SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

stawy

  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    am poprawy bo mam problem z barkami , tylko na długim nandro przerabiałem kilka razy , npp fajny środek lecz ja musze się posiłkować 200 dd Non stop lecisz dd w takiej dawce? U mnie npp daje niesamowitego kopa i dlatego je odpalam i obadamy te stawy po ilu tygodniach odczuje róznice. Zmieniony przez - SalvatoreLucania w dniu 2017-04-11 21:26:22

    Odpowiedzi: 55744 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-04-11 21:25:27 Liczba szacunów: 1
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    i rozmawiacie z chłopaczkiem w wieku 20 lat co macha od swieta pol roku %-) Na trenie ace szedl cabaser tabs na tydzien i bylo git. Estro trzymam zawsze powyzej normy bo moje stawy super wtedy pracuja ale zszedlem z trena ace Bioniche i wzeszedłem na master BM ponad tydzien czasu i juz odpulilem cabaser na dobre a to byl blad. Do tego jeszce provi

    Odpowiedzi: 55744 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-04-16 11:31:02 Liczba szacunów: 1
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Czy Deka faktycznie posiada właściwości naprawcze stawów? Brał ktoś docelowo po to by "nasmarować" stawy? Zmieniony przez - dymeksm w dniu 2017-04-30 18:28:28

    Odpowiedzi: 55744 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-04-30 18:27:56 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Czyli rozumiem, że typowo pod stawy nie warto brać bo i tak problem powróci? To jak je wyleczyć :[ Zmieniony przez - dymeksm w dniu 2017-04-30 18:39:56

    Odpowiedzi: 55744 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-04-30 18:39:42 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Czyli rozumiem, że typowo pod stawy nie warto brać bo i tak problem powróci? To jak je wyleczyć :[ Zmieniony przez - dymeksm w dniu 2017-04-30 18:39:56 Na pewno zacząć od postawienia diagnozy, dalej wprawadzeniu leczenia. Ale to już w stacjonarnej przychodni, nie w internecie ;-)

    Odpowiedzi: 55744 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-04-30 19:30:02 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    tecznego propa 100mg i Bioniche oceniam znacznie wyzej jelsi chodiz o moc, Czy Deka faktycznie posiada właściwości naprawcze stawów? Brał ktoś docelowo po to by "nasmarować" stawy? Zmieniony przez - dymeksm w dniu 2017-04-30 18:28:28 Moim zdaniem nie ma to najmniejszego sensu. Znacznie lepiej smaruje wysokie estro. Chyba ze masz na mysli jakies i

    Odpowiedzi: 55744 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-04-30 19:37:16 Liczba szacunów: 1
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Stanover 10mg z vermodje. Trzeci tydzień jem w dawce 40mg ed. masakra. Klepie jak trzeba. Stawy bolą , uzylenie mega , siła bardzo do przodu. Ps. Nie kupywalem w Polsce

    Odpowiedzi: 55744 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-09 20:37:29 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Stanover 10mg z vermodje. Trzeci tydzień jem w dawce 40mg ed. masakra. Klepie jak trzeba. Stawy bolą , uzylenie mega , siła bardzo do przodu. Ps. Nie kupywalem w Polsce Pewnie opakowanie z hologramem i kodem zgadza się? Bez opakowania ( kartonika ) , same blistry z hologramem i kodem . Pierwszy raz takie wino jem , petarda. Miałem wchodzić na 5

    Odpowiedzi: 55744 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-09 21:16:28 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Stanover 10mg z vermodje. Trzeci tydzień jem w dawce 40mg ed. masakra. Klepie jak trzeba. Stawy bolą , uzylenie mega , siła bardzo do przodu. Ps. Nie kupywalem w Polsce Pewnie opakowanie z hologramem i kodem zgadza się? Bez opakowania ( kartonika ) , same blistry z hologramem i kodem . Pierwszy raz takie wino jem , petarda. Miałem wchodzić na 5

    Odpowiedzi: 55744 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-09 21:20:03 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    konto ponieważ sam już nie wiem jak, gdzie i kogo pytać- zamówiłem już kilka różnych oxandrolonów i żaden nie działa- potrzebuję go dla zdrowia, ostatnio jak wziąłem to tylko stawy bardzo bolały. dawno temu brłem z british dragona i był super - dzięki niemu wyzdrowiałem, ale teraz znów go potrzebuję..... Androchem jadla moja zona i jej kolezanki i

    Odpowiedzi: 55744 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-12 07:13:06 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    jestem na cyklu z Andro wiec moge powiedziec mix tesc 400 porazka napewno nie ma tam dlugich estrow tescia zapewne siedzia tam tylko i wylacznie prop strzaly bolace jak nie wiem ostatni raz tak bolal mnie strzal jak bralem propa z EC 8 l temu co do winkaw teb z andro najbrawdopodobniej kosa bo biore tydz a stawy mnie juz bola

    Odpowiedzi: 55744 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-16 11:54:12 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    cia zapewne siedzia tam tylko i wylacznie prop strzaly bolace jak nie wiem ostatni raz tak bolal mnie strzal jak bralem propa z EC 8 l temu co do winkaw teb z andro najbrawdopodobniej kosa bo biore tydz a stawy mnie juz bola Że jak boli jest to wina propa i tylko on tam musi być w środku? Nie może być to wina niczego innego? Nie no rewelacja \-)

    Odpowiedzi: 55744 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-16 12:41:00 Liczba szacunów: 1
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    wylacznie prop strzaly bolace jak nie wiem ostatni raz tak bolal mnie strzal jak bralem propa z EC 8 l temu co do winkaw teb z andro najbrawdopodobniej kosa bo biore tydz a stawy mnie juz bola 6 butle T400 bije z Andro 0 jakiegokolwiek bólu czy dyskomfortu chcesz poczuć coś bolącego to Tri Bolda zapodaj T400 działa jak należy potwierdzone badan

    Odpowiedzi: 55744 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-16 13:44:09 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    ewne siedzia tam tylko i wylacznie prop strzaly bolace jak nie wiem ostatni raz tak bolal mnie strzal jak bralem propa z EC 8 l temu co do winkaw teb z andro najbrawdopodobniej kosa bo biore tydz a stawy mnie juz bola Bije t400 z andro 3 butle i działa, bezbolesny zero jakiegoś dyskomfortu, dobre samopoczucie więc chyba bijemy coś innego hehe

    Odpowiedzi: 55744 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-16 13:58:47 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    wylacznie prop strzaly bolace jak nie wiem ostatni raz tak bolal mnie strzal jak bralem propa z EC 8 l temu co do winkaw teb z andro najbrawdopodobniej kosa bo biore tydz a stawy mnie juz bola Że jak boli jest to wina propa i tylko on tam musi być w środku? Nie może być to wina niczego innego? Nie no rewelacja \-) Ty czytaj ze zrozumieniem napis

    Odpowiedzi: 55744 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-16 15:27:40 Liczba szacunów: 1
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    wylacznie prop strzaly bolace jak nie wiem ostatni raz tak bolal mnie strzal jak bralem propa z EC 8 l temu co do winkaw teb z andro najbrawdopodobniej kosa bo biore tydz a stawy mnie juz bola Że jak boli jest to wina propa i tylko on tam musi być w środku? Nie może być to wina niczego innego? Nie no rewelacja \-) Ty czytaj ze zrozumieniem napis

    Odpowiedzi: 55744 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-16 17:20:38 Liczba szacunów: 1
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    wylacznie prop strzaly bolace jak nie wiem ostatni raz tak bolal mnie strzal jak bralem propa z EC 8 l temu co do winkaw teb z andro najbrawdopodobniej kosa bo biore tydz a stawy mnie juz bola Pyerdolisz chłopie jak potluczony, bije już nie pamiętam która butle tego testa i po raz kolejny moge napisać tylko że pyerdolisz, formę która mam na tą ch

    Odpowiedzi: 55744 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-17 14:39:18 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    wylacznie prop strzaly bolace jak nie wiem ostatni raz tak bolal mnie strzal jak bralem propa z EC 8 l temu co do winkaw teb z andro najbrawdopodobniej kosa bo biore tydz a stawy mnie juz bola Pyerdolisz chłopie jak potluczony, bije już nie pamiętam która butle tego testa i po raz kolejny moge napisać tylko że pyerdolisz, formę która mam na tą ch

    Odpowiedzi: 55744 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-17 15:13:03 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    A czy to prawda, że Primus mógł umyślnie wypuścić partię z winstrolem zamiast oxandrolonu? Zeby sobie w piete strzelic? Po stawach poczujesz jakby tam siedziało wino tylko zwróc uwage jakie masz estro bo to ma tez duze znaczenie i mozna łatwo sie pomylic i na oxanie czuc ostro stawy.

    Odpowiedzi: 55744 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-10 19:54:28 Liczba szacunów: 2
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    . Chyba ze zawsze dostawalem mete zamiast wina i wino zamiast oxy:P hahaha - dobre. mi z kolei oxa pomaga dosc wyraznie. ladnie goi stawy. dobry metanabol chyba najlepszy srodek na poprawe stanu zdrowia. chyba ze ktos ma z zoladkiem lipe

    Odpowiedzi: 55744 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-10 20:22:50 Liczba szacunów: 0