SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Viki - OCR, Trail Running, Hyrox

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 511670

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3389 Napisanych postów 4400 Wiek 45 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 108683
No niezly hard core, same te godziny w trasie robia wrazenie, ale ty dobra jestes na takich dluzszych trasach, zawzieta, wierze ze pudlo bedzie
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12978 Napisanych postów 20739 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 607917
Madzia to jest mój pierwszy bieg na takim dystansie, nie mam doświadczenia więc chciałabym po prostu ukończyć bez kontuzji O pudle nawet nie myślę, są dziewczyny które startują na tym dystansie od lat. Ja nawet nie wiem czego się spodziewać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3389 Napisanych postów 4400 Wiek 45 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 108683
Tak czesto piszesz a potem pyk! pudlo, medal itd te dziewczyny o tobie pewnie mowia tak samo jak ty o nich
Mam nadzieje ze bedzie naprwde dobrze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12978 Napisanych postów 20739 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 607917
Mnie to nikt nie zna, ja dopiero pierwszy sezon biegam po górach

Wrzucam jeszcze profil sobotniej trasy. Szczyt Lubomir znam, byliśmy tam na wycieczce. Ciekawe od której strony będziemy podbiegać.

A na koniec fotkę dzisiejszego obiadu, tym razem w wersji wege bez mięsa






...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12978 Napisanych postów 20739 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 607917