SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TU ZADAJEMY POJEDYNCZE PYTANIA!!!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 238388

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 172
Adjes
Dobrze trafiłes . Ja za 2,50 za kg kupiłem. Najlepiej będzie jak sobie weźmiesz 2 krążki np po 20 kg do sztangi do wyciskania na klatę,po 10kg jeszcze na bika albo po 15 (zależy ile dajesz rade) i do sztangielek jeszcze najlepiej 4 5 kilowe do każdej sztangielki i 4 np po 2,5 kg. Tak będzie optymalnie .
Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 69 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 187
Jestem początkujący (staż 3 tyg) i mam poważny dylemat. Chodzi o dobór obciążenia, moim celem jest masa, ale siła jak wiadomo też by się przydała :( Mam 18lat i 78kg i słabe mięśnie, zwłaszcza rąk :(
Co będzie lepsze np. na biceps.
9s 3-4p sztangielką 10kg - tak 10 kilo więcej nie dam rady w tym ustawieniu :( (Ale po takim treningu czuje "napompowanie")
Czy 12s 10-11p sztangielką np. 5 kg.
Jak to w w końcu jest z tym obciążeniem, czy to ono się liczy, technika przy budowaniu masy ? Ale powiedzmy szczerze 5kg na początek w moim przypadku to żal jak h*j i wstyd :(
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23463 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 95225
Adjes
Ja proponuje:
2x2,5kg ; 2x5kg ; 2x10kg ; 2x15kg ; 2x20kg. Myślę, że powinno Ci starczyć, a małe cięzary przydają się do progresji na małych partiach.

Rock0
Każdy kiedyś zaczynał. Nie ma czegoś takiego jak wstyd na siłowni. Każdy ćwiczy ciężarem takim jaki chce i może. Nie mozesz się przejmowac takimi bzdurami.
Przy Twoim stażu, a w zasadzie jego braku, trzymaj się większej ilości powtórzeń i dbaj o technikę. Ucz się jej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący