SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co sądzicie o programie StrongLifts 5x5?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 14063

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 161 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2692
StrongLifts 5x5

http://gainmusclesize.files.wordpress.com/2008/12/stronglifts-5x5.pdf

Workout A:
Squat 5x5
Bench Press 5x5
Inverted Rows 3xF
Push-ups 3xF
Reverse Crunch 3x12

Workout B
Squat 5x5
Overhead Press 5x5
Deadlift 1x5
Pull-ups/Chin-ups 3xF
Prone Bridges 3x30sec

i jeszcze tutaj mam strone: http://stronglifts.com/

Co sądzicie o tym treningu?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
sprobuj,to sam sie przekonasz. bardzo dobry program.
sam promuje jego jedna z pierwszych wersji.

plany skrocone:(5x5)
http://www.sfd.pl/Split_Masa_3x_w_tygodniu-t785989.html  (stronglifts)


Zmieniony przez - traktor71 w dniu 2012-03-31 22:43:49

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 161 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2692
Sprawdzony trening? Daje efekty? Nada się dla kogoś z 3 miesięcznym stażem? zamiast drazka mozna robic inverted row(jaki chwyt i jak dlonie maja byc ustawione?) a zamiast MC nie powinien byc RDL? (tak jest tam na stronie)
1x5 tzn jedna seria, 5 powtórzeń?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
nie gdybaj,tylko idz juz cwiczyc. zrozum! schemat cwiczen,to akurat Twoj najmniejszy problem.

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 203 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2653
Moim zdaniem z tym planem jest tak, im dalej w las tym ciezej. Na poczatku jak zaczynasz i malo zelastwa wkladasz to jest ok.
Z czasem jak dochodzisz do ciezaru wlasnego ciala, w przysiadach,wl czy mc caly czas dokladajac, trening zaczyna byc bardzo wyczerpujacy i znacznie sie wydluza.[nie mowie ze trening na silowni nie ma byc meczacy, ale przysiady i mc na jednej sesji naprawde potrafia wyczerpac organizm, przynajmniej moj]

To co jeszcze zauwazylem to to ze jestes malo napompowany, ale to wiadomo brak izolacji itd

Zmieniony przez - myszozor w dniu 2012-03-31 23:42:30
3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
dlatego tak wazne jest zarcie i odpoczynek(sen),bo to jest NORMALNY PROGRAM,a nie programik Kena & Barbie. ostatnia kwestia - no i ok,bo nie musisz byc "napompowany",aby rosnac. skad Wy takie bzdety bierzecie!? wiem....z "madrych" gazet.
1

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 203 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2653
traktor71
dlatego tak wazne jest zarcie i odpoczynek(sen),bo to jest NORMALNY PROGRAM,a nie programik Kena & Barbie. ostatnia kwestia - no i ok,bo nie musisz byc "napompowany",aby rosnac. skad Wy takie bzdety bierzecie!? wiem....z "madrych" gazet.


Gdzie ja napisalem ze musisz byc napompowany zeby rosnac?

W porownaniu do splita gdzie masz milion izolacji na kazdy miesien to po tym treningu nie ma takiej pompy. Jak ktos cwiczyl splitem dlugo (np ja) i przeszedl na 5x5 to po prostu trzeba sie przyzwyczaic. Bo (mi) zawsze mowiono, a przynajmniej tak sie utarlo, ze im lepsza pompa tym lepszy trening, a im wieksze zakwasy tym bardziej urosniesz. Wiekszosc ludzi (u mnie) patrzy raczej w lustro niz liczy ciezar na sztandze.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
to co tu robisz-pytam o program? zajrzyj do obojetnie jakiego tematu(gdzie zabieram glos) i zobacz,jak to powinno wygladac od poczatku.(ankieta....100 innych-waznych-kwestii).jesli stosowales jakies rozwiazanie i szedles do przodu,to najglupsza rzecza jest dokonywanie jakichkolwiek zmian "na pale"-a tak robi zdecydowana czesc ludzikow.(dlatego stoja i placza,ze nie idzie)

"live and die in the squat rack"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW do oceny

Następny temat

Trening na rzeźbę (m.in/ brzuch i biceps) + dieta

sosy