SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT 6ripley- Open2kXX ;-)

temat działu:

Strength & Endurance

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 334847

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1556 Napisanych postów 4149 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 73822
Annie to chyba jeden z lżejszych WODów benchmarkowych i to prawda - jest nudny. I gwarantuje strupy na dupie

Biegać szybciej, Skakać wyżej,
Time to beat: Półmaraton: 41m27s; Maraton: 1h33m49s; Annie: 7m31s

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1654 Napisanych postów 3091 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 213014
Sporo osób się skarży na przetarcia. Szczerze mówiąc nie mam pojęcia, jak to robicie, bo mnie nigdy po brzuszkach nie bolało nic oprócz brzucha . Ale wczoraj widziałam obrażenia Blanki i dopiero uwierzyłam, współczuję.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1654 Napisanych postów 3091 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 213014
Hej hej. Kolejny poniedziałek mocy za mną . Po rozgrzewce było grane:

Swing On the Bar x10

Butterfly Pull-Up Skill
Ustawiliśmy gryfy na racku i ćwiczyliśmy górną fazę, czyli wpadanie pod drążek i ruch okrężny.

Butterfly Pull-Up Practice

Ring Rows (legs elevated) 5x7


WOD
For time:
10-9-8-7-...-1 reps of:
Squat Clean 40/60kg
Burpee Over the Barbell
CZAS 13:35



Butterfly udało mi się poprawić z samych no-repów pod drążkiem na 2 powtórzenia, które bym sobie uznała. Wcześniej miałam problem z tym, że zbyt słabo wchodziłam do hollow, chociaż dalej trochę się boję ze względu na niepewny chwyt. Ring rowsy były ciężkie.
WOD całkiem nieźle jak na poniedziałek, chociaż przyznam że jeszcze trochę czułam sobotę w nogach i prostownikach. Burpee robiłam bokiem do sztangi, chociaż wolę przodem, jak na mnie szły przyzwoicie. Był lekki zapas ale dzisiaj jazda na maksa nie w moim zasięgu .


Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 5111 Napisanych postów 58853 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 724367
Na czym polega swing on the bar to ćwiczenie gimnastyczne ?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1654 Napisanych postów 3091 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 213014
rion10
Na czym polega swing on the bar to ćwiczenie gimnastyczne ?

To taka wprawka i dogrzewka do wszelkich podciągań gdzie wykorzystuje się kopnięcie nóg i strzał z biodra. Polega w zasadzie na bujaniu się z zachowaniem aktywnych barków i spiętego brzucha i pośladków.Te końcowe pozycje między którymi płynnie przechodzisz to tzw. global extension (jak wypadasz w przód) i hollow body (w tył)- gdzie Twoje ciało jest wygięte jak banan. Chociaż przy swingach próbujemy też mocniejszej pracy biodra i wtedy po hollow jest dociągnięcie biodra w górę i nacisk rękami na drążek to wtedy można i skończyć poziomo.

Taka bzdurka a tyle pisania .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 184 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2736
ja dalej nie ogarniam butterfly gdy probuje je robic to ida mi ciezej niz normalne swingi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1654 Napisanych postów 3091 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 213014
Butterfly pozwala zaoszczędzić czas ale chwyt trzeba mieć pewniejszy i synchro dobre. Kipping jednak łatwiej opanować i do sędziowania w sumie też łatwiejszy .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1556 Napisanych postów 4149 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 73822
A mi się wydaje, że właśnie chwyt może być słabszy z uwagi na to, że przy każdym ruchu w górę można go poprawić przez co sama dłoń mniej się męczy. Ale to wymaga bardzo dobrej techniki i synchronizacji.

Biegać szybciej, Skakać wyżej,
Time to beat: Półmaraton: 41m27s; Maraton: 1h33m49s; Annie: 7m31s

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3879 Napisanych postów 45098 Wiek 158 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 338728
Te bujanie na drązku to też nie jest takie proste. Kiedyś próbowałem i bynajmniej nie podciągnąłem się więcej razy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1654 Napisanych postów 3091 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 213014
No pro sobie w locie dokręcają chwyt i przeważnie mają małpi, przy nauce jednak lepiej zamykać. I żeby mieć kiedy dokręcić to też się trzeba wybić a u mnie to te repy na słowo honoru jeszcze .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

3xCrossfit + 1xFBW

Następny temat

Trening biegacza?

Dzem