SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU JAKO SPORT

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 156598

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 74 Napisanych postów 4188 Wiek 36 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 57017
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 1548 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 31471
lukix
No to stawiam na 10 albo 11-powt.,ale czekam cierpliwie na filmik


wysoko cenisz moją siłę drążkową:) no zobaczymy, nie chce nic mówić, bo nie wiem czy powtórze swój wynik przed kamerką tel :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 74 Napisanych postów 4188 Wiek 36 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 57017
Twoją siłę cenie wysoko,bo udowodniłeś ją filmikiem z 30kg.

Przypomniała mi się historia o tym gościu od Bartendaz.Pisałeś że miałeś z Nim pogadać żeby wrzucił jakiś filmik z obciążeniem-i co? Będzie coś?

Zmieniony przez - lukix w dniu 2011-12-12 22:32:27
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 1548 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 31471
nie wiem, skoro nie wrzucał widocznie ma inne priorytety niż drążek
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 74 Napisanych postów 4188 Wiek 36 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 57017
Spróbowałem dziś na treningu w jednej serii treningowej tych przybloków.Powtórzenie zaczynałem od pełnego zwisu następnie 3-sekundowy przyblok w połowie ruchu potem 3-sek. z brodą nad drążkiem i na powrocie też 3-sek. w połowie ruchu.Powiem Wam że czuje się ładnie te powtórzenia:)Z moich obserwacji wychodzi że robi się średnio 3-razy mniej powt.niż normalnie.To jakby robił z 30kg. bez 30kg.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 3326 Wiek 44 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 35735
lukix
Konik506-dlaczego bez formy? Może przetrenowany jesteś??

lukix - ja co roku mam tak , że zawsze jesienią i zimą mam 20% gorszą forme i szybciej się męcze, ciężej mi się zmobilizować do treningu itp;.

Dzisiejszy trening - Basen.
Ogólnie próbowałem formy w pływaniu i 25 metrów skacząc ze słupka robiłem w 23 sekundy, a tylko odpychając się nogami od ściany basenu 25 metrów robiłem w 25 sekund, czyli wychodzi 1 metr na sekundę.
Następnym razem zmierzę 50 metrów i 100 metrów.
Czułem dzisiaj niedosyt treningu i jeszcze zrobiłem 5 seri na drążku podciągania nachwytem.

Dobrze że się obudziliśmy i dążymy do celu, bo większość osób przeżywa życie nigdy się nie budząc.

http://www.youtube.com/user/konik3023/videos?view=0 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 3326 Wiek 44 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 35735
matkus1
lukix
No to stawiam na 10 albo 11-powt.,ale czekam cierpliwie na filmik


wysoko cenisz moją siłę drążkową:) no zobaczymy, nie chce nic mówić, bo nie wiem czy powtórze swój wynik przed kamerką tel :)

Ja też tą twoją siłę drążkową wysoko cenię, bo z tego co widziałem, to aż mną wstrząsneło.

Dobrze że się obudziliśmy i dążymy do celu, bo większość osób przeżywa życie nigdy się nie budząc.

http://www.youtube.com/user/konik3023/videos?view=0 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 74 Napisanych postów 4188 Wiek 36 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 57017
Ja jak już pisałem nie mam problemów z formą i mobilizacją w zimie.Za oknem zimno,nie chce się wychodzić-to chce się ćwiczyć!:)Wiosną i latem jest już gorzej,ale wtedy termin zawodów nakręca mnie do działania.

Te 5-serii robiłeś z obciążeniem czy bez? W jakim zakresie powtórzeń?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 3326 Wiek 44 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 35735
lukix
Ja jak już pisałem nie mam problemów z formą i mobilizacją w zimie.Za oknem zimno,nie chce się wychodzić-to chce się ćwiczyć!:)Wiosną i latem jest już gorzej,ale wtedy termin zawodów nakręca mnie do działania.

Te 5-serii robiłeś z obciążeniem czy bez? W jakim zakresie powtórzeń?

lukix - te 5 serii to zrobiłem na dobitkę po pływaniu, czyli max powtużeń bez ciężaru. Odległość czasowa między seriami 2-3 min.

Zmieniony przez - konik506 w dniu 2011-12-13 21:27:53

Dobrze że się obudziliśmy i dążymy do celu, bo większość osób przeżywa życie nigdy się nie budząc.

http://www.youtube.com/user/konik3023/videos?view=0 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 74 Napisanych postów 4188 Wiek 36 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 57017
A co myślisz o tych przyblokach na treningu? Próbowałeś ich? Jeśli tak to jak efekty? Mi się to nawet podoba,choć jest to podobno typowy trening wspinacza.Oni są jednak na pewno mocni w podciąganiu..

P.S -no i 1000-pościk w temacie poszedł Życzmy sobie drugiego tyśka!Mam nadzieję że tak będzie.
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Galeria sław - Raul Lozano

Następny temat

Rower do 3000 zł