Szacuny
125
Napisanych postów
23463
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
95236
Pietryk17 Może po prostu najnormalniej przytyłeś? Albo zwężyła Ci się talia i optycznie wydaje Ci się, że odstaje. Wina przysiadów ? Nie - one są przede wszystkim na czworogłowe. Przy głębokim przysiadzie angażujemy dwugłowe też, ale przez 3 miesiące to wątpie żebyś aż tak dostał.
Kapu20 A jak regeneracja? Jak technika? Wypróbowany plan - na każdego działa co innego.
Szacuny
0
Napisanych postów
42
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
7027
Witam. Od przyszłego tygodnia zapisuję się na siłownię z kolegą ( w 2 zawsze raźniej). Jestem kompletnie zielony. Poczytałem troszkę o rozgrzewce i odżywianiu, ale ciężko mi się odnaleźć w treningu,, jaki powinniśmy dla siebie dobrać. Podoba mi się wizja treningu ACT - czy będzie on dobry dla początkujących z drobną nadwagą? Poza tym myślę, że wykonanie go w pierwszym tygodniu zajmie około 15 minut, czy to nie jest za mało czasu? Co robić potem, po prostu iść do domu czy robić inne ćwiczenia. Dzięki za odpowiedź.
PS. Będziemy chodzili 3x w tyg
Zmieniony przez - nogakota w dniu 2008-04-02 20:24:38
Szacuny
1
Napisanych postów
19
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
127
zdaje ci sie że 15 minut. Jak będziesz brał odpowiednie duże obciążenie dla ciebie to będziesz sie szybko męczył na początku. weź takie obciążenie żeby jechać serie minimum 12 powtórzeń. też tak myślałem bo też jestem początkujący. Mam trening ATC i zajmuje mi on 1.30 h. dość sporo bo czasami robie drugi raz to samo. Pamiętaj żebyś sie tylko nie przemęczał. Jesteś skonany to idź do domu. Następnym razem będziesz bardziej wytrzymały.
Szacuny
1
Napisanych postów
19
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
127
mam pytanie. jak mam w treningu napisane że co drugi dzień odpoczynek a ja jestem w doskonałej formie, czuje dużo siły to nie zaszkodzi nie zachować tego treningu i częściej ćwiczyć?? Czy tylko mi sie zdaje że tak jest a mięśnie są skonane?? jak myślicie. warto??
Szacuny
11