SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

hmb

  • Redukcja tłuszczu

    Post
    Odżywki i suplementy

    ale nie zaszkodzi jak będę łączył Hmb Lke clean burexin i cm3?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 514 Data: 2013-08-09 13:16:43 Liczba szacunów: 0
  • jak brać i co brać??

    Post
    Odżywki i suplementy

    a jaki konkretnie wybrać? przemianę materii mam raczej szybką. a jakieś suple jak HMB czy kreatyna?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 587 Data: 2008-09-09 15:57:18 Liczba szacunów: 0
  • Glutamina na rzeźbe?

    Post
    Odżywki i suplementy

    WPC juz mam Treaca. A co lepiej Glutamine, BCAA, czy morze HMB??

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1126 Data: 2004-03-04 22:09:28 Liczba szacunów: 0
  • Glutamina na rzeźbe?

    Post
    Odżywki i suplementy

    A co z HMB???

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1126 Data: 2004-03-05 13:49:50 Liczba szacunów: 0
  • Co na siłę?

    Post
    Odżywki i suplementy

    No moze i masz racje z ta kreatyna. Diete mam, plan rowniez. Co do HMB to mysle, ze sie mylisz, ja efekty widze. Zdedycowalem sie jednak cos na sile brac, wiec moze zamiast kreatyny bcaa? albo bialko chociaz? Prosze o porade. Z gory dziekuje

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 591 Data: 2009-10-06 23:42:30 Liczba szacunów: 0
  • PyTaNkO

    Post
    Odżywki i suplementy

    hmb wywal zamiast dextro kup carbo dokup zma gainera/bialko wedlug braków w diecie efekty to kwestia indywidualna

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1241 Data: 2006-07-12 20:53:41 Liczba szacunów: 0
  • PyTaNkO

    Post
    Odżywki i suplementy

    hmb wywalić ? dziwne chyba.. :/ przecież na rzeźbe wjedzie :/ przynajmniej tak mysle...

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1241 Data: 2006-07-12 21:16:24 Liczba szacunów: 0
  • OCENA

    Post
    Odżywki i suplementy

    wywal ryboze i hmb mono bierz przed i po treningu po5g w NT tylko 5g na czczo

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 815 Data: 2005-05-15 12:11:08 Liczba szacunów: 0
  • HMB + masówka?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Elite- jaka jest wg Ciebie optymalna dawka (stosowanie i rozlozenie w ciagu dnia) HMB?

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3370 Data: 2005-06-20 00:39:03 Liczba szacunów: 0
  • HMB + masówka?

    Post
    Odżywki i suplementy

    z reszta znam na prawde wiele osob stosujacych z zadowoleniem hmb w wiekszej czesci to jednak tak jak pisalem osoby zaawansowane chocizaby masta z fitnessu jogger.. fabio, z tego co pamietam xxxxxl & biniek.. sprobojta i potem komentujta panowie

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3370 Data: 2005-06-20 00:45:40 Liczba szacunów: 0
  • HMB + masówka?

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja sie na to igdy nie zdecyduje. raz juz probowalem hmb i wiecej nie chce probowac.pozdr.

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3370 Data: 2005-06-20 08:22:08 Liczba szacunów: 0
  • HMB + masówka?

    Post
    Odżywki i suplementy

    no i to jest wlasnie cale HMB! twardosc.. gestosc.. definicja! KLASA!

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3370 Data: 2005-06-27 14:58:38 Liczba szacunów: 0
  • HMB + masówka?

    Post
    Odżywki i suplementy

    nie ma bata- wrzesien, pazdziernik znowu wchodze na HMB ( w sumie mam ceny hurtowe, to czemu nie )

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3370 Data: 2005-06-27 20:39:17 Liczba szacunów: 0
  • HMB + masówka?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Boogie kupujesz bulk powder HMB po $67 za kilo? Jesli nie, to raczej nawet te ceny hurtowe beda w rzeczywistosci bardzo wysokie.

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3370 Data: 2005-06-28 08:22:55 Liczba szacunów: 0
  • Testosterol a 17 lat...

    Post
    Doping

    hmmm a zwykle odzywki.......gainer...creatyna...albo hmb??

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 3255 Data: 2006-06-24 01:50:55 Liczba szacunów: 0
  • kreatyna+hmb

    Post
    Doping

    dobra miski chcialem sprawdzic czy ktos jeszcze nie spi kreatyna i hmb to bralem ale 2 lata temu teraz bez deki i wina sie nie obejdzie zrobilem teraz sobie zakupy na zime 30 amp. tescia 300 tab metki i 20 amp.deki jak to sobie rozpisac i co ewentualnie do tego dodac

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 854 Data: 2004-11-11 05:21:11 Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna i białko ... Co jeszcze !!

    Post
    Odżywki i suplementy

    ćwicze tak z poltora roku wiec mialem 180caps hmb, pozniej wpc-80 i teraz polaczone kreatyna i białko wczesniej bylo wszystko oddzielne pizam pozesz dokladnie ? cp ? Zmieniony przez - PakeR-ce w dniu 2008-07-16 21:17:49

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3839 Data: 2008-07-16 21:17:03 Liczba szacunów: 0
  • Odrzywki na rzeźbę

    Post
    Odżywki i suplementy

    Po pierwsz primo: nie ma czegos takiego jak odzywki na rzeźbe do tego są specialne ćwiecznia Po drugie primo: HMB nie działa Po trzecie primo ultimo: Masz diete?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 589 Data: 2010-03-25 23:04:01 Liczba szacunów: 0
  • Odrzywki na rzeźbę

    Post
    Odżywki i suplementy

    Z tego co czytałem to HMB działa u ludzi niewytrenowanych. Diety jako tako nie mam ułożonej, ale staram sie jeść o regularnych porach i w takich samych ilosciach. Mało tłuszczu, dużo białka. To co polecacie w moim przypadku??

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 589 Data: 2010-03-25 23:08:02 Liczba szacunów: 0
  • Odrzywki na rzeźbę

    Post
    Odżywki i suplementy

    Mało tłuszczu dużo białka, tłuszcze są ok pod warunkiem że są zdrowe, napisałeś o gainerze MAgnum on na pewno nie jest na rzeźbę, po co Ci tyle węgli a na dodatek prostych podczas redukcji? Dorzuć jakieś aeroby bieganie/rower i będzie dobrze. Z tym HMB to naprawdę szkoda kasy lepiej już zainwestować to w BCAA lub jakiś prosty spalacz.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 589 Data: 2010-03-25 23:23:01 Liczba szacunów: 0