20:44 Liczba szacunów: 0
  • Na mase_ kaps lub tabletki

    Post
    Odżywki i suplementy

    i o hmb e-lite zapominailes

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1348 Data: 2005-02-08 13:18:57 Liczba szacunów: 0
  • Na mase_ kaps lub tabletki

    Post
    Odżywki i suplementy

    zrob cykl na mase na DM i hmb. a potem zrob cykl na rzezbe na l -carnitynie. normalnie cykl moich marzen

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1348 Data: 2005-02-08 16:55:25 Liczba szacunów: 0
  • Na mase_ kaps lub tabletki

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie no chlopaki przestancie.... Bo naprawde chlopak kupi DM i HMB i go wy***ie po dwoch puszkach

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1348 Data: 2005-02-09 19:06:54 Liczba szacunów: 0
  • HMB ...

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jeśli jeszcze nie kupiłeś to sobie odpuść. HMB jest przereklamowane. pozdrowienia...

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2567 Data: 2001-03-15 12:19:52 Liczba szacunów: 0
  • HMB ...

    Post
    Odżywki i suplementy

    Z tego co wiem bral 140kg i przez trzy miesiace nic mu nie weszlo , dopiero wtedy gdy kupil kreatyne + hmb weszlo mu 20 kg. Samiec

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2567 Data: 2001-03-15 18:40:01 Liczba szacunów: 0
  • HMB ...

    Post
    Odżywki i suplementy

    Polecam HMB firmy MLO, jest w kapsułkach. 60 kap. kosztuje zaledwie 80 zł. Radosław Saganek saganek1@poczta.onet.pl http://priv.ciechnet.pl/dso/

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2567 Data: 2001-03-16 12:50:28 Liczba szacunów: 0
  • Z CZYM BIAŁKO

    Post
    Odżywki i suplementy

    Odpowiednia dieta,Białko z HMB lub z glutaminą. ...::PXN::...

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1852 Data: 2003-06-26 17:56:26 Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna/taurine/glutamine-OLIMP

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ale masz wyszukane pytania Zrozum, że co bys nie połączył nie będzie źle. ALe: bcaa - szkoda siana glutamina - też tauryna - też zbędna - jedynie że jest tania to mozę być jako transporter HMB- placebo Kreatyny- jeden z nielicznych działających suplememtów

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2082 Data: 2006-01-18 11:22:48 Liczba szacunów: 0
  • T A U R Y N A

    Post
    Odżywki i suplementy

    moze i dziala ale na pewno tego nie czuc jak hmb na pewno nie bedzie odgrywac roli noboostera czy tez pobudzacza. osobiscie bralem 7g przed treningiem i nic. teraz biore 2g po treningu jako antykatabolik zeby ja zjesc tylko

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1542 Data: 2009-09-13 12:05:47 Liczba szacunów: 0
  • jak działa kreatyna na cyklu teść solo

    Post
    Doping

    Nawet na liski kupisz , jak już ktoś ma mało kasy. Ja wbrew wszystkim wolę glutaminę niedziała nabolicznie ale ma dobry wpływ na moje jelita i samopoczucie, jestem w zdecydowanej mniejszości, a nie jest to efekt placebo bo np tauryny czy hmb , nie czuje wcale.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1502 Data: 2016-05-08 14:41:38 Liczba szacunów: 1
  • jak działa kreatyna na cyklu teść solo

    Post
    Doping

    glute też biore hmb ma fajnie działanie ale przy ilościach duuużuch tak ale tylko z olimpa normalna sprawa %-)

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1502 Data: 2016-05-08 15:04:21 Liczba szacunów: 1
  • BCAA ??

    Post
    Odżywki i suplementy

    To źle słyszałeś o HMB , jednym słowem nie warto brać, jak chcesz wiedzieć więcej to odsyłam do postu Grasika.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 952 Data: 2004-02-23 23:29:33 Liczba szacunów: 0
  • co teraz?? - prosba o pomoc

    Post
    Odżywki i suplementy

    a dlaczego nie mam teraz brac hmb ??? co ewentualnie mogłbym dorzucic do tego co napisałem

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 676 Data: 2004-03-02 14:47:13 Liczba szacunów: 0
  • co teraz?? - prosba o pomoc

    Post
    Odżywki i suplementy

    Bo HMB nie jest warte swojej ceny nawet w połowie. A zesta taki jak napisałeś wystarczy.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 676 Data: 2004-03-02 15:21:40 Liczba szacunów: 0
  • MLO SUPER GAIN 4100

    Post
    Odżywki i suplementy

    moim zdaniem 4100 jest niezbyt dobre. Brałem to przez 2 tygodnie (moze to nie dłułgo) ale i tak zauwazylem ze niewiele mi to daje. Cos co ma w sobie kilka suplementow p0omieszanych tak jak w tym przypadku (kreatyna+HMB) przewaznie nie daje oczekiwanych rezultatów jak czysta odrzywka weg.-białk. Moze nie mam racji ale to jest moje zdanie.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1326 Data: 2004-06-23 09:09:08 Liczba szacunów: 0
  • Methandienone

    Post
    Doping

    MAM PYTANIE DO PAWELEKO... CZY STOSOWALES METHANDIENONE^^ JA TO BIORE Z HMB.. ALE DOKLADNIE NIEWIEM JAK SIE TO BIEZE JA BIORE 3 TABLETKI DZIENIE I PO 9 DNIACH PRZYTYLEM PRWAIE 3KILO.. JAK MOZESZ TO PORADZ MI CO MAM DO TEGO DOKUPIC... POZDRO

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1506 Data: 2008-01-25 12:41:55 Liczba szacunów: 0
  • jaka ilość ? dla endomorfika

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    HMB bym odpuscil,wegle ok.3g za to duzo zdrowych tluszczy ok.2g

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1756 Data: 2009-08-05 19:24:34 Liczba szacunów: 0
  • dieta w treningu na siłe

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    bialko max 2,2g tluszcz zdrowy 1 g a wegle tu juz roznie od 4-6g zlozone a po treningu proste ,hmb to syf szkoda kasy ,ogolnie bo i ty napisales ogolnie

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 991 Data: 2004-09-17 22:29:05 Liczba szacunów: 0