SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 5

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 230603

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 57 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1008
Proszę jakąś doświadczoną osobę o podesłanie filmiku z poprawnie wykonaną techniką przysiadu, które będzie dla mnie najodpowiedniejsza.
Jestem początkujący.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6497 Napisanych postów 62289 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 777518
ciężko znaleźć coś sensownego w sieci ale jak dobrze poszukasz to na pewno znajdziesz, popatrz na filmy Poliquina

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 52 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 39811
Batman

NIE KREC SIE!!!

http://startingstrength.wikia.com/wiki/Squat_Videos 

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 794
witam , jestem początkujący , robie Trening FBW, jako ze poczatkujący to zaczałem od jednego typu "A" ćwicze nim 1,5 miesiąca, siła wciaż rośnie , masa też, ale kiedy powinienem przystapić do "B" podobno dany plan powinien trwac od 4 - 8 tyg.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 107 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 7481
w którymś temacie przeczytałem, że trening 5x5 przy redukcji w celu podkreślenia mięśni (czyli takiej powiedzmy końcowej) to pomyłka. Prawda to czy bzdura?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 191 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 974