Szacuny
0
Napisanych postów
1
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
8
Witam. Ćwiczę od pół roku, bardzo szybko nabrałem masy i tylko:
mam z natury drobną twarz i bardzo chudą szyję, w tej chwili jest to już wyraźna dysproporcja, trzeba na to ćwiczyć specjalnie? Staram się pilnować, szyję zazwyczaj mam wyprostowaną, czy lekko do tyłu, napięcie mięśni czuję wyraźnie ale chyba nic nie przytyłem w tym miejscu. Pozdrawiam
Szacuny
1440
Napisanych postów
4154
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
73856
Czy przy wykonywaniu martwych ciągów, zarówno klasycznego jak i na prostych nogach, sztangę odkładam za każdym razem na ziemie czy cały czas trzymam ją lekko nad ziemią ?
W atlasie jest napisane, że sztanga dotyka ziemi, ale czy ma ją tylko lekko dotknąć czy ma zostać na niej położona ? :)
Biegać szybciej, Skakać wyżej, Time to beat: Półmaraton: 41m27s; Maraton: 1h33m49s; Annie: 7m31s
Szacuny
125
Napisanych postów
23463
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
95236
tim0000 Zacznij od diety -> dział odżywianie.
Do tego jakiś fajny trening dostosowany do Twojego sprzętu - polecam FBW. Na suple za wczesnie, jedyni mozesz kupic bialko/gainera do uzupelniania braków w diecie.
y0dude 1.czy jest on odpowiedni dla początkującego?
Podałeś, że staż masz 0 i jest plan tak więc możesz nim cwiczyc - ten system jest opracowany przez fachowca. 2.ile czasu mam trenować?
system MASS jest przewidziany na 4-6 tygodni 3. co jaki czas zwiększać obciążenia?
jeżeli poczujesz, że jest siła to zwiększaj - tylko nie rób serii do upadku mięsniowego.
MorskiPies Masz małą szyję i głowę tak? Myślę, że trza by się wziąść za treningi karku - wpisz w wyszukiwarke, jest dużo ćw na szyję ;)
Szacuny
8
Napisanych postów
397
Na forum
18 lat
Przeczytanych tematów
11076