Szacuny
0
Napisanych postów
2
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
27
Zgadza sie Roni:)
Ale przypuszczam ze nie wychodzi wam 300 dziennie czyli ok 10 000 miesiecznie,a jesli one faktycznie moga zaszkodzic to zapewne taka ilosc sie do tego kwalifikuje.
ALe mam nadzieje ze sie myle...
Szacuny
1
Napisanych postów
627
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
3013
Verteter Duzo tych pompek robisz (chodzi mi o czestotliwosc a nie ilosc), ale sa cwiczenia o wiele bardziej obciazajace kregoslup. jesli nie czujesz zadnych boli to wszysto ok, po prostu obserwuj swoje cialo i rob co trzeba.
a co do cwiczen... sprobuj roznych wariantow pompek-rozne ulozenie dloni, nogi na roznych wysokosciach. ale klata to nie wszystko, rob tez jakies przysiady, brzuszki, podciaganie.
Szacuny
0
Napisanych postów
1
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
49
Hej.. nei wiem gdzie mam zapytać nie chce tworzyć nowego tematu... jestem początkująca... chodzę na siłownie.. ale nie mam pojęcie co robić jak ile ..itd.. tzn coś tam ruszam sobie na tej siłowni .. ale chciałabym stworzyć sobie jakiś plan czy coś... podeślijcie jakiegoś linka albo sami napiszcie co wiecie z góry dzięki :)
Szacuny
0
Napisanych postów
43
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
445
Witam, za miesiac planuje kupic olimp mega caps oraz bialko Ostrowie i tak zastanawiam sie czy w tym cyklu robic abs2 czy raczej a6w ?? Chcialbym nabrac troche masy i wykurzyc mala tkanke tluszczowa. Planuje jeszcze w tyg. dac 2 razy aeroby i raz hitt.
Zeby nie bylo pytan wypelnie ankiete:
Waga : 73
Wzrost : 183-185
Cel treningowy : masa
Staż treningowy na siłowni : 6m
Uprawiane inne sporty : koszykowka (ostatnio malo)
Dostęp do sprzętu: minimum lawka sztanga sztangielki
Szacuny
33
Napisanych postów
9858
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
59190
bialko mozesz kupic ale reszta zbedna nie z tym stazem, jak beda zastoje to ci sie przydadza dopiero inne rzeczy.