SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

@@@@@@@@DORADCY CZEKAJĄ NA TWOJE PYTANIA vol.2

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 298109

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 87 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3132
Witam mam następujące pytanie


Trenując systematycznie po pobycie w szpitalu stracie ok 8 kg od 5 miesięcy trening masowy z 73 kg przy 182 wzrostu aktualnie ważę 85 kg dieta jako taka była ale czasem jakieś wpadki sie zdarzały podkreślam nie jestem profesjonalistą ,traktowałem to raczej bardziej rekreacyjnie aby wgl sprawdzić sie czy sie do tego na daje i czy wytrzymam. Teraz mam zamiar kontynuować pracę nad moją sylwetką.

Aktualnie przy 182 cm i 85 kg mam nastepujace pytania

1. wiadomo mamy okres wakacyjny nie specjalnie chce zalać sie tluszczem troche boje sie że trening masowy może cos takiego spowodowac szczegolnie na brzuchu Jaki tryb ćwiczeń masa, rzeźba byście teraz polecali albo co dorzucic co zredukowac aby masa szla w góre ale nie osadzał sie tłuszcz na brzuchu

2.zaznaczam też że gram w piłke i niechce przytyć za dużo myśle o tym aby dojść do 90 kg i następnie zrobić dobrą redukcje i sprawdzić sylwetke przy 84 co myślicie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6511 Napisanych postów 62304 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 777680
kilkor
Witam mam następujące pytanie


Trenując systematycznie po pobycie w szpitalu stracie ok 8 kg od 5 miesięcy trening masowy z 73 kg przy 182 wzrostu aktualnie ważę 85 kg dieta jako taka była ale czasem jakieś wpadki sie zdarzały podkreślam nie jestem profesjonalistą ,traktowałem to raczej bardziej rekreacyjnie aby wgl sprawdzić sie czy sie do tego na daje i czy wytrzymam. Teraz mam zamiar kontynuować pracę nad moją sylwetką.

Aktualnie przy 182 cm i 85 kg mam nastepujace pytania