SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT 6ripley- Open2kXX ;-)

temat działu:

Strength & Endurance

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 334391

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3879 Napisanych postów 45098 Wiek 156 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 338728
6ripley
Z chęcią coś naskrobię, tylko jak tak myślę o wszystkim o czym chciałabym napisać to aż mnie głowa boli .


A jak pomyślę, że to wszystko będziemy musieli analizować ...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 121 Napisanych postów 3339 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 73746
ile razy w tygodniu trenujesz?

Dziennik treningowy:
https://www.sfd.pl/DT__Qitr-t1124453-s14.html

Zapraszam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1654 Napisanych postów 3091 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 213011
5x CF, raz czasem rower. Od października dojdzie 2x basen po 45 minut i możliwe że co drugą sobotę piąta sesja CF na basenie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 121 Napisanych postów 3339 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 73746
o kuchnia sporo uważaj żeby sie nie zajechac bo skutki moga być opłakane - trzeba miec dobrze diete dopieta bo ja za mało jadłem i teraz organizm sie upomina o swoje

Dziennik treningowy:
https://www.sfd.pl/DT__Qitr-t1124453-s14.html

Zapraszam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1556 Napisanych postów 4149 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 73822
Jeżeli treningi są dobrze zaprogramowane, a na pewno są bo sam z nich korzystam - może w innej formie standardowego WODa a nie WODa Competitors to 5x w tygodniu to dobra opcja. Jednak regeneracja to podstawa dlatego dobrym rozwiązaniem jest 5 dni ON + 2 dni OFF lub lekkie active recovery. Poważnie przemyśl to wszystko żebyś się nie zajechała bo jeszcze rower i baseny to już w sumie będzie spore obciążenie... no ale masz młody organizm a to rządzi się innymi prawami natury

Biegać szybciej, Skakać wyżej,
Time to beat: Półmaraton: 41m27s; Maraton: 1h33m49s; Annie: 7m31s

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1654 Napisanych postów 3091 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 213011
Oj tam oj tam, sezon rowerowy zaraz się kończy. Basen zarządzony odgórnie a póki nawet DOMSów nie ma to się nie będę ze sobą jak z jajkiem obchodzić .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1556 Napisanych postów 4149 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 73822
Pamiętaj, że DOMSy nie są wyznacznikiem ciężkiego treningu
1

Biegać szybciej, Skakać wyżej,
Time to beat: Półmaraton: 41m27s; Maraton: 1h33m49s; Annie: 7m31s

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1654 Napisanych postów 3091 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 213011
Ale mogą być objawem przetrenowania. Spadek obciążeń, wydolności itd. itp. Na upartego mogę sobie zaraz coś wynaleźć i przy jednym słabszym treningu stwierdzić że lepiej zrobić sobie przerwę. Ale poszło ostatnio sporo PRów, treningi teraz mają po 3 ćwiczenia na krzyż i na chatę. Nie neguję potrzeb regeneracyjnych innych trenujących, ale większość z nich ma poza treningiem stres w pracy, dzieci do wychowywania, brudne skarpety męża do wyprania/ spłacenie debetu po ostatnich zakupach żony, psa do wyprowadzenia, kuwetę do sprzątania i inne rzeczy na głowie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 313 Napisanych postów 7707 Wiek 38 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 118726
panowie z tą mityczną regeneracją to przesadzacie trochę. trenuję też 5 razy CF + 6 cardio np. rower 40 km i żyje a mam +34 lata moje wody nie są elit ale nawet na diecie redukcyjnej 2,8/2,4 kkcal idzie się zregenerować co ma powiedzieć młodsza zdrowsza osoba?? rip da rade, rozsądna dziewucha owszem raz na jakiś czas musi być przerwa ale silnik w spokojnym cugu dłużej zajedzie niż mocno eksploatowany lub w ogólnie nie odpalany i nie przedmuchiwany
1

Sport to zdrowie do póki nie robisz singli

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 140 Napisanych postów 3235 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 92277
Kluczem jest chyba stopniowe zwiększenia objętości tygodniowej. Jak ktoś z 3 godzin tygodniowo nagle wejdzie na 10 h to na pewno się zajedzie. Ale jeśli odpowiednio do tego dojdzie, odpowiednio to ułoży w skali tygodni, nie głoduje jako strasznie i wysypia to wszystko się da. Kwestia adaptacji.


Zmieniony przez - tibes w dniu 2016-09-02 11:50:06
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

3xCrossfit + 1xFBW

Następny temat

Trening biegacza?

whey deli