SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT 6ripley- Open2kXX ;-)

temat działu:

Strength & Endurance

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 334837

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 6396 Napisanych postów 5210 Wiek 33 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 115535
burpee DL z DB nie wyszło bardziej jak sumo DL??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1654 Napisanych postów 3091 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 213014
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1654 Napisanych postów 3091 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 213014
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
FighterX Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16962 Napisanych postów 19289 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 985075
Na zdrowie!
1

Stronger Athlete
www.strongerathlete.pl
FB: facebook.com/StrongerAthlete
IG: the_strongerathlete

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1654 Napisanych postów 3091 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 213014
Poprawka, mamie się nie odmawia .

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
FighterX Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16962 Napisanych postów 19289 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 985075
albo grubo albo wcale

Stronger Athlete
www.strongerathlete.pl
FB: facebook.com/StrongerAthlete
IG: the_strongerathlete

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 6396 Napisanych postów 5210 Wiek 33 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 115535
o kurła ile pierogów :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 5111 Napisanych postów 58853 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 724367
A jak zawody poszły ?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1654 Napisanych postów 3091 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 213014
20 pierożków weszło jak złoto po całodniowym skubaniu batoników, tradycyjnych "rzygowin" białkowo-ryżowych i jakichś vitargopodobnych specyfików .
Wystawiliśmy 5 drużyn, wszyscy w drugiej połowie stawki, ale poziom zabawy zdecydowanie wyższy niż nasze lokaty.


Event 1
Synchro work, TC 15'
21-18-15 reps of:
Axle bar deadlifts 220kg
Burpee over the bar
1-arm DB thruster


Martwe nie były ciężkie, burpee trochę nas przytykały. W drugiej i trzeciej rundzie sypało się synchro na thrusterach, jednak na kilkunastominutowej próbie w piątek nie dało się przewidzieć co się stanie na zmęczeniu. Nie mogliśmy stać w kółeczku żeby móc się widzieć no i jednak można było przewidzieć co będzie się działo jak chociaż jedna osoba nie stojąca w środku spuchnie. Tu zabrakło komunikacji, trochę szkoda bo można było się ogarnąć dużo lepiej, ale z drugiej strony robiliśmy teamowy workout po raz pierwszy i nawet na dobrą sprawę nie trenujemy razem, więc jak na to w zasadzie nie poszło tak źle. Zmieściliśmy się w TC, było chyba poniżej 12 minut.


Event 2
E2MOM for 18':
1. Row max cal
2. Rope climbs max ascents
3. Bar complex of 3x clean, 6x STO, 3x front squat max reps


To była masakracja. Dziury w pamięci mam, ja zaczynałam od wiosła bo u mnie nie jest najlepsze, za to ze sztangą na wyyebce jakoś sobie zawsze radzę. Pierwszy obwód do przeżycia, row na 1000cal/h+, rope climby spokojnie i wchodziło w każdej rundzie chyba 4-5, kompleksy można było robić i przerwać na 2:00 w dowolnym momencie, wtedy osoba wchodząca zaczynała od tego ruchu który nie został jeszcze wykonany. Na pierwszej sztandze już czułam że będzie ciekawie , nie wiem ile kompleksów robiłam ale jak już zarzucałam to całość unbroken i dopiero przerwa, trzy na pewno były na rundę. Drugie i trzecie wiosło już na około 800cal/h, na ostatniej sztandze już ledwo kontaktowałam .


Event 3
In a 12' window:
Accumulate 100cal on Air runner
AMRAP of:
7m unbroken HSW
3-6-9-... HSPU
3x BMU


Tu mieliśmy różne strategie, jako że w fitness klubach air runnery przeliczały 100cal w zależności od tempa na coś między kilometrem a milą, najpierw chcieliśmy zrobić 3 zmiany po 30-35cal i tyle. Jednak w Stomil były inne bieżnie i zliczały kalorie dużo wolniej, tak więc najpierw chcieliśmy biec po 15cal, potem żeby uniknąć machania rękami do robiących AMRAP stwierdziliśmy, że lepiej będzie biec po 2 minuty- w ten sposób AMRAPowcy będą się orientowali w czasie zmian. Ja zaczynałam biegiem, raczej szło spokojnie, jakieś 12,5km/h więc schodząc z maszyny czułam się w sumie rozgrzana. HSW wchodził bez problemu, może jeszcze nie umiem przyspieszać ale nie było problemu z przejściem 7m unbroken. HSPU i BMU wchodziły jak złoto. Na drugiej zmianie na bieżni zrobiło mi się niedobrze, szczęście w nieszczęściu chłopakom nie wchodziło HSW więc postanowili mnie zmienić już po nieco ponad minucie, ucieszyło mnie to bo AMRAP szedł przednio . Generalnie ten workout był najlepszy, nie musieliśmy nawet dużo mówić- dwie osoby zmieniały się co ruch, chyba że ktoś skusił na HSW- wtedy żeby nie tracić czasu i energii po prostu wchodziła rotacyjnie ta druga osoba. Udało się koledze na końcówce dokręcić te 100cal, także na styk wszystko zamknięte.


Zawody po raz drugi oceniam bardzo wysoko, klasa- organizacja super, sędziowie bardzo fajni, komunikatywni, dawali dobre wskazówki, może oprócz jednego czy dwóch nic nie mówiących panów/pań mruków, ale akurat nam się trafili tacy na rope climbach i na wiośle więc nie przeszkadzało . Workouty fajne, kibice fajni, obsługa super, sanitariusz na miejscu cały czas- widać że mega wynudzony ale obecny , komentator spoko, Janek Popielarczyk jak zawsze pewnie super fotki poogarnia. Pani na recepcji też mega, papier toaletowy zawsze na full i dobra kawka. Także nie dziwię się, że zawsze full skład+ długa lista rezewowych na zawody mimo że najtańsze nie są.


Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
FighterX Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16962 Napisanych postów 19289 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 985075
Jak się podobało, to czekamy na opis Ołpen w nowej odsłonie

Stronger Athlete
www.strongerathlete.pl
FB: facebook.com/StrongerAthlete
IG: the_strongerathlete

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

3xCrossfit + 1xFBW

Następny temat

Trening biegacza?

Wheya