SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

hmb

  • hmb, bcaa, karnityna, kreatyna, glutamina, Q10

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Ktore z tych odzywek pomoga mi w biegach od 800m do 3000m?? Moze kazde?? ktore z nich najlepiej laczyc?? moze wszystkie/? PISZCIE

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2048 Data: 2004-08-27 15:51:12 Liczba szacunów: 0
  • KREATYNA+BCAA+HMB-do speców.

    Temat
    Odżywki i suplementy

    panowie czy polaczenie tych trzech suplementów jest dobre?interesuje mnie głownie siła i dynamika(trening siatkarski).jesli akceptujecie takie polaczenie to czy moze mi ktos rozpisac dawkowanie dzienne?waze 85 kg

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1246 Data: 2004-11-30 16:41:10 Liczba szacunów: 0
  • Nitrobolan+Kreatyna+Hmb??

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Dobra kombinacja??mysle wziązc 4 duze(240lub300kaps) puszki nitro.. 2x500 kreatyna micro Treca i 360ml Hmb...Czy to bedzie dobre rozwiązanie??czy te produkty bedą dobrze razem działać??mysle wziąsc to na 2 cylke...Dobry pomysł??

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1071 Data: 2005-11-22 14:00:28 Liczba szacunów: 0
  • HMB

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Mam takie pytanko ponieważ zaczołem już cukl kreatynowy i zostało mi kasy. pomyślalem ze dokupię sobie jeszcze hmb za tą kasę starczyło by mi na 20 dni czy to ma wogulę jakiś sęs??? Czy waryo mi to zaczynać czy nie???

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1073 Data: 2007-02-22 20:29:21 Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna+hmb co do tego??

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam od stycznia biore kreatyne+hmb. Moim glownym celem jest wyrobienie czystej masy miesniowej i spalenie tluszczu. Mam do dyspozycji tez spalacz i l karnityne. Czy warto dodac cos z tego? by efekt byl lepszy? czy samo hmb i kreatyna spali tluszcz??

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 900 Data: 2007-12-27 18:08:27 Liczba szacunów: 0
  • kreatyna hmb... zdrowie?

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    kolega bierze od 2 tygodni kretke z widerra i hmb z aktivita chyba i aminokwasy, boli go brzuch i nerki ma problemy z oddawaniem moczu możliwe??

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1947 Data: 2004-08-26 09:10:42 Liczba szacunów: 0
  • Szukam hmb,amino, gluty

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Wiec, szukam powyzszych rzeczy w bardzo dobrych cenach, potrzebne sa mi do treningu wstepnego. HMB glownie jako antykatabolik cena Gluta- cena/jakosc amino cena Dosc duzo aminek dostarcze z bialka i posilkow.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1212 Data: 2008-08-24 23:37:11 Liczba szacunów: 0
  • HMB antykatabolik

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Czesc czy hMB dziala antykatabolicznie ?Mozna go uzywac po treningu silowym jako oslone?Wjakich ilosciach?Chodzi mi o okres miedzy t.silowym a aero.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1900 Data: 2004-03-16 09:01:33 Liczba szacunów: 0
  • thermo speed plus hmb??

    Temat
    Odżywki i suplementy

    no wiec biore hmb, mam dietke, a czytam sobie teraz o thermo sedzie, czy zastpaic hmb thermo czy dolozyc poprstu?? jak radzice, 4 razy areoby robie , tygodniowo, 2 razy mauy thai i inne jeszcze ******ly

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1370 Data: 2005-04-20 18:48:32 Liczba szacunów: 0
  • 240 kaps HMB + jabłczan BIOGENIX 450g + kreatyna mega caps 120 kaps

    Temat
    Odżywki i suplementy

    witam, tak jak w tytule. Po ile dawkować, jakie odstępy między sobą, w jakich godzinach jaką rzecz, itd? Jak to ustawić, żeby to miało 'ręce i nogi', pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1660 Data: 2008-02-25 21:04:10 Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna i hmb = bol brzucha!

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Od 3 dni biore jablczan kreatyny i hmb, ilosc na opakowaniu pisze 3-4 kapsulki 3 razy dziennie, ja jako poczatkujacy biore mniej - 1 kapsulke kreatyny i 1 hmb, wlasnie po tych 3 dnia pojawil sie bol brzucha i nie wiem czy to jest grozne i co mam z tym zrobic.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 809 Data: 2010-04-15 16:33:15 Liczba szacunów: 0
  • hmb+ wpc+ dextroza+kreatyna

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam. Wszedłem w posiadanie takich o to suplementów: hmb 180 kaps + wpc łowickie 2kg + dextroza 500g + kreatyna z tauryną 400g wszystko treca. zastanawiem sie nad dokupieniem do tego beta alaniny. Mógłby ktoś mi rozpisać sensowne dawkowanie?

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 784 Data: 2015-01-26 18:10:13 Liczba szacunów: 0
  • HMB w boksie

    Temat
    Sztuki Walki

    Witam mam pytanie , czy hmb nie jest zakazane w boksie , pytam się ponieważ trenuję ponad rok i będę jeździć na zawody właśnie z tąd moje pytanie czy nie zostane zdyskwalifikowany za stosowanie hmb ?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1263 Data: 2013-07-05 18:16:13 Liczba szacunów: 0
  • hmb przed melanżem

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam zastanawiałem się czy jeśli będę brał hmb przed melanżem to w jakiś sposób zniweluje skutki picia alko .Hmb to antykatabolik ,który przeciwdziała rozpadaniu się białek ,a alkocholu powoduje rozpad białek więc teoretycznie powinno to niwelować skutki alko hmmm?????

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 517 Data: 2012-06-03 17:57:43 Liczba szacunów: 0
  • Kreatynka+Hmb=Dextroza

    Temat
    Odżywki i suplementy

    czsc wszystkim... mam pytanie.... od poczatku marca biore hmb olimp do tego od maja chce dolaczyc kreatynke 300g z vitalmaxa i dextroze z vitalmaxa.... no i wlasnie.... czy jest to dobre polaczenie??:>

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 879 Data: 2006-04-09 11:39:32 Liczba szacunów: 0
  • hmb+leucyna czy izoleucyna?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    mam pytanie dotyczące łaczenia hmb z bcaa. Czy robić to z produktami z przewagą izoleucyny czy leucyny, pytanie wizięło się stąd że hmb jest produktem metabolizmu leucyny, z góry dzięki za odpowiedzi, pozdro.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1168 Data: 2005-12-06 17:53:36 Liczba szacunów: 0
  • ??? HCA + HMB ???

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam! Chciałem się dowiedzieć czy połączenie HCA I HMB przyniesie jakieś efekty w "zejściu" z wagi (zależy mi na jakiś 3-4 kg) i poprawy rzeźby? Może ktoś testował taką mieszankę ? Piszcie co o tym sądzicie!?

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1133 Data: 2007-03-20 20:52:24 Liczba szacunów: 0
  • HMB+Aeroby+Dieta

    Temat
    Odżywki i suplementy

    EE...mam takie pytanko Czy jak to wszytsko polacze co mam w opisie to wyjdzie cos ciekawego z tego Tzn ta dieta to na redukcje mam 174cm i 74kg waze mam 15 lat To cos ciekawego czy mi spadnie z brzucha trochce tluszczu..??

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 862 Data: 2007-06-26 13:05:41 Liczba szacunów: 0
  • HMB z glutaminą.

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam. Od pewnego czasu brałem HMB, 2 kap rano, 2 po treningu i 2 przed snem. Teraz dokupiłem l-glutamine. I tu moje pytanie, czy zastapic glutaminą porcje HMB po treningu a rano i wieczór zostawic tak samo ? Czy łaczyc jedno z drugim ? Chyba, ze macie inne pomysły ;d

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 609 Data: 2012-05-10 13:01:50 Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna sfd + HMB Olimp

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Cześć, moje pytanie dotyczy brania kreatyny sfd i HMB olimp mega caps czy opłaca mi się to brać, doskonale wiem, że po cyklu kretynowym będzie coś tak widać oczywiście z dietą ale chciełem sobie dodać to HMB i polepszyć efekty, to jak? opłaca się?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 702 Data: 2014-06-06 14:23:58 Liczba szacunów: 1