SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT MissInvincible

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 585170

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2744 Napisanych postów 27024 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 598070
Pizza wygląda mega apetycznie. Napisz jeszcze czy przy planku nie masz uczucia nierównomiernego napinania się mięśni brzucha. Nie chodzi mi absolutnie o technikę, nie ma się w niej czego czepiać moim zdaniem.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2122 Napisanych postów 5594 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 182321
hmm kurczę nie wiem, może większy problem mam z dopięciem dołu brzucha? musiałabym poanalizować jak będę robić na kolejnych treningach

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2744 Napisanych postów 27024 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 598070
Raczej chodzi mi o różnicę lewa strona - prawa strona. Góra dół to już inna kwestia. Ale jak nie ma różnicy między stronami to pozytywny znak. Przy problemach z plecami bardzo szybko męczy się strona brzucha która wspomaga mocno stabilizację kręgosłupa w celu unikania bólu na przykład.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2122 Napisanych postów 5594 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 182321
Tego nie wiedziałam, dzięki. Nie wydaje mi się, żeby jedna ze stron męczyła się szybciej ale będę wiedziała na co zwrócić uwagę w razie czego

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2122 Napisanych postów 5594 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 182321
Poniedziałek

Trening A

1. Wyciskanie na skosie hantlam 12/9/7/5/8/16
8/10/12/14/12/8
2. Power fly 10/10/10+
7/7/7x12
3. Uginanie ramion z hantlami supinacja 10/10/10+
5/7/5x15
4. HT z gumą 15/15/15/20/25
50kg
5. Wznosy z opadu 4x25
25/25/25/25
6. Odwodzenie nóg na maszynie 3x20
28/34/34

Trening fajny, sprawnie poszedł, 40-45min mi zajął. Klatka raz dwa, bo ciężary małe. W HT cały czas się trzymam tych 50kg z gumą na kolanach ale te dwie ostatnie serie dały mi się we znaki, takie zakresy są okrutne dla posladków. We wznosach w ostatniej serii już tył uda strasznie palił. Dlatego własnie wznosy dałam w odzielnej sesji treningowej, bo ciężko później porządnie zrobić uginanie na dwójki.

Makrosów znowu nie policzyłam, bo byłam na całodniowym kursie z Excela i lunch mielismy zapewniony. Ku mojemu zdziwieniu wybór posiłków był całkiem pokaźny a same dania całkiem smaczne. Fota poniżej

Poza tym był ryż z owocami i wheyem i tahini jako potreningowe sniadanie oraz kurczak z makaronem i szpinakiem na kolację.


Wrzucam jeszcze zdjęcie Marsa, próbowałam w ubiegłym tygodniu - zjadłam tylko pół, bo jak dla mnie lipa. Smak nijaki, cena nieadekwatna. Nadal najlepszymi batonami proteinowymi, również z najlepszym składem, są dla mnie Questy.


I moje nowe odkrycie - harissa. Tzn. harissę znam i uwielbiam od dawna. Ale znalazłam gotowy sos, który ma swietny skład i rewelacyjnie smakuje (często robią jakies podróby, gdzie zamiast pieczonej papryki w składzie są pomidory, albo jest kupa oleju czy wody dowalona). Smak jest tak intensywny, że łyżeczka do posiłku wystarczy, także taki mały słoiczek starcza na dosyć długo. Oj teraz będzie u mnie w diecie na stałe






Zmieniony przez - missInvincible w dniu 25/07/2017 13:30:43

Zmieniony przez - missInvincible w dniu 25/07/2017 13:33:26

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2744 Napisanych postów 27024 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 598070
Możesz sobie z jedną seryjkę tych HT zrobić w układzie - połowa powtórzeń bardzo wolno/ połowa już dynamicznie. Nie trzeba wtedy też ciężaru zamaszystego żeby pośladki sponiewierać.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2122 Napisanych postów 5594 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 182321
Dobry pomysł, mogę sobie tak poprogresować zacząć od jednej serii a na kolejnym treningu spróbować zrobić w ten sposób dwie

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2744 Napisanych postów 27024 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 598070
Myślę że na kilka tygodni wystarczy ta jedna ale uczciwie zrobiona - ze 4 tygodnie na pewno. A później sama zobaczysz.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2122 Napisanych postów 5594 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 182321
okej, wierzę spróbuję i zobaczymy jak będzie szło

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1609 Napisanych postów 13847 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 260086
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Buty kickboxing

Następny temat

Początki- siłownia POMOC :)