SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT MissInvincible

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 596831

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
paula.cw Moderator
Ekspert
Szacuny 1160 Napisanych postów 9159 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 573507
Miss jest super. Tyłek pierwsza klasa a dwójki dziady niefotogeniczne- ciężko uchwycić :P Teraz to takie rzeźbienie w szczegółach, jakbym miała szukać czegoś do dziubania to bym stawiała na ramiona ogólnie i czwórki ale to kwestia gustu. :) Good job :D

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
natalijka Doradca
Ekspert
Szacuny 2115 Napisanych postów 6936 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 299602
widzisz, Paula też chce lepsze bary :P

http://www.sfd.pl/[BLOG]_natalijka__Mistrzyni_Polski_WBBF_WFF_2018_str.609-t1086760-s609.html#post-18499338 Dziwna Pani co chce być kulturystką!

pomoc w układaniu treningów, cykli, diet: natalijka88@gmail.com
pisz na lajcie, na wszystko odpowiem :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 84 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8413
Bardzo ładna sylwetka, pośladki super gratulacje bo widać pracę jaką włożyłaś w progres!
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Szacuny 1431 Napisanych postów 15897 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 228715
Ja szczerze mówiąc zmian nie widzę. Masz taką sylwetkę (estetyczną, wytrenowaną), że ciężko powiedzieć co poprawić. Jest ładnie, zgrabnie. Tak naprawdę sama musiałabyś określić czego oczekujesz i można wtedy pomyśleć jak to osiągnąć. Wyglądasz po prostu ładnie i niczego poprawiać nie musisz. Jednak chcesz, jesteś sportowcem, lubisz to i lubisz mieć cel - co jest całkiem zrozumiałe lepiej się trenuje w konkretnym celu niż tak o dla frajdy. W każdym razie - powtórzę się - według mnie wyglądasz bardzo ładnie.
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1042 Napisanych postów 2560 Wiek 31 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 221827
Miss jest super! Natomiast jeśli chcesz coś poprawić to stawiam na barki i czwórki
1

Zawsze rzucaj siebie na głęboką wodę - tam dalej jest do dna...

http://www.sfd.pl/DT_Nene87-t1159713-s155.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2129 Napisanych postów 8390 Wiek 35 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 482629
Świetna sylwetka Widać efekty pracy nad pupą i dwugłowym. Jeśli chodzi o dalszą pracę, to już zależy od tego co chcesz osiągnąć i jaka sylwetka jest Twoim ideałem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 8172 Napisanych postów 108871 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1325249
Podpisuje się pod poprzenimi wypowiedziami
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 609 Napisanych postów 1761 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 189935
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2137 Napisanych postów 5609 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 182703
Anubis, nie mam nic przeciwko takiemu spamowi

strumyk
okragla bardziej? chyba, ze o zebrach mowisz - to faktycznie zaokraglone masz te kosci - dobrze je widac


Strumyczku, Ze względu na budowę i szeroki ''rib cage'' zawsze będą mi wystawały żebra, chyba że przytyję 10kg+.
Ale wiem , wiem, ostatnio po prostu takie babskie dni, że się czuję okrągła

kaka21
Śliczna figura,
ja też jem owsiankę i jaglankę ale moje potrawy tak nie wyglądają


Kwestia dekoracji i zdjęcia

nightingal


No i super. A zawsze możesz gotować dla faceta jakieś niekonwencjonalne rzeczy nie pasujące do michy. Na bank nie będzie narzekał.




Pewnie. Chyba, że przekombinuję wtedy już nie jest taki zadowolony.
Ale mam mały projekt, który rozwijam. Kulinarny ofc, tylko trochę więcej wkładu pracy w samą prezentację i wykonanie zdjęć wymaga. Może coś fajnego z tego wyniknie.

nightingal
To się powinno dziać jednocześnie czyli jednocześnie ciągniesz łokcie do tyłu i już uruchamiasz rotację żeby w końcowej fazie kiedy łokci już dalej nie pociągniesz ręce też już były zrotowane tyle ile jesteś w stanie to zrobić. Uważam że tak jest najlepiej - ale tak jak pisałem wcześniej, trzeba wypróbować i zobaczyć co konkretnie działa na Ciebie najlepiej. Wersji tego ćwiczenia jest bardzo dużo. Niektóre są bez sensu ale pozostaje nadal duża paleta dopuszczalnych wariantów.



Ja to sama mam problem z tym face pullem, ale nieważne ile filmików czy instrukcji się naczytam, jak sama nie zaskoczę w jaki sposób prowadzić ramiona i nie wyczuję pracy mięśni to nic mi ta teoria nie da.



Dziękuję wszystkim za opinie, dobre słowa i konstruktywną krytykę

Jeśli bym miała na coś stawiać to również myślę, że byłyby to barki i czwórki, a raczej całe uda mogłyby nabrać lepszego kształtu.
Jeśli chodzi o cele sylwetkowe ogółem - zawsze będę priorytetowo traktować dół ciała, szczególnie pośladki i dwójki. Bardzo podobają mi się okrągłe bary, mocne plecy i wyraźnie zarysowane ramiona ale tylko przy naprawdę niskim bf. Ja takowego nie mam i wątpię żebym była w stanie osiągnąć, bez nadszarpnięcia zdrowia. Np. przy obecnym bf, przy którym zdaje się, że mój organizm bardzo komfortowo się czuje, nie chciałabym dużo bardziej przypakowanej góry, ponieważ to by sprawiło, że zrobię się po prostu większa ale niekoniecznie bardziej estetyczna. Tak ja to widzę.

Chociaż biorąc pod uwagę tempo zmian w mojej sylwetce, to nie wiem czy ja bym się tego przypakowania góry doczekała nawet gdybym bardzo chciała Czasem zastanawiam się czy po prostu taka już moja natura, że zmiany będą przychodzić mozolnie, czy cały czas coś źle robię, czy to w treningu czy w diecie.

nightingal
To jest tak, że ćwicząca osoba zawsze ma coś do poprawienia - nawet jak jest na serio dobrze. Jeszcze się chyba nikt taki nie zdarzył, który by był zadowolony na 100% z tego jak wygląda. Ja tam bym pracował wszechstronnie - przy czym i tak najważniejsze zdrowie - czyli hormony i plecy. Ten ostatni trening to taki spory kompromis - można było postawić wszystko na jedną kartę, na pewno więcej by urosły te partie które chcesz poprawić - ale byłoby to o wiele bardziej ryzykowne niż to co robiliśmy. Ja bym spokojnie , małymi krokami robił swoje bez jakichś strasznych priorytetów i maksymalnego ciśnienia na przyrosty - to często kosztuje dużo zdrowia, którego nigdy za nic nie odkupisz.


Night, Ty w ostatnim czasie jesteś moim głosem rozsądku i ''temperówką''
Cele sylwetkowe mam, kiedy się trenuje i poświęca temu sporo czasu i serca to chce się też mieć wymierne efekty, tak jak eveline też wspomniała ale nie będę przedkładać ich ponad zdrowie. Więc nie musisz siadać do obmyślania jakiegoś szatańskiego planu na przyrosty barów i nóg ;-P Byle po prostu cały czas było do przodu.






Zmieniony przez - missInvincible w dniu 09/01/2018 13:06:06

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2874 Napisanych postów 27378 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 618978
Czyli co - zmieniamy już plan czy jeszcze jakiś czas polecisz tym obecnym??

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Buty kickboxing

Następny temat

Początki- siłownia POMOC :)