SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT 6ripley- Open2kXX ;-)

temat działu:

Strength & Endurance

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 356951

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 5305 Napisanych postów 59550 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 730977
Ripley doping stały będzie i motywacja

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3986 Napisanych postów 45191 Wiek 289 dni Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 339691
Wiesz nad czym pracować i masz do czego zmierzać

A przerwa po takim reżimie to coś pięknego.....byle nie dłuższa niż ten tydzień
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1662 Napisanych postów 3100 Wiek 26 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 213607
Wielkie dzięki za wsparcie!
Kolejny trening na oparach, tragedia .

Conditioning
5 RFT:
12x Medicine Ball Burpee 8/10kg
12x Two-Arm Kettlebell Snatch 12/20kg


Rope Battle


Nie pytajcie skąd takie dziwne ćwiczenia, w swoim czasie się wyjaśni . Oczywiście na workoucie jak to ujmę 'nawet obok siebie nie stałam'. Coś tam próbowałam porobić, ale nawet ulubione niegdyś kb snatche nie szły. Burpee dziwne, piłki nieźle na tym ucierpiały i zrobiły się same jaja, potem ciężko będzie nimi rzucać. Przeciąganie liny już trochę dla jaj, nasza drużyna raz wygrała ale razem z przeciwnikami sciągnęliśmy podłogę i na następne rundy przenieśliśmy się na dwór. Chłodne powietrze nam nie pomogło i były już dwie przegrane.
Jeszcze chyba nigdy nie mogłam się tak doczekać offa od treningów, aż nie chcę na te zawody jechać. Do czego to doszło .
Ronie, myślę że nawet te dwa tygodnie by mi nie zaszkodziły. Chyba zrobię około 10 dni zero siłki, później tydzień wstępny ze dwa treningi, potem święta więc też mniej i potem powoli zacznę się wkręcać, będzie trochę lepiej bo wchodzimy powoli na siłę.



Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 313 Napisanych postów 7707 Wiek 38 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 118748
nie rób 0, zrób tak 40% dla samego ruchu i fanu. wymyśl nowe ćwiczenia, poeksperymentuj ale nie siedź przysłowiowo na dupie przez 10 dni bo to nie zrelaksuje a jedynie psychiczna frustracje wzbudzi nie ma co się dziwić że jesteś mocno wypompowana skoro ostatnio dawałaś jezzu za dwóch

Sport to zdrowie do póki nie robisz singli

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1662 Napisanych postów 3100 Wiek 26 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 213607
Spacery ewentualnie cardio. Siłówki nie przewiduję, tylko świeże powietrze.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1561 Napisanych postów 4154 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 73855
Rower :D

Biegać szybciej, Skakać wyżej,
Time to beat: Półmaraton: 41m27s; Maraton: 1h33m49s; Annie: 7m31s

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1662 Napisanych postów 3100 Wiek 26 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 213607
Na rowerze to ja nie umiem spokojnie .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 313 Napisanych postów 7707 Wiek 38 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 118748
rolki?

Sport to zdrowie do póki nie robisz singli

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1662 Napisanych postów 3100 Wiek 26 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 213607
Już wczoraj niezbyt mi się jednak widział ten rest, hahaha. Pewnie postawię na rower- rolek nie mam, a jak miałam to nie lubiłam.
Dzisiaj poszedł trening na podtrzymanie z polecenia FighterX (jeszcze raz wielkie dzięki). Jeżeli chodzi o jutrzejsze jedzenie to między WODami zrobię tak, jak FighterX doradził- takie ilości cukrów prostych zaraz przed powinnam dobrze tolerować tym bardziej, że zostaną szybko spożytkowane. Rano pewnie wejdą 3 jajka+ BP coffee tak, żeby do tej 10 już nie mieć za dużo na bebechach.
Jak się nie sprawdzi to najwyżej będę wiedziała na następny raz .
Trzymajcie kciuki!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 183 Napisanych postów 3591 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 76031
No to OGNIA jutro

Dziennik treningowy:
https://www.sfd.pl/DT__Qitr-t1124453-s14.html

Zapraszam

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

3xCrossfit + 1xFBW

Następny temat

Trening biegacza?

fitking