Cześć. Zrobiłem sobie mały program na ćwiczenia w domu i zaraz go przedstawię. Nie mam wielkiego doświadczenia w układaniu takich treningów i chciałbym Was zapytać czy ilość serii i powtórzeń jest ok. Dodam, że już po drugim dniu boli mnie nadgarstek, ale chyba musi się przyzwyczaić do ciężaru, albo za krótkie przerwy robiłem.
Drążek - 3 x 8 + 5 neutralnie + 5 szeroko ręce
Ekspander - 4 x 15
Ściskacze - 4 x 50
Popmpki - 4 x 15 (tradycyjne) + 2 x 15 (nogi i ręce wysoko) + 2 x 15 (tylko nogi wysoko)
Hantle 3 kg (na razie lekkie) - 2 x 30
Przysiady - 4 x 15 (podczas ściskacze)
Brzuszki - 3 x 25
Leżenie na plecach i nogi w górę - 3 x 15
Najbardziej mi zależy, żeby robić więcej podciągnięć na drążku, najwięcej robię 15 nachwytem, mam rok żeby dojść do 21.
Wszystkie ćwiczenia robię od razu, z przerwami.
Jak mogę ćwiczyć jeszcze, aby poprawić kondycję. Dodam, że pływam i biegam.
Będę wdzięczny za naniesienie poprawek na program. Drążek ćwiczę już tak 2 miesiące i nie mogę przebić 15.
Jeszcze chciałbym się dowiedzieć trochę o domowych ćwiczeniach na klatkę piersiową, szczególnie górną część bo kości wystają, dół jest ok.
Zmieniony przez - hunter5 w dniu 2008-07-11 13:09:57
Drążek - 3 x 8 + 5 neutralnie + 5 szeroko ręce
Ekspander - 4 x 15
Ściskacze - 4 x 50
Popmpki - 4 x 15 (tradycyjne) + 2 x 15 (nogi i ręce wysoko) + 2 x 15 (tylko nogi wysoko)
Hantle 3 kg (na razie lekkie) - 2 x 30
Przysiady - 4 x 15 (podczas ściskacze)
Brzuszki - 3 x 25
Leżenie na plecach i nogi w górę - 3 x 15
Najbardziej mi zależy, żeby robić więcej podciągnięć na drążku, najwięcej robię 15 nachwytem, mam rok żeby dojść do 21.
Wszystkie ćwiczenia robię od razu, z przerwami.
Jak mogę ćwiczyć jeszcze, aby poprawić kondycję. Dodam, że pływam i biegam.
Będę wdzięczny za naniesienie poprawek na program. Drążek ćwiczę już tak 2 miesiące i nie mogę przebić 15.

Jeszcze chciałbym się dowiedzieć trochę o domowych ćwiczeniach na klatkę piersiową, szczególnie górną część bo kości wystają, dół jest ok.