SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

hmb

  • JaBi - jabolcokk - Bo chce być WIELKI ! - MASA 2010/2011

    Post
    Trec

    Co myślisz o HMB przy redukcji?

    Odpowiedzi: 1378 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-20 17:23:22 Liczba szacunów: 0
  • JaBi - jabolcokk - Bo chce być WIELKI ! - MASA 2010/2011

    Post
    Trec

    Molu86 - oj kiedyś chyba SFD mi sprezentowało bardzo dawno dawno temu - koszulka w stylu Społemu kristek86- jeśli masz ułożoną dietę, odpowiednią podaż białka, BCAA, Spalacze to możesz dodać na pewno pomoże, ja tak czy siak dodaje HMB jak najwięcej mięsa zaoszczędzić chce.

    Odpowiedzi: 1378 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-20 17:27:24 Liczba szacunów: 0
  • JaBi - jabolcokk - Bo chce być WIELKI ! - MASA 2010/2011

    Post
    Trec

    To jak Cie odrzuca teraz, to co dopiero będzie na redukcji jak będzie bardziej rygorystyczna dieta. Osobiście uważam, że na masie można sobie częściej pozwolić na na odstępstwa od diety, żeby nie popaść w monotonie i nie odrzucało przy jedzeniu, bo wtedy przy robieniu redukcji może być klapa :/ Jabi a to HMB to 12 kaps. tylko w dni treningowe i roz

    Odpowiedzi: 1378 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-21 20:54:09 Liczba szacunów: 0
  • TEST: Carnelabs - HST i Low Carb by PePoNeNt pods.str.33

    Post
    Odżywki i suplementy

    iśnieniomierz i będę kontrolował. Tribulus - na razie nic nie mogę powiedziec oprocz tego że ciężkie tabletki :) BCAA jest chyba malinowe dość mdły i niesmaczny, ale tego się spodziewałem. zjadliwy i duzo przyjemniejszy niż hmb w płynie (blech) Zmieniony przez - PePoNeNt w dniu 2007-02-27 19:16:48 Zmieniony przez - Jodan w dniu 2007-02-27 20:03:51

    Odpowiedzi: 391 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-02-27 19:12:14 Liczba szacunów: 0
  • Test - masa-sila, krealkalyn,hmb pods.str,11

    Post
    Odżywki i suplementy

    ale mysle ze biorac HMB poziom wchlaniania nie bedzie mial duzego znaczenia bo dziala antykatabolicznie i moze wytrzymac chwile dluzej.. czy sie myle ??? :/ Nie słyszałem o czymś takim

    Odpowiedzi: 134 Ilość wyświetleń: 16478 Data: 2007-12-04 12:05:35 Liczba szacunów: 0
  • Test - masa-sila, krealkalyn,hmb pods.str,11

    Post
    Odżywki i suplementy

    5 10-40 8-45 sciaganie przewodzicieli/krawieckich 3 serie (ciezar aby bylo czuc ;D ) wspiecia na maszynie 3 serie 12-90 10-100 10-110 Ogolnie powoli czuc dzialanie kretki i hmb... jest power... thermo daje spida na pobudzenie... zma - raczej wyspany sie nigdy nie czuje ale tak zawsze bylo ze moge spac i spac ;) po wczorajszym treningu zakwaszone

    Odpowiedzi: 134 Ilość wyświetleń: 16478 Data: 2007-12-08 19:58:55 Liczba szacunów: 0
  • Test - masa-sila, krealkalyn,hmb pods.str,11

    Post
    Odżywki i suplementy

    jesli chodzi o barki to na pierwszej stronie w rekordach napisalem ze suwnica ma podczepiona linke i na poczatku gryf jest lekki dlatego odejmowac 20kg "barki - jesli chodzi o suwnice ostanio 90x6 (ale suwnica ma linke podczepiona do gryfu wiec nie wiem ile wazy gryf na poczatku licze ze 20kg ale na pewno mniej " czemu uwazasz ze napisane

    Odpowiedzi: 134 Ilość wyświetleń: 16478 Data: 2007-12-08 20:51:13 Liczba szacunów: 0
  • Test - masa-sila, krealkalyn,hmb pods.str,11

    Post
    Odżywki i suplementy

    slayerek mówiąc o odżywkach miałem na myśli suplementy ktore bralem: pare razy.. mono, HMB MC,bialko,gajner,bcaa puszka mala,witaminki nie oceniałem więc supli które teraz bierzesz nie wiem skąd ci to przyszło do głowy widze że trzeba ci wszystko tłumaczyć i jeszcze piszesz że osoby które się spodziewały że przytyjesz 40kg .... ble ble zejdź n

    Odpowiedzi: 134 Ilość wyświetleń: 16478 Data: 2007-12-29 20:44:34 Liczba szacunów: 0
  • ALC - temat inaczej

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    ok...niedlugo "wchodze" na rzezbe i chcialbym sie upewnic czy wszystko dobrze zaplanowalem :))))) a wiec prosze ktooregos z Panoow o weryfikacje.. HMB - 3x 2kapsy na 30min przed posilkami... Green Tea - 4x 1 kapsoolka 30min przed posilkami ALC - 2x 2kapsy 30min przed posilkami :))) L-glutamina - 6g, z 50g carbo, po treningu i 6g na noc..

    Odpowiedzi: 144 Ilość wyświetleń: 15034 Data: 2003-04-19 23:30:47 Liczba szacunów: 0
  • ALC - temat inaczej

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    kumpel: podchodzi pod 3g bialka/kg mc , ww - ok 300, tluszcz-50g... ja: ok 4000kcal, 2,5g bialka/kg mc, ww - 600g , tluszcz - 75g... za 2 tyg redukuje ww i tluszcze tak zeby bylo ok 3000kcal...dokladam green tea, HMB, L-glutamine i mysle ze cos z tego wyjdzie na lato... musze tez dodac ze podczas brania ALC z ZMA zaczalem wiecej ruchu w ciagu dnia

    Odpowiedzi: 144 Ilość wyświetleń: 15034 Data: 2003-05-17 12:14:52 Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE.CO KUPOWAC?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Koniu a co byś powiedział na połączenie BCAA 300 mega caps z Olimpa + Redline lub Venom(który proponujesz), ćiczę 4 razy w tygodniu (2 razy siłownia+2 razy BJJ) waga 78 kg , biceps 41 cm, staż dłuuuuugi, za tydzień kończę cykl Nitrobolon + Hmb z weidera Ps. Cel następnego cyklu zwiększenie wytrzymałości z regeneracją oraz spalenie zbędnego tłuszcz

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-02-17 15:41:00 Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE.CO KUPOWAC?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    witam, chce zaczac brac jakis spalacz i czy moze mi ktos powiedziec czy na poczatek nadaje sie cos w stylu CLENBUREXIN albo FAT KILLER TRECA. jestem kobieta, 25 lat, trening aerobowy 4x w tyg i HIIT 3 x w tyg. glownie bieznia, rower, cross trainer, brzuszki, aerobik basen. HIIT na biezni. biore 5 tydzien l karnityne i HMB ale chce czegos skutecznie

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-04-02 05:10:09 Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE.CO KUPOWAC?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jaki spalacz najlepszy na poczatek(chcem pozbyc sie tylko do 5 kg tkanki tluszczowej)? I mam jeszcze drugie pytanie: Czy stosowanie HMB daje jakis efekt w spalaniu tkanki tluszczowej?

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-14 12:07:59 Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE.CO KUPOWAC?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    hmb nic nie daje. jak dieta? trening? pokaż to najpierw pzdr/

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-14 12:16:52 Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE.CO KUPOWAC?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Co o tym sadzicie może być jak dla amatora ?? nie, co chcesz osiągnąć przez taką głodówkę? oblicz normalne zapotrzebowanie kaloryczne i tego się trzymaj, hmb odpuść. pzdr/

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-15 13:08:59 Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE.CO KUPOWAC?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    waga - 87 wzrost - 179 ramie - 42 klatka - 110 pas- 92 aktualnie mam koncówke cyklu na PRO LONGATUM, SHOCK THERAPY i DAILY COMPLETE FORMULA, od 4-5 miesiecy biore jeszcze hmb, trenuje silowo co dwa dni a na koniec kazdego treningu robie: 23-30 x sklony na lawce rzymkiej 15-20 x unoszenie nog w zwisie 20-30 x unoszenie nog lezac 40-50 x sklonów bocz

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-08 01:22:10 Liczba szacunów: 0
  • THERMO SPEED -Nowość

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    czy to jest coś na zasadzie HMB ??

    Odpowiedzi: 276 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-03-24 20:59:48 Liczba szacunów: 0
  • * * * * Spamerski Post Ślązoków * * * *

    Post
    Informator ŚLĄSKI

    O.S.T.R wlasnie teraz leci powtorka na PS Dzieki Rynek Jednak przegralismy srogo 3-0 Mialem jedna 100% okazje, jednak braklo mi nogi i nie siegnalem dobrej pilki... PS: Pytanie do Was;) Co sie lepiej oplaca mi kupic na jesienne masowanie?? HMB+Kreatyna(to bylby moj II cykl) czy moze jakis XP?

    Odpowiedzi: 9239 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-10-08 13:21:44 Liczba szacunów: 0
  • Diary of a madman s4, 144, 187

    Post
    Dzienniki Juniorów

    WTF z tym deserem? %-) Swoją drogą - ja też jem HMB %-) co prawda tylko dlatego, że z leucyna jest . Jeżeli tak jak mówią niektóre badania (opracowanie przez Solarosa) iż może działać nawet anty-anaboloicznie to jem sobie kiedy robi aeroby %-)

    Odpowiedzi: 2341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-25 18:45:17 Liczba szacunów: 0
  • MARIAN 17/dziennik/57,108,207/pods. redu 241

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ero na czczo bez jakiegoś antykatabolika, to już może być przesada, no ale kurde, mając dobry posiłek przedtreningowy dawać jeszcze bcaa? Ja rok temu robiłem redu bez żadnego hmb i bez bcaa, szła tylko porcja wpc przed porannym aero, które na koniec dochodziło jakoś do 45 min. Drugie tyle kręciłem po siłce, bez żadnego zabezpieczenia. Fat leciał pi

    Odpowiedzi: 2995 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-12 09:42:36 Liczba szacunów: 0