SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Michał Jekiel road to super heavyweight

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3189490

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 7721 Napisanych postów 13999 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2237847
To najpierw PCA a w 2021 lecimy na Sopot
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 Zawodnik IFBB
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 21514 Napisanych postów 30769 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 870253
gnidusek
Nie znam się na tyle żeby coś gadać ale czy jedna poza Cię skreśli na maxa ?

Na pewno na tyle zeby nie wygrać

Winter ten Sopot za to juz bardziej realny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 7721 Napisanych postów 13999 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2237847
Ja te starty i tak traktuje jako zabawę, albo taką wisienkę bo sam też wiem że nic nie osiągnę a jak dalej będę się chował w piwnicy to co mi z tego :)
Wiem że Ty sporo osiągnąłeś i myślenie masz inne, jak już wyjść to po złoto no i tak powinno być :) Więc szanuje Twoje zdanie i decyzje :)
Czas pokaże co wyjdzie ;p A może i mi się noga podwinie i na pca nie wyjdę i później będzie że wiecej pitolenia niż to tego warte bo kto wie co w życiu sie przytrafi :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2722 Napisanych postów 8344 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 100280
No i zaj**iste podejście do tematu, bez spiny.
1

Kompleksowe prowadzenie online.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3202 Napisanych postów 5126 Wiek 37 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 119909
winterR
Ja te starty i tak traktuje jako zabawę, albo taką wisienkę bo sam też wiem że nic nie osiągnę a jak dalej będę się chował w piwnicy to co mi z tego :)