SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT 6ripley- Open2kXX ;-)

temat działu:

Strength & Endurance

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 357563

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
FighterX Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 20129 Napisanych postów 21045 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 995301
Pogratulować udziału w warsztatach :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 5306 Napisanych postów 59555 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 731059
Fajnie, że warsztaty zaliczone. A tak zapytam z ciekawości więcej tego jest np z każdego ćwiczenia osobno?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1662 Napisanych postów 3101 Wiek 26 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 213627
Dzięki.
Teraz ponoć jakieś szkolenie ma być mniej więcej co miesiąc, także zobaczymy .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
FighterX Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 20129 Napisanych postów 21045 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 995301
Fajnie, jakieś ciekawostki się dowiedziałaś?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 6365 Napisanych postów 5210 Wiek 34 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 115535
jak te szkolenia wyglądają?? Normalnie część teoretyczna i praktyczna??? Dają coś te szkolenia? Nie chodzi mi o nabycie wiedzy i umiejętności tylko o to czy można np prowadzić jakieś zajęcia po tym??? U nas z kettli były ostatnio ale niestety w tygodniu gdzie nie miałam jak chodzić na zajęcia bo tydzień trwały ... a chętnie bym poszła ....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1662 Napisanych postów 3101 Wiek 26 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 213627
Jak wiedza i umiejętności nie liczą się jako "coś" to lepiej kupić papiery w necie . Raczej nie ma po tym żadnych uprawnień ale nie planuję prowadzić nikogo więc nie przeszkadza mi to.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 6365 Napisanych postów 5210 Wiek 34 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 115535
nie ja wiem, że wiedza i umiejętności to ważniejsze niż sam papier. Na takie szkolenia i warsztaty nawet nie chodzę gdzie wypisują za to że się opłacił bo to zupełni bez sensu. Szkoda tylko wtedy czasu bo nie taki powinno mieć to cel. Spoko na warsztaty fajnie chodzić dla siebie , zawsze można poprawić coś w swoich treningach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 5306 Napisanych postów 59555 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 731059
Każde takie spotkania z kimś bardziej doświadczonym są wartościowe. Niestety jak szukam czegoś sensownego to albo jakieś kosmos stawki albo 500km ode mnie

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 6365 Napisanych postów 5210 Wiek 34 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 115535
Rion mam podobnie ;) chociaż czasami cos fajnego we Wrocławiu się dzieje tylko nie ma z kim nawet pojechać bo się każdemu nie chce albo czasu brak na wycieczki ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 5306 Napisanych postów 59555 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 731059
Wrocek akurat jest dość fajny pod tym kątem gdzieś ostatnio czytałem, że Wodyn miał jakieś seminarium

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

3xCrossfit + 1xFBW

Następny temat

Trening biegacza?

fitking